Немов зрада
В нас с чоловіком завжди були довірчі відносини. Нещодавно розповів, що хоче когось в пару для сексу запросити. А потім, що немов би і добре вільні відносини мати: один раз на місяць ходити на ʼлівоʼ за договором. Мене це вбило, я виказала свою думку. І начебто він дав задній хід, любить, цілує і все таке. Але я помираю з середени. Я відчуваю себе старою, не привабливою. Я помічаю його погляди на дівчат, це боляче. Я готуюсь до розлучення у майбутньому морально і фізично. Якщо зрадить, не пробачу. Нам 37 та 38 років, 13 років одружені, 3 дітей. Боляче дуже. Як це пережити
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Ірина Миколенко
А він завжди був таким сексуально розбещенним?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір.
цитата:
Мене це вбило, я виказала свою думку.
А яка ваша думка з цього приводу?
цитата:
І начебто він дав задній хід, любить, цілує і все таке.
До чого конкретно ви Домовилися?
цитата:
Я відчуваю себе старою, не привабливою.
Можливо вам варто розібратися як так вийшло, що в 37 ви відчуваєте себе старою? Це пов'язано лише з тим, що чоловік виявив бажання розбавити своє сексуальне життя? Чому ви одразу думаєте, що причина в вас, а не в ньому?
психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
Добрый день!
цитата:
розповів, що хоче когось в пару для сексу запросити
цитата:
і добре вільні відносини мати
У всех людей есть сексуальные фантазии и ваш муж поделился своими.
Но чаще всего то, что человек представляет в своей голове, редко воплощается в реальной жизни.
цитата:
відчуваю себе старою, не привабливою. Я помічаю його погляди на дівчат, це боляче
У вас же включилась ревность, вы начали "раскручивать" страх потери и готовиться к разводу.
При этом ваша самооценка понизилась и очень сильно уменьшилась уверенность в себе.
Вы восприняли слова мужа как свершившийся факт измены и начали проживать потерю доверия.
От этого всего вам и стало
цитата:
Боляче дуже
цитата:
Як це пережити
Во-первых, пока еще ничего не произошло. И не факт, что вообще произойдет...
Поэтому то, как вы накрутили себя, можно пока еще вернуть в исходное состояние.
Если вы для этого сделаете следующее:
1. Проработаете ревность, за которой скрывается страх потери и другие страхи, в том числе.
2. Повысите самооценку и вернете уверенность в себе.
3. Уберете обиду и (возможно) чувство вины.
4. Увеличите ресурсы.
5. Полюбите себя - а для этого научитесь видеть свои плюсы, достижения и принимать недостатки.
6. И вернете доверие к мужу.
Если вы не сможете все это сделать самостоятельно, тогда вам потребуются индивидуальные консультации.
С этим вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и буду рада вам помочь.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Новітна
Співчуваю, такі несподівані пропозиції від чоловіка можуть сильно "вибити землю з під ніг". Але бачу хороший знак в тому, що він вам сказав про це, а отже готовий до діалогу. Варто поговорити і спитати, що не вистачає в стосунках і як на це можна вплинути без "третіх осіб", влаштувати романтичний вечір, поїхати кудись, загалом внести щось нове.
У вас чудовий вік, але можливо довге сімейне життя, рутина, догляд за дітьми, багато щоденних турбот дають відчуття, що найкраще вже минуло. Але якраз коли діти підросли, можна наново звернути увагу на себе і освіжити стосунки з чоловіком. Згадайте, як ви проводили час на початку стосунків.
Можливо разом піти до сімейного психолога, або на індивідуальну консультацію, щоб розібратись із своєю самооцінкою, баченням свого образу.
Відредаговано автором 16-09-2023 08:10:25
психолог онлайн
Ірина Новітна
Доброго ранку!
цитата:
В нас с чоловіком завжди були довірчі відносини.
Треба визнати - це чудово. Але життя безхмарним не буває, навіть в кіно. До речі, на таке кіно охочих сходити, здається, не багато, бо там бідно з палітрою емоцій і почуттів(!)
цитата:
Нещодавно розповів, що хоче когось в пару для сексу запросити.
Він мав на увазі жінку чи чоловіка?
цитата:
А потім, що немов би і добре вільні відносини мати: один раз на місяць ходити на ʼлівоʼ за договором.
Така практика, до речі, давня-давня. Ще у Древній Греції існувала і мала назву людус. Згідно з нею, чоловік і дружина за домовленістю мали вільні стосунки та час від часу різних сексуальних партнерів. Вважати такий спосіб існування збоченням чи ні - вирішує кожна людина.
цитата:
Мене це вбило, я виказала свою думку
Схоже, що пропозиція чоловіка призвела до Вашого обурення, бо зачепила почуття гідності, жіночої цінності, впевненості в собі. Пішла врозріз з баченням шлюбних відносин як таких.
цитата:
І начебто він дав задній хід, любить, цілує і все таке.
Переконаний, що час покаже - він начебто дав задній хід чи насправді
полишив свої фантазії.
цитата:
Я відчуваю себе старою, не привабливою.
Отже, відреагували, очевидно, у притаманній Вам манері - тобто почали дуже критично дивитись на себе і вбачати причини лише в собі. Натомість, сексуальні бажання чоловіка і спосіб їх задоволення лежать в площині його сексуальної конституції і сексуальних вподобань. А з Вашим автоматичним способом реагування доцільно буде розібратись через звернення до психолога(!)
Водночас сфера ваших подружніх інтимних стосунків, ймовірно, потребує уваги. Я зараз про щиру і відверту розмову між вами. Про ваші відчуття і враження, задоволення і різноманіття тощо. Доречною також може бути зустріч з сексологом.
цитата:
Я готуюсь до розлучення у майбутньому морально і фізично.
Думаю, що з таким підходом змарнуєте час і усі наявні можливості для збереження сім'ї. Спробуйте не рубати з плеча, аби потім не шкодувати.
цитата:
Якщо зрадить, не пробачу.
Ваше право и Ваше рішення, але ж не варто жити з передчуттям, що зрада вже відбулась. Краще звернути увагу на себе. Почати більше турбуватись про себе, аби вийти з пригніченого стану.
Також не завадить по-новому подивитись на модель взаємин, яку Ви разом з чоловіком збудували. Припускаю, що існують сфери, до яких Ви не торкались - або через страхи, або через те, що не помічали...
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
А у меня такой вопрос - а раньше такие его фантазии, вы нечего странного не замечали в них?
Все было нормально?
Обычно такой разврат - он постепенно расскрывается...
Не могло за один день все поменяться... только лишь, потому что давно вместе и что вы уже не юна...
Звоночки однозначно с его стороны были и раньше.
А вы уверены, что он вам раньше не изменял?
Если у него такие желания - то измена дело времени...
Тут иллюзий лучше не питать... и да готовиться к разводу...
Сочувствую... больно когда так...
Но почему вы раньше его разврата не замечали?
Как пережить? Просто принять тот факт - что оказывается, вы и он - на самом деле очень разные люди.
С разными приоритетами и моральными ценностями.
И что надо идти дальше!
Но лучше всего с психологом проработать обиды и т д... переходный этап.