Як припинити спілкування?
Добрий день.
Порадьте, будь ласка, як припинити спілкування із нав'язливими людьми?
Я хочу щоб мене просто залишили в спокої.
Заблокувати телефон і в месенджерах навряд чи допоможе і я боюся це робити. Бо це сестри, вони знають де я живу, де діти вчаться і т д. І я боюся якщо заблокую і чітко скажу, що не хочу більше спілкуватися, то переслідування можуть перейти на серйозніший рівень ніж діставання мене в месенджерах і дзвінками.
Я старалась делікатно пояснити що не підходить в спілкуванні, але суть в тому, що мені взагалі не підходять ці люди.
Причина мого небажання спілкуватися: це те що мене не розуміють, дають непотрібні мені поради, критикують, порівнюють. Також включають режим ''я така бідолашна, жалій мене''.
А в мене немає ресурсу на це спілкування. Я взагалі не хочу мати з ними справу. Це все також на фоні того, що в дитинстві вони і батьки проявляли до мене насильницьку поведінку. З батьками я зараз не спілкуюсь, а вони спілкуються (можливо це включається моя заздрість, що вони мають добрі стосунки з батьками, а я – ні)
Трохи сумніваюся, раптом проблема в мені, це лише такий етап і потім я передумаю і захочу з ними дружити. І якщо зараз щось не так скажу чи зароблю, то потім неможливо буде налагодити стосунки.
Але загалом зараз це спілкування робить мені просто дуже боляче і виснажує.
Подумую взагалі переїхати в інше місто або іншу країну, змінити номер, щоб мене не змогли знайти.
Але ж втікати весь час не варіант і не рішення. І це не гарантує, що при бажанні мене не дістануть.
Зараз я просто хочу щоб від мене відчепилися.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго дня!
Вопервых вам надо успокоится!
Вы так пишите как будто сделали перед ними чтото очень плохое... и теперь должны им по жизненно! Никому вы нечего не должны! Вы должны только себе!
Вы нечего им не сделали! Вы всего лишь ушли - от тех кто вас не ценил, и не принимал, и не любил!
И вы большая умничка, что решились на этот шаг!
Поверьте если вы к ним вернетесь... то вас снова будут дергать и мучать...бить как мячик...
так зачем туда возвращаться - в это змеиное кодло???
Да нужно осознать не повезло с родственниками... да больно и обидно...
Но это не значит, что вы теперь всю жизнь должны жить прошлым и страхами...
Они же это чувствуют, что вы их боитесь... и потому преследуют вас.
Надо перестать боятся! Они всего лишь люди, такие же как и все!
Не хотите общаться - не общайтесь, никто вас не вправе заставлять... все!
Сменили номера и не бойтесь нечего! Если будут приходить туда где вы живете - на это есть правоохранительные органы.
Просто вам надо сменить фокус с прошлого... слишком много там боли... это и истощает вас... больше думайте о будущем - мечтайте, планируйте и воплощайте! Это поможет сберегать силы!
Вам надо осознать, что вы уже не маленькая девочка, которую можно обидеть!
Вы уже взрослая женщина! И вправе жить своей жизнью, как хотите. (без оглядки на родственников или окружение).
Что вы сами творите свою реальность - даже если она на 180 градусов отличается от вашего окружения. Это ваша жизнь!
И да в такой ситуации ( с такими родственничками ) лучше всего уехать и подальше.
Тогда вам будет морально легче.
Идите в творчество, идите в радость, в то что вас вдохновляет - там вы будете напитываться силами!
Через Радость, гармонию, самореализацию - работа и хобби. Не бойтесь быть собой!
Вы и так слишком долго сдерживали себя!
Настало время не сдерживать себя и жить как хотите вы!
Но только не оборачивайтесь назад... там пропасть...
Удачи!
психолог онлайн
Олено, іноді варто спочатку розібратися, що відбувається, адже Ви ніби не впевнені в тому, що дійсно праві.
А коли вже будете дійсно впевнені в тому, що хочете саме перестати спілкуватись, то просто перестанете.
Можна перевести спілкування на формальний рівень "тааак, агаа, ясно, зрозуміло, ну, не знаю, не думала про це, мабуть не хочу , треба подумати,...- спокійно, не доказуючи нічого, якщо співрозмовник підвищує тон чи говорить неприємне- "я не хочу продовжувати в такому тоні, давай припинило розмову , а потім продовжимо в спокійному стані " тощо.
Але судячи з написаного Вами, у Вас ще є питання щодо суті того, що відбувається, з якими варто розібратися.
психолог онлайн
Доброї ночі!
Олена, нічого в Вас з того не вийде. Тому що Ви - занадто м'яка і навіть бесхребетна (вірогідно тому, що поламана батьками та сестрами в дитинстві), а також боязка та невпевнена у своїх рішеннях людина. Тому ніякі поради самі по собі НЕ допоможуть. Бо Ви не в змозі будете їх виконати, як би не старалися.
Може щось вийти ТІЛЬКИ після індивідуальної роботи з психологом, після глибинної психотерапії. Де Ви зможете не тільки подолати страхи та відчути власну силу та цінність, але й вилікувати психологічні травми дитинства, пов'язані з насильством. Після того і зможете впевнено захищати свої кордони та інтереси не тільки з сестрами, а взагалі з усіма.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347530 для Ірина Миколенко
Добрий день. Спочатку ваші слова підтримки надихають, а далі включається якийсь внутрішній бунт. Знаєте, я думаю, що ви вчиняєте некоректно і не професійно як психолог, пропонуючи якісь такі конкретні рішення для іншої людини (куди переїхати, куди піти, куди не повертатися). По-перше, ви не знаєте детально мого бекграунду і реальних можливостей, по-друге, ви не несете відповідальності за рішення, які ви пропонуєте по типу "бери і роби". Будь ласка, перегляньте вашу стратегію консультування. Дякую за відгук, але мені так не підходить.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347547 для Наталия Горская
Дякую. Так, я з вами згодна. Проаналізувала ситуацію – я справді сумніваюся, тому що одна із сестер в якийсь період багато піклувалась про мене, наче виконувала щодо мене батьківські обов'язки. Я не знаю чи це була її ініціатива і бажання, чи це на неї переклали свою відповідальність батьки. В мене перед нею сильне почуття боргу і провини, за те що хорошого вона робила і що вклала, а я неможу віддячити. З іншою сестрою ще зовсім недавно були хороші глибокі стосунки, дуже комфортний контакт, але останнім часом це змінилося. І мені більше б хотілося відновити дружбу, зрозуміти чому так в нас вийшло, а не розривати стосунки взагалі. Просто дуже страшно розбиратись, страшно що це лише мені потрібно досягти взаєморозуміння, а може для неї це ніщо і що для неї це не була гарна дружба. Тому якось накипіло і подумалося що краще вже все розірвати. Разом з негативними моментами це викликає сумніви.
Дякую за слушні поради. Це підійде на час поки я розберусь зі своїми сумнівами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347567 для Павел Леонидович
Доброго дня!
Хм, надмірна самовпевненість – це, як на мене, риса, притаманна вузьколобим і дурнуватим людям, які не здатні бачити ширше яку б то не було ситуацію. Тож загалом я не вважаю свою невпевненість якось суттєвою вадою.
А ще я не думаю, що обзивання людей безхребетними допомагає швидко затягнути в психотерапію. Чи я помиляюсь? Принаймні – аж ніяк не вселяє надію на зцілення. Для мене взагалі це банальний вияв неповаги.
Але якщо це спеціально підібрана провокація, щоб "включити" людину, то бравіссімо. Наче спрацьовує.
психолог онлайн
Ні, це не обзивання і не затягування в терапію, від слова взагалі. Образити чи проявити неповагу навіть і не намагався. Не маю такої звички. Це була одночасно і невелика провокація, для того, щоб Ви себе краще проявили і результат аналізу питання - слів та виразів, які Ви використали для опису ставлення до себе та інших.
Але ж, визнаю, цей аналіз був дещо помилковим, бо не все було проявлено. В Вас більше від сестер та батьків, ніж Ви можете думати. І це якраз і допомагає Вам себе захищати від них.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347589 для Павел Леонидович
"В Вас більше від сестер та батьків, ніж Ви можете думати." – Тепер я розумію, що Ви мене побачили. Можливо.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347589 для Павел Леонидович
В момент відповіді на Вашу провокацію мною керував імпульс злості, чи щось таке – навіть не можу розпізнати, наче як бажання захистити своє зачеплене его, бо такі слова до мене я сприйняла як зневагу чомусь. В той момент в мене не було критики до того, як я висловлююсь. Зараз, проаналізувавши і зважаючи на вашу таку спокійну і наче цілком пристойну відповідь, я вкотре дивуюсь – який в мені дрімає слизький хижак (в той момент коли я писала своє питання про бажання припинити спілкування з сестрами я ніби забула про існування такої своєї сторони, хоча озираючись назад усвідомлюю, що вона в мене напевно завжди й була).
Тепер здаюся собі примітивною і низькою.
Пишу це зараз напевно знову ж таки через зачеплене его – я не хочу проявлятися ось такою. А яка я насправді є – не знаю.
психолог онлайн
Олено, Ви- різна.
Різнокольоровість набагато цікавіша, ніж чорно-біле сприйняття.
Та й повніше.
Щось в Вас є від батьків, що допомагає захистити себе і свої інтереси, щось від тої сестри, що тепло піклувалась про Вас, щось від тої, з якою були глибокі стосунки, і дуже й дуже багато чого різного.
Як і в кожного з нас.
Хижак дає сили та навички для виживання, можна за це йому подякувати.
Його "слизкість" може допомогти вчасно "вислизнути", коли треба.
Час та досвід діють нам змогу вчитись і змінюватись.
Ви досить тонко відчуваєте багато нюансів спілкування ( іноді можна припустити, що Ви маєте досвід психолога), часом відчуваєте те, що ну зовсім не на поверхні.
Це "гарний знак", що зможете розібратись з тим, що хвилює.
психолог онлайн
цитата:
В момент відповіді на Вашу провокацію мною керував імпульс злості, чи щось таке – навіть не можу розпізнати, наче як бажання захистити своє зачеплене его, бо такі слова до мене я сприйняла як зневагу чомусь. В той момент в мене не було критики до того, як я висловлююсь.
Ви сприйняли це так тому, що в минулому були ситуації з близькими, в яких Вас зневажали та висміювали і ця ситуація нагадала Вам по них - і автоматично включилася захистна поведінка, яка включалася і тоді. Завдяки цій поведінці, вважаю, Ви і вижили і змогли себе зберегти. Злість - це частіше за все реакція на несправедливість, реакція на напад. В данному випадку напад був не справжній, але захистна поведінка все одно включилася - про всяк випадок, на автоматі. Тому що в психотерапії це все ще не пропрацьовано.
цитата:
Зараз, проаналізувавши і зважаючи на вашу таку спокійну і наче цілком пристойну відповідь, я вкотре дивуюсь – який в мені дрімає слизький хижак (в той момент коли я писала своє питання про бажання припинити спілкування з сестрами я ніби забула про існування такої своєї сторони, хоча озираючись назад усвідомлюю, що вона в мене напевно завжди й була).
Тепер здаюся собі примітивною і низькою.
Так, дрімає. А хіба могло бути по-іншому? Ви зростали в такій токсичній, хижацькій родині, бачили кодного дня подібні прояви у близьких - як Вам було не навчитися цьому у них?! Це було природньо. Іншого ж прикладу не було, або був, але не сильно виражений.
Поясню. Якщо людина виросла в родині, в якій хтось з батьків - психопат, то в неї ОБОВ'ЯЗКОВО в деяких ситуаціях будуть проявлятися психопатичні риси також, хоча за своєю структурою та характером ця людина не буде психопатом від слова взагалі. Але така частина буде. Таким же чином відбувається наслідування поведінки дітьми у батьків-нарцисів - формується певна частина особистості, яка є суто нарцисичною - хоча людина при цьому НЕ є нарцисом.
Ця частина є однією зі складових Вашої Тіні - є таке поняття в психології. Тінь - це все те, що нам в собі не подобається і що ми хочемо приховати від оточуючих. Але ж вона все одно проявляє себе.
Більш того, скажу, що вона є дуже корисною в деяких ситуаціях, наприклад, коли треба себе захистити:
цитата:
Ви - різна і маєте право бути різною. Інша справа, що мабуть не хочете бути схожою з ріднею, тому так і переживаєте. Але ж. В скандинавській міфології є сюжет в якому лицар-герой перемагає і вбиває дракона, а потім дивиться в дзеркало і бачить, що в нього зміїні очі...Тобто він зміг перемогти дракона саме тому, що в нього також була ЧАСТИНА від дракона. Інакше не переміг би. Так і Ви, зможете перемогти негативний вплив своїх близьких САМЕ ТОМУ, що в Вас також є частина від них - і з цією частиною їм НЕ ВПОРАТИСЬ, бо вона подібна їх природі, і намагаючись вбити її - вони вб'ють і себе. Звісно, це я фігурально, не в прямому сенсі)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347621 для Наталия Горская
Доброго дня. Дякую за Вашу відповідь. Я не вперше чую про різнокольоровість і чорно-біле, і наскільки я зрозуміла, то я можливо просто не знаю як, не вмію сприймати інакше, ніж чорно-біло, напевно цьому потрібно спеціально вчитися. Не знаю як пояснити... Я напевно просто не розумію, не відчуваю що це, яке це і як це змінити.
Я зрозуміла, що можна розглядати свою "темну" сторону з інших ракурсів, не тільки як чисте зло, можливо як щось корисне чи навіть необхідне, спробую це дослідити, дякую.
"іноді можна припустити, що Ви маєте досвід психолога" Я не маю досвіду психолога, але мені дуже приємно, що Ви таке зауважили, для мене це означає визнання моїх здібностей і навичок, дуже приємно, дякую. Я навчалась на психолога і покинула навчання після 2,5 років, але інтерес до психології маю досі, проходила інформаційні і практичні курси, трішки була в терапії, багато читаю і слухаю лекції по психології, бо відчуваю потребу розібратися в собі і мені цікава ця професія.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347623 для Павел Леонидович
Доброго дня. Дякую за відповідь.
Я не буду вдаватися до деталей, але хочу сказати дещо в загальному. З Вашої відповіді, в мене склалося враження, що Ви помітили мої побоювання щодо психопатії (я боюся що я можу виявитися психопаткою), і Ви ніби переконуєте мене, що це не так. (Хоча насправді Ви цього точно не знаєте).
Раніше (набагато раніше) я не допускала думки, що я можу бути психопаткою, я думала що я біла і пухнаста, а от інші люди злі. Проте останнім часом моя Тінь почала все частіше показувати себе, або ж я перестала вдавати що її не існує і почала помічати її фрагменти, аналізувати свою поведінку і ситуації з моєю участю ширше, і більше помічати свої "погані" прояви. На цей момент я вже визнаю, що мені притаманна певна психопатичність, і зараз мені просто стає цікаво а що буде, яким буде життя з цим усвідомленням, як це вплине, якою я ще зможу бути людиною, знаючи це про себе і не стараючись вдати що я не така. В тому числі думаю обговорення в цій темі допомогло мені змиритися з такою моєю особливістю і довершити процес прийняття цього. Дякую за Ваші відповіді
Щодо нарцисизму – я про це зараз взагалі не хвилююся, і не сприймаю з таким острахом, як психопатію. Можливо мені це не притаманне, або я ще не дійшла до того, щоб це розкрити, помітити, усвідомити.
Також хочу сказати трохи про моє сприйняття і фантазії. Мені ваша відповідь здалася трохи не щирою, метушливою. Не те що Ви сказали якусь неправду, а таке враження, ніби Ви відповіли так, як потрібно, а не те що хотіли сказати. Також такий момент – Ви сказали дещо більше ніж те, про що я запитувала, і з цього виникає припущення, що це спеціально, аби в чомусь переконати, справити якесь певне враження. Наприклад, це може бути такий спосіб приховати справжнє ставлення (злість, огиду, бо я думаю що в цій ситуації саме таке ставлення було б органічним). Я розумію, що це можуть бути знову ж таки мої дофантазовування і таке специфічне сприйняття, через якийсь тригер.
Доповнення від автора
Доброго дня. Я хочу ще дещо додати. Після того як я прочитала ваші відповіді, мене настільки переповнювали теплі почуття, що я не могла одразу відповісти. Я спершу сприйняла ваші слова як справжнє розуміння і прийняття, і в мене наче не поміщається стільки теплих почуттів, тому я була ніби заблокована і не могла одразу відповісти. Вирішила дати собі час переварити це і згодом відповісти. Коли я відповідала, то в мене вже трохи відстоялись і врівноважилися почуття, і я перечитувала і відповідала з більш холодною головою. В мене включилося таке враження, що ніби мені говорять добрі слова просто для того, щоб мене заспокоїти, чи навіть змусити мене замовкнути, а оцінюючи свою відповідь я побачила що я проявляюся як невдячна, недолуга, прискіплива, хвалькувата, гордовита. І знову включається якесь таке переживання, що наче я справила своєю відповіддю погане враження. Ніби важливо справити хороше враження, інакше я буду відкинута або принижена. А зараз я вже ніби стараюсь вирівняти, виправити це погане враження від моїх попередніх відповідей. Ніби включаю дипломата, після того як "нашкодила". Також розумію що це вже розігрався перенос, і що не відбувається безпосередній контакт. А різниця між моїми враженнями і відповідями наштовхує на думку, що в мене дуже розділена особистість, що під впливом деяких тригерів я втрачаю цілісність, і розкривається лише якась окрема частина мене. Це дуже цікаво, страшно і водночас мені зараз приємно усвідомлювати, що я можу аналізувати всі ці моменти, і можливо я зможу над цим працювати.
Зрештою, я вдячна що можу це висловити, що маю сміливість і довіру щоб ризикнути таке тут написати. Думаю це вже якийсь крок на глибину і до розуміння себе. Дякую за ваші відповіді, за увагу до моїх запитань. Як на мене, відбулася дуже продуктивна розмова, дякую.
психолог онлайн
Олено, Ви відчуваєте те, що "дозволяє" ваш досвід .
Як і кожен з нас.
Але це відображається ваш "фільтр", крізь який Ви бачите реальність, а не сама реальність.
В мене є один приклад з реального життя, який наочно демонструє, що "кожен бачить своє" в одній і тій самій ситуації.
Батько, мама і доросла донька.
Донька десь в гостях у знайомих, переписуються смс (до всіх телеграмів було).
Батьки пишуть, що хочуть піти в кіно. Вона нічого не відповідає.
Тато - "напевно вона образилась, що її не запросили."
Мама - "напевно їй все одно на нас, бо свої інтереси, що навіть не відповідає".
Через певний час з'ясувалось, що в доньки сів телефон. Вона не встигла прочитати смс про кіно взагалі.
Кожен побачив в ситуації "своє " (тато- "я щось зробив не так", мама "я нікому не потрібна ").
Дійсно класно, що Ви аналізуєте та озвучуєте свої відчуття.
Ваші внутрішні "фільтри " формувались давно і довго, і дуже важливо, що Ви намагаєтесь спробувати роздивитись все з різних боків , хоча б уявляючи, щоб було, якби цих фільтрів не було.
З того, що Ви "припускаєте " , особисто від мене зворотній зв'язок- не відчула нічого з того, що Ви описали щодо вашої "невдячності".
Взагалі.
Вважаю, що людина має висловлювати все те, що її турбує, просто не переходити меж звичайної культури (без матів та грубості).
"Кордони" допомагають і задавати питання, і відповідати "з комфортом ", на своїй території.
Фахівці розуміють, що тут в "полі" відбувається, тому не мають сприймати ніяких слів особисто (як "невдячність" та все те, що Ви написали в цьому сенсі).
Колись, під час моєї особистої терапії, мене здивувало, як після одного "спірного питання " мені легко було спілкуватись із моїм терапевтом, я навіть сказала тоді "з Вами навіть сваритись комфортно ". В мене тоді виникло відчуття, що я можу спокійно висловлювати все, навіть своє невдоволення (звичайно, ж, коректно), а він знайде спосіб на це зреагувати "правильно ".
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Це Вам тільки здалося. Я завжди відповідаю щиро. Виключення є тільки одне: коли мною намагаються маніпулювати. Тоді, щоб завадити цьому, я починаю хитрувати, і вважаю, що в цій ситуації маю на це право. Але ж Ви цього не робите, так?
З психопатами мав справу, і неодноразово. Як і з їхніми дітьми. Тому бачив власними очима: ЯК проявляється у них психопатичний радикал. І ЯК проявляється справжня психопатія у батьків. Є різниця.
Тому, не має сенса мені справляти на Вас якесь враження.
цитата:
Будь ласка.
Ні, я не помітив Ваших побоювань. Приклади з наслідуванням рис психопатії або нарцисизму були наведені ВИКЛЮЧНО в якості прикладів, без усіляких натяків. Але ж Ви сприйняли їх буквально. Зрозуміло тепер, це тому що й самі про це думали.
Але ж психопат НЕ БОЇТЬСЯ бути психопатом, він просто є ним і навіть отримує від цього певне задоволення. І взагалі, він мало чого боїться. І то, не дуже сильно. Тому, якщо Ви боїтеся, Ви - не психопат.
Далі. Якщо б Ви були психопатом, то Ваше питання було б нещирим від слова взагалі. Психопат на подібні проблеми не страждає, сумнівами не мучиться і гарно знає ЯК припиняти спілкування, якщо йому щось не подобається. Бо він матьорий супер-егоїст. Тому, або Ви точно не психопат, або все ж таки справжнісінький вовк-психопат, який просто намагається прикинутись безневинною вівцею і свідомо пише неправду.
І ще. Якщо у Вас просто в наявності психопатичний радикал, то Ваші випади до психологів (мене та Ірини Миколенко) з намаганням аналізувати професійні якості - це лише реакція людини, що образилася на певні фрази чи форму виразу.
Але якщо Вашою метою був прояв своєї ВЛАДИ над психологами, через маніпулювання знеціненням - то Ви 100% психопат.
Сподіваюсь, цей коментар теж буде Вам корисним.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347687 для Наталия Горская
Дякую Вам. Мені дуже комфортно і спокійно з Вами комунікувати, і я почуваюсь в безпеці навіть відкриваючи свої вразливі сторони. І Ви даєте теке спокійне пояснення і прийняття моїм гострим проявам, що я й сама готова їх спокійно визнати і прийняти, в такі моменти я помічаю, як мої колючки згладжуються. Дякую.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347720 для Павел Леонидович
Дякую. В мене виникло дуже багато думок і емоцій на Вашу відповідь. Я навіть не знаю, як хочу відповісти, бо в мене дуже багато варіантів. Тому я буду відштовхуватися перш за все від того, за чим я сюди прийшла.
Я прийшла отримати відповідь на своє питання, як мені припинити спілкування з сестрами. В ході обговорення тут (паралельно я ще читала статті, слухала лекції на цю тему і прописувала в щоденнику) я прийшла до висновку, що насправді я не готова зараз повністю розірвати стосунки і кращим рішенням буде просто перевести їх в більш формальний режим, просто збільшити дистанцію. Тому що за моїм поривом розірвати стосунки ховається багато чого, що було одразу не очевидним (заздрість до сестер, через те що вони можуть спілкуватися з батьками і мати з ними ніби добрі стосунки, а я не можу; те що ми і так стали мало спілкуватися, коли таки спілкуємося то багато негативу, а сестри і родина були для мене всім, друзів я поки так і не завела, мені дуже самотньо і цим радикальним кроком я можливо хотіла заповнити пустоту, додати важливості стосункам з ними; я просто страждаю від того, що зараз не отримую достатньо позитивних оцінок від людей, а раніше поряд із негативом мені їх давали рідні, і я ще не знайшла як з цим впоратися; і взагалі те що я маю багато психологічних проблем і ніяк не могла знайти психолога з ким я б наважилась працювати). Також в ході обговорення я звернула увагу на тему, яка мене зараз теж дуже сильно турбує (чи я не психопат) і зрештою я прийшла до розуміння, що так, я психопатична. Якщо брати за абсолют психопата 100% маньяків, вбивць і гвалтівників, то я не психопат 100%, але – я експлуатую, маніпулюю, обманюю, і це психопатичність, і робила це мабуть завжди, але довгий час не помічала цього про себе, не розуміла, не визнавала. Зрештою, я собі не подобаюсь цим і хочу навчитися ненасильницькій комунікації, кайфувати від життя, мати хороші стосунки з людьми, класні особисті відносини, знайти друзів, реалізуватися в кар'єрі/бізнесі, бути гарним прикладом і підтримкою для дітей. І я думаю що це важливий крок зараз визнати в собі психопатичність, прийняти її без відрази і супротиву, а з розумінням що це є мій фундамент на даний момент, а що на ньому виросте далі, або чи зможу в ньому щось замінити, відремонтувати, знайти гарне застосування – це вже робота на подальше життя.
А тепер я спробую максимально щиро відповісти Вам про мої випади до психологів. Я дуже гостро реагую на некомпетентність саме представників цієї професії, бо вона мені не байдужа, і мені дуже хотілося б щоб люди могли звернутися до психологів і отримати допомогу, зцілитися, розвинутися, знайти найкращі шляхи для вирішення своїх проблем і реалізації, а не травмуватися ще сильніше! Прояви некомпетентності психологів викликають в мене дуже сильне обурення і бажання донести їм, що вони поводяться не професійно, щоб вони це виправили. Можливо те що я сприймаю за некомпетентність – означає моє суб'єктивне сприйняття, можливо нестачу знань і розуміння що ок, а що не ок в психології, або ж це дійсно некомпетентність! Єдине що я зрозуміла з Вашої реакції – як мінімум, мій спосіб донести цю інформацію, як я це зробила в діалозі з Вами – не працює. І мені потрібно навчитися висловлюватися інакше або не претендувати на те, щоб мене почули, якщо людина сама не готова слухати.
Тож зараз можна вважати що я просто образилась на певні фрази і форми виразів)))
Так, я дуже ображена, маленька і дурна, і мене дуже зачепило Ваше з Іриною неекологічне (на мій погляд) консультування. Але якби я відстояла свої кордони більш коректно, то і реакція Ваша була б інакшою, мабуть. Хто зна. Але тут мене дуже обурює те, що я взагалі не мала б перейматися про це! Бо Ви як психолог маєте будь-що зберігати професійність! Релевантний психологічній допомозі тон від початку до кінця! Це в мене чітко асоціюється з тим, як батьки запалюють на дитину відповідальність за свою неадекватну поведінку. Ви в цій ситуації батько! І маєте залишатися батьком в будь-яких обставинах, при будь-якій поведінці дитини. Бо це Ваша відповідальність. Це метафора, але важливо розуміти суть!
"Я завжди відповідаю щиро. Виключення є тільки одне: коли мною намагаються маніпулювати." – То ви справді не розумієте, що таким чином самі ставите себе в залежне становище? І це справді не заважає Вам поводитися коректно і професійно? Втім, це питання риторичні. (
На все добре.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347720 для Павел Леонидович
Я дуже хотіла б закрити цю тему, бо багато ресурсу витрачаю сюди непродуктивно, моє питання наразі закрите, але розгорається якесь казна-що і далі, і я вже не бачу в цьому сенсу, просто затягує.
Хочу ще дещо сказати наостанок.
Те що я використала ось таку метафору:
"Це в мене чітко асоціюється з тим, як батьки звалюють на дитину відповідальність за свою неадекватну поведінку. Ви в цій ситуації батько! І маєте залишатися батьком в будь-яких обставинах, при будь-якій поведінці дитини. Бо це Ваша відповідальність." – це наштовхнуло мене на деяку думку –
Ось це все що розігралося між нами – це чистої води перенос! Тому що через якісь тригери я дивилась на Вас не безпосередньо, а як на свого батька, який не впорався зі своєю відповідальністю! І звідти така злість. Аналогічно на психолога Ірину – як на маму, яка думає що за всіх розумніша і може вказувати що кому робити, а не дати людині зрозуміти себе і прийняти своє рішення!
І мене в цій ситуації дуже злить те, що це говорю Вам я! А не Ви мені! Що Ви продовжуєте зі мною дискутувати так, ніби я говорю з Вами безпосередньо! А не з проекцією! Ніби я справді можу претендувати на оцінку Ваших професійних здібностей?!
Чому?!!!!
Ви не впоралися з контрпереносом?! І тому продовжуєте бавитися в недолугі маніпуляції, ображати і травмувати мене?!!!
Я не хочу продовжувати розмову, тому що це вже безглуздо. Мені здається, Ви мене не розумієте, від слова взагалі.
Тому я опублікую цю відповідь і видалю свій акаунт, щоб більше не мати можливості щось написати. Бо стриматися важко, а сенсу продовжувати немає. Достатньо слів, щоб зрозуміти і зробити висновки, якщо є таке бажання.
Я б хотіла щоб Ви прийняли до уваги те, що я тут написала.
Розумію, що простіше гратися в гру всі підар*си, а я д'Артаньян, ніж наприклад визнати свою невеличку помилку і пропрацювати це з супервізором. Простіше дотримуватися своїх закоренілих переконань, ніж ризикнути копнути в глибину і побачити щось іще. Всі можуть збиватися зі шляху, помилятися, бо це дуже непроста професія. Але дуже важлива!
Втім, це вже не моя справа.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Я не вступала в вашу дискуссию. Думала, что может как то все уляжется.
Но все же хочу сказать. Если вы посчитали - мой вам пост некомпетентным, или не профессиональным.
Хорошо, принимаю - имеете право так думать. Ваше мнение и ваше право.
Я же со своей стороны - не считаю, что как то некорректно с вами общалась. (Рамок я не переходила).
Я всего лишь высказала, то что думаю по вашей ситуации.
Вам не понравилось, что я как будто за вас чтото решаю. Но я не имею права за вас, чтото решать.
В своей жизни, решаете только вы.
Я хотела поддержать и застимулировать вас к переменам. Но вы к ним не готовы. Хорошо.
Опять же ваше желание и ваш выбор.
Зачем так остро реагировать? И раздувать конфликт? Можно же спокойнее отреагировать.
Ну не понравился вам, мой ответ... ну бывает. На сайте еще много психологов. Вы наверняка найдете, кто вам понравится и будете с ним работать.
В чем вообще проблема? А то, что я ответила не так как вам хотелось или понравилось... ну тут уж извините... я же не торт, чтоб всем нравится.
Все разные люди и психологи и клиенты.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Приєднуюсь, давайте закриємо цю тему, тим більше, що не психологи це все розпочали.
цитата:
Хочу ще дещо сказати наостанок.
Те що я використала ось таку метафору:
Все так, але є одне ВЕЛИКЕ АЛЕ: ми тут з Вами НЕ в терапії, а на консультації, причому поверхневій. Навіть батьків Ваших не чіпали. І відносин терапевтичних з Вами НЕ БУДУВАЛИ. Тому або цей перенос - надуманий, або внутрішня нестабільність настільки велика, що тут не до переписки на сайті - а швидко на психотерапію з тим психологом, який подобається і з яким комфортно (але точно не зі мною).
цитата:
Велике прохання не займатися ВіктімБлейдінгом, не робити з себе жертву і не навішувати на психологів провину.
Це відома маніпуляція.
Розумію, що багато чого і в моїй манері спілкування, або в манерах інших психологів може Вам не подобатись. Щось може бути суто суб'єктивним, а щось і об'єктивним. Цілком це припускаю. Ідеальних спеціалістів не існує, в кожного є якісь вади.
Але ж Ви прийшли на цей сайт не задля того, щоб вчити спеціалістів уму-розуму та перевіряти їх професійність? Чи для того? Якщо не для того, то нащо цей повчаючий тон? Наче Ви самостверджуєтеся, в якості компенсації за незакінчену вищу освіту психолога. Щось на зразок: "Дивиться, ось я, з незакінченою освітою, знаю краще як повинно бути ніж ці спеціалісти з досвідом". То, може, Олена, закінчити освіту і тоді одним кваліфікованим спеціалістом, який знає, як правильно консультувати та терапевтувати стане більше?
На все добре!