Підозрюю хлопця у зраді
Мій хлопець пішов на день народження, на яке не хотів йти зовсім, але було негарно відмовляти. За цілий день він написав мені один раз, не поцікавився жодного разу як я себе почуваю (не до кінця виздоровіла після хвороби), не спитав де я. Відповів аж в 9 годині вечора, і то просто написав, що вже йде спати і мене безмежно любить. Мене ця ситуація чесно кажучи зачепила, оскільки я не розумію, невже не знайшлось ні хвилинки написати або подзвонити? Я не вимагаю, щоб він був постійно на телефоні та не розслаблявся. Але ж елементарно написати, що з ним усе добре, коли буде вдома і спитати як я. Чесно, я вже думаю, що він міг зрадити. Напевне,це паранойя...Я його повідомлення проігнорувала і не стала нічого говорити, щоб не псувати йому вечір. Я вирішила спочатку обдумати цю ситуацію і тоді вже вирішити розмовляти з ним про це чи ні. Та я не знаю, що робити. Я дуже боюсь стати істеричкою і жінкою яка довбає свого хлопця з поводу чи без. Тому якісь дрібниці я замовчую, як ситуацію,яку я описала раніше. Ще був випадок, коли ми пішли з ним на прогулянку я була хвора і ослаблена. Після прогулянки пішла до майстра манікюру на ремонт одного нігтя (15-20 хвилин) , а до дому йти біля пів години. Він провів мене до салону і пішов додому робити хатні справи. Мені тоді стало неприємно, адже він бачив в якому я стані і не став мене проводжати. Я все це обдумую і сварю себе, говорю, що придумую на рівному місці і буде невірним йому про це говорити,адже по суті це дрібниці. Боюсь помилитись та заводити сварки, псувати відносини (ми ще жодного разу не сварились за 2 місяці відносин). Загалом, у нас все добре,часто бачимось,проводимо разом час, нам добре разом, але такі от випадки мене трішки ображають. Можливо я просто себе накручую?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
цитата:
Я вирішила спочатку обдумати цю ситуацію і тоді вже вирішити розмовляти з ним про це чи ні. Та я не знаю, що робити. Я дуже боюсь стати істеричкою і жінкою яка довбає свого хлопця з поводу чи без.
А чому б не поговорити? Тільки через прямий діалог можна отримати визначеність ситуації та вирішити, що робити далі, щоб себе не накручувати.
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
ПІДОЗРЮЮ ХЛОПЦЯ У ЗРАДІ
Не зовсім зрозуміла, на чому базується ваша підозра? В тексті зрозуміла, що ви маєте очікування до хлопця, про які він, напевне, не знає, бо ви замовчуєте.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Та я не знаю, що робити.
Вы прекрасно знаете, что с этим надо делать.
Не зря же пишете, что
цитата:
Напевне,це паранойя...
Следовательно, вам надо уменьшать страхи, которые скрываются за ревностью (в частности, страх потери) и развивать уверенность в себе.
психолог онлайн
Наталия Горская
Роксолано, доброго дня!
Стосовно першої ситуації. Якщо Вам у відносинах комфортно, щоб людина тричі на день писала або телефонувала, Ви маєте їй про це сказати в форматі не звинувачень "Ти що, не міг знайти час, щоб подзвонити? Я взагалі-то хворію", а озвучити свої почуття (злість, підозри, коли лише 1 дзвінок), пояснити, що Ваш рівень тривоги підвищується, коли Вам не пишуть та не телефонують часто, і чи міг би Ваш партнер робити це частіше. Але тут Вам потрібно справді розібратись, чому Вам недостатньо однієї смс в день, одного дзвінка. Ця потреба може бути пов'язана з Вашим типом прив'язаності, але тут поради буде недостатньо, це потрібно розбирати в кабінеті з фахівцем.
Друга ситуація. Якщо Ви хотіли, щоб Ваш хлопець Вас дочекався та провів через погане самопочуття, Ви мали це озвучити. Інша людина ніколи не може здогадуватись про наші бажання, якщо ми не промовляємо їх.
Також зверніть увагу на те, що дві ситуації пов'язані з Вашим фізичним самопочуттям, а саме: коли Ви почуваєте себе недобре, Ви хочете, щоб партнер був максимально залучений, щоб дізнавався, як Ви. Можливо (лише припущення), що в такій схемі, коли партнер ставить питання "Як ти, чи добре ти себе почуваєш, що мені зробити й т.і." Ви вбачаєте прояви кохання, якщо ж це піклування про Ваш стан є недостатнім, Ви починаєте злитись на партнера. Коли Ви хворіли в дитинстві, якою була реакція Ваших батьків, близького оточення? Можливо, це питання також потребує індивідуальної роботи з фахівцем.