Чоловік зрадив.
З чоловіком разом п'ять років. Вчора дізналася що майже весь минулий рік він їздив до іншої жінки. На запитання чому так зробив ,чоловік відповів тому що йому так хотілося в той момент. Як діяти в цій ситуації? Якщо збережу стосунки, то невпевнена що зможу довіряти йому. А з іншої сторони дуже кохаю його, і не хочу втрачати.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
к»
ЧОЛОВІК ЗРАДИВ.
Співчуваю.
цитата:
На запитання чому так зробив ,чоловік відповів тому що йому так хотілося в той момент
Що для вас означає його відповідь? Чи достатньо для вас такої відповіді?
цитата:
Як діяти в цій ситуації?
Це ваш вибір як. А що чоловік пропонує у зв'язку із його зрадою? Він продовжує відносини з коханкою?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Чоловік зізнався, що зрадив Вам. Звичайно, ситуація дуже неприємна, але здебільшого не безнадійна, тому що зрада може бути лише сигналом того, що ваші стосунки опинилися під загрозою. Від зрад страждають багато жінок, навіть загальновизнані красуні.
Що робити?
Подумайте, хочете Ви повернути колишні стосунки? Якщо "так" і Ви зможете пробачити, тоді Вам доведеться відпустити цю тему і ніколи до неї не повертатися.
Але що робити, якщо Ви знаєте, що тепер не можете жити зі зрадником?
Важливо розуміти, що після розриву біль нікуди не подінеться і скоро не пройде.
Ви повинні поставити умову, вимагати від свого чоловіка повного припинення спілкування зі своєю коханкою. Дайте йому шанс для реабілітації. Спробуйте допомогти своїм добрим ставленням.
І, пам'ятайте, що Ваш чоловік – близька для вас людина. Тому в будь-якому випадку, розлучитеся ви або будете разом - намагайтеся бути друзями.
Але це загальні поради. Детальніше Вашу ситуацію бажано обговорити з психологом.
психолог онлайн
Якщо Ви любите чоловіка і не хочете його втрачати, то для чого втрачати? Адже ніхто не примушує Вас розривати стосунки. Зрада чоловіка відтепер завжди буде вашим сімейним привидом у шафі. І з цим нічого вже не вдієш. Ваше життя змінилося. Як раніше, вже не буде. Ви не відлистаєте час назад. Тепер можна лише жити з цим. На жаль. Довіра, звісно, в такому випадку зникає. Але ж є інші сторони вашої сім"ї! І це не лише про довіру. Думаю, знайдеться багато чого позитивного у стосунках, окрім довіри. Саме на цьому можна зробити акцент. Шукайте хороше, те, що Вас тримає. І робіть наголос на ці сторони.
Відредаговано автором 31-10-2023 10:44:43
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Якщо збережу стосунки, то невпевнена що зможу довіряти йому. А з іншої сторони дуже кохаю його, і не хочу втрачати.
Вважаю, що немає ніяких двох сторін. Є одна сторона - реальність, яка складається зі зради, Ваших почуттів на неї, а також страхів розлучитись з чоловіком.
Кохання, про яке Ви кажете, під великим сумнівом. От скажіть, чи насправді може існувати кохання до людини, яка
цитата:
?
Що ще йому може захотітися завтра? післязавтра? в наступному місяці? через рік?..
цитата:
дуже кохаю його
А він Вас теж кохає? Хоче бути з Вами? Землю гриз, доводячи, що більше не зрадить?
консультация психолога
Марія Радченко
Доброго дня!
Співчуваю тому, що Вам довелось пережити. Пропоную прослідкувати, що для Вас внутрішньо змінилось, якщо провести межу до та після цього знання, як зараз сприймається власне особистість чоловіка?
Зараз Вам певне дуже болить і це цілком виправдано, але, коли Вам трохи полегшає і буде бажання розібратися з цим для себе - важливим є розуміти, чи можете ви виділити що могло бути дотичним до цієї зради у вашому спільному житті , чи говорили Ви з ним про це раніше, чи були якісь домовленості, які були свідомі та більш потаємні острахи стосовно стосунків з ним.
Зараз є Важливим виразити свої почуття, щоб почати відновлюватись. Бажаю успіху, бережіть себе!