Я хочу померти
Я у депресії з років 9-10... Я бачу тільки одне вірне рішення, тільки одне правильне, за що мені не буде соромно. Звільнення світу від себе. Я постійно уявляю це, бачу примари своєї смерті. Вони іноді приходять самі по собі. Але я на стільки жальогідна, що не можу зробити цього. Я хочу щоб це просто сталося і нарешті все закінчилося. Усі страждання.
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Рекомендую звернутися до психіатра у психоневрологічний диспансер Вашого населеного пункту або області, тому що думки про самогубство можуть бути симптомом депресії або іншого психічного розладу. Разом із медикаментозним лікуванням в амбулаторних умовах (тобто, можна лікуватись вдома за рецептом лікаря), Вам показана психотерапія, щоб виявити та усунути причини проблем з психологічним станом.
Розкажіть, будь ласка, що зараз відбувається у Вашому житті, що Вам хочеться померти? Через що були перші депресивні епізоди у 9-10 років? Чого Ви наразі так соромитесь, що смерть здається єдиним виходом з ситуації?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Добрий вечір. Співчуваю вашим стражданням. Мені здається, що ви не жалюгідна, а навпаки сильна людина витримувати такі випробування.
Як ви розумієте, що у вас депресія? Ви були у психіатра?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353763 для Марія Радченко
Психологи з якими я працювала не допомагають або допомагають короткочасно. Не вірю, що мене можна вилікувати.
В житті все добре окрім мене. Я як пухлина, яку треба видалити, щоб усім стало легше та краще. Дитинства я майже не пам'ятаю, тож не скажу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353766 для Віталія Юріївна
Вибачте, але Ви влучно написали: "здається". Була у психологів та невропотолога.
психолог онлайн
цитата:
щоб усім стало легше та краще
Кого Ви маєте на увазі під усіма? Чи є конкретні люди, про яких йде мова?
психолог онлайн
цитата:
Зрозуміла. Які рекомендації невропатолога? Коли були в нього останній раз? Були у психологів - це у скількох, як довго ви до них ходили? Чи відчували ви якісь зміни?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353772 для Марія Радченко
Тих кого я люблю, рідні, потім знайомі і взагалі усі люди на планеті.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353774 для Віталія Юріївна
До невропотолога давно, пила золоф, не дуже допомагав.
Психологи різні були від тих хто посилав мене до церкви до тих хто допомагав. Але все одне основне поняття своєї жахливості, нікчемність не змінюється. Я не можу повірити в зворотне. Бо для мене правда одна.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Какое количество сессий Вы проводили с психологом, и как часто меняли? Тут нужен один психотерапевт и работать с ним 3-5 лет! Следующее невролог не психиатр! Препараты которые назначает психиатр, как раз работают с важными гормонами сератонина, дофамина, норадреналина, которые если кратко непосредственно влияют на настроение и восприятие окружающей реальности!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353826 для Юлия Витальевна
Не так и много где то 4.
1й года 4 назад и мне стало легче, но на пол года где-то.
Потом пошла к невропатологу она назначила припарат золофт и найти психолога: пару психологов года полтара назад месяца по 2: одна не помогала, 2я сказала что мне нужно молиться.
4й психолог помогает. Но я не могу записаться на новый приём. У меня психологический барьер, что он зря на меня тратит время и силы, а мог бы кому-то помочь.
психолог онлайн
цитата:
Але все одне основне поняття своєї жахливості, нікчемність не змінюється.
Почуття власної нікчемності, а з цим і розчарування життям і втрата сенсів життя, часто зустрічається при депресивних розладах.
Вам необхідно звернутися до психіатра і виконувати його рекомендаціі. Також важливо розпочати тривалу психотерапію з одним постійним психотерапевтом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353834 для Віталія Юріївна
Дякую
психолог онлайн
2я сказала что мне нужно молиться." вряд ли это был психолог.
Но я не могу записаться на новый приём. У меня психологический барьер, что он зря на меня тратит время и силы, а мог бы кому-то помочь." это его работа и он получает за это деньги от Вас!
Вам нужна длительная терапия 3-5 лет с психотерапевтом! Рекомендую в срочном порядке психиатр, никаких неврологов и в терапию.
Если будет стоять вопрос к кому обращаться, я могу Вас взять.