Як стати щасливою людиною без алкоголю
Доброї ночі,я п'ю але не з компанією а сама,і не від того що це круто(в кавичках)а від того що я відчуваю себе щасливою людиною коли п'яна
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
З якою метою Ви це написали? Ви ще не усвідомили, що хворі на алкоголізм?
Адже алкоголізм – це хвороба. Ви хочете її позбутися?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго ранку!
цитата:
ЯК СТАТИ ЩАСЛИВОЮ ЛЮДИНОЮ БЕЗ АЛКОГОЛЮ
Відповідаю. Спочатку потрібно стати Людиною. Тобто пізнати себе, свої бажання, свої сильні і слабкі сторони, свої обмеження... зрештою, свій спосіб бути в цьому світі.
Алкоголь сам по собі нейтральна річ. Комусь додає веселощів і гарного настрою, знімає напругу... а для когось - служить інструментом позбутись поганих думок, відключитись від реальності і в кінцевому випадку зруйнувати свою особистість та навіть піти з життя.
цитата:
я відчуваю себе щасливою людиною коли п'яна
Тобто без алкоголю Ви нещасні?
Якщо так, то, ймовірно, є причини. І, оскільки є підстави для нещастя, то з ними треба розбиратись, їх усувати, напрацьовувати автентичні та адекватні способи функціонування в родині і суспільстві, налагодити здорові взаємини з внутрішнім Я.
Отже, це шлях взаємодії з психологом і робота над собою - уважна, щира, наполеглива і вдячна у своїй реалізації. Ставайте на цей шлях!
психолог онлайн
Алкоголизм это болезнь и ее нужно лечить, в том числе психотерапией - разобраться, с чем не справляетесь, что "заливаете", от чего бежите, как научиться по другому жить, чувствовать, найти другие смыслы.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія Радченко
Може варто обговорити свої почуття з кимось, кому ви довіряєте - можливо, близьким другом чи родичем. Іноді важко самостійно розібратися з такими емоціями, і підтримка оточуючих може бути корисною. Також важливо думати про своє фізичне та психічне здоров'я. Якщо ви відчуваєте, що це може впливати на ваше здоров'я, можливо, розгляньте можливість звернутися до професіонала, такого як психолог чи терапевт, для отримання допомоги і підтримки.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
я відчуваю себе щасливою людиною коли п'яна " в состоянии опьянения у человека снижается контроль, и затормаживается мыслительная деятельность. Какое Вы испытываете счастье в этом состоянии, Вы снимаете напряжение и ощущаете облегчение, или какие эмоции и чувства сопутствуют Вашему счастью?
психолог онлайн
Одна их причин формирования алкогольной зависимости — защитная реакция психики, стремление уйти от проблем или от реальности через изменение сознания. Спиртное позволяет раскрепоститься и притупляет душевные страдания - так и формируется привычка. Тем более, что зависимость от алкоголя в подростковом возрасте формируется мгновенно. Это обусловлено особенностями растущего организма и тем, что алкоголь оказывает мгновенное влияние на развитие личности подростка. Обязательно обратитесь за помощью