Як зрозуміти чи любить хлопець?
Доброго дня. Я вже рік з хлопцем, і в мене запитання, хто повинен першим зізнаватися в коханні? Тому , що в мене є до нього сильні почуття , а щодо нього в мене сумніви , нічого мені не говорить. Здається, що наше спілкування без будь-якого сенсу, якщо немає взаємних почуттів. Про свої почуття, не говорила, вважаю , що чоловік має сказати першим. Чи так це? Ще мене турбує , що він не розказує мені майже нічого( якусь базову інформацію я знаю ) Коли ми говоримо я можу багато чого розповісти , а він все коротко за 30 с. Через це в мене , і по телефону, і в переписці відчувається якась напруга. Ніби у нас крім базових , як справи? Що робиш? Немає про що говорити, а навіть якщо є, то я говорю , він слухає) Чи добрий це знак? Також пропонують поїхати мені на пів року за кордоном, звісно ми бачитися не будемо , він не проти , особливо обговорювати цю тему не намагається, мені важко буде без нього, а по ньому я цього не помітила. Хочу щоб ви мені допомогли зрозуміти чи є почуття у цієї людини чи немає зовсім? Бо чоловіки у знайомих не так реагують на новини не бачитися пів року.Дякую)
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
хто повинен першим зізнаватися в коханні?
Напевне в коханні зізнаються із відчуттів тепла, кохання, приналежності. А не з того, хто повинен робити це перший.
У вас є певні очікування від хлопця, він їх не виправдовує, судячи з вашої історії. За що ви любите хлопця?
цитата:
Чи добрий це знак?
Для що означає цей знак? Як ви бачите відносини між чоловіком і жінкою?
психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
Добрый день!
цитата:
хто повинен першим зізнаватися в коханні?
Зачем вам слова, если любовь должна проявляться в действиях?
цитата:
і по телефону, і в переписці
У вас есть встречи?
Как он проявляет внимание и заботу?
цитата:
поїхати мені на пів року за кордоном, звісно ми бачитися не будемо , він не проти
Так может он наборот думает о вас, в частности о том, что за границей вам будет лучше, чем здесь?
цитата:
Немає про що говорити
А также оберегает вас от ненужной информации...
цитата:
Хочу щоб ви мені допомогли
Если вас мучают сомнения, то вам нужна помощь в развитии уверенности.
Потому что уверенный человек не будет бояться спросить у парня напрямую о его чувствах и совместном будущем.
психолог онлайн
Доброго дня. Дивіться, хочеться одразу уточнити - а для Вас любов і її прояви це що? Чи обов*язково зізнаватись у коханні словами? Як ще Ви можете зрозуміти, що у людини є почуття?
Також, якщо Ви відчуваєте глибокі почуття до хлопця, і хочете їх виразити - чи доречно зупиняти себе через уявлення про те, хто перший має це робити? Чому для Вас це важливо?
І основне, а наскільки Ваш хлопець на Вас схожий? Ну по характеру, по манері поведінки? ПО схильності говорити про почуття та інше?
Не знаю, чи людина б залишалась в стосунках рік, якби не мала почуттів до когось.
Можливо, через особливості характеру Вашого хлопця він веде себе так. Менш говіркий, не вміє чи не вважає потрібним в його картину світу говрити слова кохання, менш емоційний.
Чи може бути що справа не у тому, що у нього немає почуттів, а в тому що через його характер, це може бути не так помітно ззовні?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351003 для Яна Дмитриевна
На данний момент мені важливо зізнання словами , через те , що ми з ним 3 рази за рік спілкування переставали спілкуватися - на місяць,потім на три місяці, останні раз на тиждень. І завжди це ставалося раптово , бо за день до цього ми проводили час разом і все було дуже добре, гарно проводили час і тд. Такі розриви ставалися через те , що я 2 рази намагалася зрозуміти почуття до себе , починалася сварка смс, на цьому прощалися і все. Останній раз сказав , що хоче ще гуляти , пообіцяв, що не повернеться але через тиждень повернувся, просив вибачення. Запитувала навіщо таке зробив ? Відповідь: бо деб*л. Коли ми разом у нас все ідеально і в мене відчуття, що він любить мене , але така його поведінка наштовхує на те , що він бреше мені. Стосовно наступних запитань то колись він мені говорив , що йому важко закохатися в когось він сам не знає , що має для цього статися.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350988 для Светлана Владимировна
Є зустрічі, на них все ідеально, водить гуляти по різних місцях, робить багато компліментів, часто обіймає. Готує сніданки нам двом, вважаю це за заботу.
психолог онлайн
цитата:
я 2 рази намагалася зрозуміти почуття до себе
Вы два раза спрашивали о его чувствах по отношению к вам?
И он из-за этого ругался с вами?
А также говорил,
цитата:
що хоче ще гуляти
и
цитата:
що йому важко закохатися в когось він сам не знає , що має для цього статися
?
психолог онлайн
Доброго дня, Nella!
цитата:
Бо чоловіки у знайомих не так реагують на новини не бачитися пів року.
Напевно ж, Ви знаєте, що усі люди різні, мають свої особливості. Тому порівнювати з кимось не варто.
цитата:
Хочу щоб ви мені допомогли зрозуміти чи є почуття у цієї людини чи немає зовсім?
Думаю, що є. Недарма ж Ви з ним. а він з Вами вже рік(!)
А от які почуття - це може сказати лише він.
До речі, Вас же ніхто не позбавляє права в нього поцікавитись, що він до Вас відчуває.
цитата:
Здається, що наше спілкування без будь-якого сенсу, якщо немає взаємних почуттів.
Спілкування може бути між друзями. Згодні?
А може бути в межах романтичних стосунків. Вважаю, що Вам самій потрібно визначитись, які у вас відносини. І не чекати конкретної відповіді хлопця, як чекають біля моря гарної погоди.
По яких ознаках визначитись - буде залежати від Ваших уявлень про закоханість або любов. Увага і зацікавленість хлопця. Бажання бути з Вами. Дарування квітів і подарунків. Відчуття теплоти і турботи... Мабуть, у Вас є своє власне бачення і свої очікування.
психолог онлайн
Дивіться, Ви живете і маєте свої відчуття від цих стосунків.
Ці відчуття- і є відповіддю на ваше питання.
Ви явно відчуваєте, що у вашій "системі координат " людина кохає інакше.
Ви не відчуваєте його кохання.
І це головне.
Можна, звісно ж, придумати собі кучу пояснень про те, що всі люди різні і він то любить, але просто "не вміє/боїться/сам ще не знає цього/...". І жити в цих ілюзіях.
Але навіщо перекривлювати реальність?
Адже в реальності хлопець сам каже все як є - йому важко закохатись, він хоче ще гуляти.
До того ж, хлопець вважає прийнятним зникнути на місяць, на 3 місяці, без пояснень, не хвилюючись, що Ви можете переживати .
Яка ж це любов?
Піклування?
Тут навіть поваги побачити складно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351017 для Светлана Владимировна
Скоріше ругалася я з ним) Останній раз так сказав, що не на гулявся , але повернувся.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351022 для Наталия Горская
Ну зникнути не без пояснень , а я прощалася після розмови. І доки він не одумається не спілкувалися. А хочу ще гуляти він мені сказав , а потім повернувся і ніби як зрозумів свою помилку. Я зрозуміла, мабуть в цих відносинах рано ще говорити про закоханість
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351018 для Владимир Анатольевич
Я пам'ятаю, що він в мене цікавився, я сказала, що в мене є почуття до нього , коли в нього по цікавилася він здається мовчав, і нещодавно він знову в мене поцікавився я промовчала , в нього спитала він теж промовчав😄