Мій хлопець хоче покінчити життя самогубством, що робити?
Ця людина була дуже зла до світу, я хотіла показати, що є багато добра яке він не помічав. Почала піклуватися про нього, потім він наполягав розпочати відносини, на що я погодилися, перший місяць все було ідеальним. Я йому розповіла про своє життя від початку і до кінця, все подобалось йому. Але потім людину як підмінили, він почав цькувати мене за моє минуле, що в мене до нього був хлопець. Потім погрожував помстою, начебто я не думала про майбутнє і була до нього з іншим, через страх я не могла піти від нього. Так пройшли півкроку. Я почувалася винною, в мене з'явилося багато комплексів, я втратила вагу через це великі проблеми, сиджу на заспокійливих які вже мені не допомагають. Я робила все як говорить ця людина, тому що я боялась. Видалила соціальні мережі, не розмовляю с протилежньою статтю. Але я більше не можу, я сказала, що більше нічого не можу для нього зробити. І ось пройшов рік кошмару, він вже в котрий раз збирається зробити самогубство, говорячи, що це я винна. Я нічого не розумію, я зіпсувала все життя не тільки собі, а і йому. Якщо він це зробить, я буду винною перед його родиною також, я не зможу жити як жила. Що мені робити?
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Тетяна Голубєва
Що робити?
Рятувати себе. Та віддати відповідальність за своє життя цьому абьюзеру і маніпулятору, від якого Ви вже достатньо постраждали в даремних спробах врятувати його від злоякісного егоїзму та виховати з нього порядну людину. На жаль нічого з того не вийшло, та й не могло вийти. Така вже в нього природа.
А Вам, light, щоб вийти з цього жахливого стану жертви бажано звернутися до психолога особисто на психотерапію.
З дозволу батьків або рідних, бо Ви ще неповнолітня. До речі, вони в курсі, що з Вами відбувається?
І хто виписував заспокійливі?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
І ось пройшов рік кошмару, він вже в котрий раз збирається зробити самогубство, говорячи, що це я винна.
Хочу вас підтримати. І запевнити, що вашої вини в тому нема. Але вам буде конче потрібно розібратись із схильністю брати неіснуючу вину на себе.
цитата:
Я нічого не розумію, я зіпсувала все життя не тільки собі, а і йому.
Це ви зараз так сприймате ситуацію - аж занадто драматично. Насправді в 17 років життя об'єктивно неможна зіпсувати - ані собі, ані комусь іншому. Попереду ще чимало подій, десятиліть, нових відносин і так далі. Для вас все тільки починається. І так, ви набуваєте життєвого досвіду, іноді гіркого і болючого. Зрештою без цього не обходиться. Але треба йти далі. Вчитись краще розуміти себе, свої бажання і потреби. Знаходити конструктивні способи втілення їх в реальність. Вчитись бути незалежною, в тому числі незалежною від власних страхів і хибних установок.
цитата:
Якщо він це зробить, я буду винною перед його родиною також, я не зможу жити як жила. Що мені робити?
Важко сказати, що буде з ним. Хоча зазвичай подібні суб'єкти лише лякають свою жертву. Менше з тим, в будь-якому випадку його проблеми - це суто його, хлопця, проблеми. Вони точно не ваші.
психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий день, дівчино.
Він за півроку знищив вашу самооцінку, забрав свободу. Вам варто зрозуміти - Його життя - його відповідальність. Він маніпулює вами. Скільки йому років?
цитата:
Ця людина була дуже зла до світу, я хотіла показати, що є багато добра яке він не помічав
Навіщо вам було це потрібно?
цитата:
він наполягав розпочати відносини
Він вас примусив до відносин. І зара робить емоційне насилля над вами.
Що вам потрібно, щоб почати піклуватися про себе, вберегти себе від цієї людини ?
Де ваші друзі? Батьки? Хто поряд?
психолог онлайн
Вам доведеться навчитися жити з тим, що люди, з якими Ви маєте стосунки, можуть бути нестабільними. Адже це ваш вибір - ці стосунки. Можливо, не такі вони вже й погані, адже Ви досі в них?
психолог онлайн
Хлопець був "злий до світу ".
Ви хотіли його "врятувати" та показати іншу сторону, добру.
Ви навіть вступили з ним в стосунки заради цього.
Але це не спрацювало.
Бо це працює ТІЛЬКИ, коли людина сама усвідомлює проблему і сама хоче змінити погляди.
Хлопець звик бути жертвою, хоче продовжити таке існування за ваш рахунок, перевісити відповідальність за свою неспроможність на Вас.
Якщо Ви будете вестись на його маніпуляції, то і йому не допоможете, і собі нашкодите.
ТІЛЬКИ Хлопець несе відповідальність за свої вчинки.
НЕ Ви.
І ніхто інший.
Просто повторюйте собі це кожного разу, як почнете сумніватись, та "винити" себе.
А особисто Вам важливо розібратися з такими моментами:
як так сталося, що Ви взагалі втрапили в такі стосунки, чому бажання рятувати пересилило ваші власні відчуття (Ви ж не планували стосунки з ним).
Які внутрішні сторони заважали Вам вийти зі стосунків, в яких Вам було погано.
Це дуже важливо, оскільки це ваші способи взаємодії з Собою та іншими, і якщо в них не розібратися та не відкорегувати їх, то наступний маніпулятор знов натисне кнопку "хелп" і Ви знов підете рятувати того, кому це не потрібно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343103 для Павел Леонидович
Колись я поділилась зі своїми батьками, після чого вони перевіряли мій телефон. А мене звинуватили в тому, що я не відповідальна, свої ж проблеми вирішити сама не можу. Кажуть, що мні не потрібен психолог, а стресу і депресії в моєму віці і бути не може.
Заспокійливі прописала лікар ендокрінол, тому що тривожність дуже впливає на мій апетит, не зможу набрати кг. Дякую вам велике за відповідь!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343117 для Владимир Анатольевич
Велике дякую за підтримку та поради!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343123 для Віталія Юріївна
Мій друг помер, він завжди був моєю опорою та підтримкою, людиною яка зробила для мене дуже багато. Після декількох місяців такої втрати, я зустріла цього хлопця і напевно якось перикрила цим свій сум, допомогою комусь, почала показувати все гарне, що тільки є в цьому світі, але це було моєю найбільшою помилкою. Якщо говорити про цю ситуацію, то тільки подруги зі мною пліч о пліч
психолог онлайн
цитата:
Мій друг помер, він завжди був моєю опорою та підтримкою,
Співчуваю.
цитата:
але це було моєю найбільшою помилкою
Добре, що ви це усвідомлюєте.
Яке у вас питання до психологів сайту наразі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343159 для Тетяна Артеменко
Якщо ці стосунки були б не такими вже й поганими, наврядчи була би я на цьому сайті. Не гадаю, що таку провіднику можна виправдати назвав: нестабільною поведінкою. Мені здається, то не є нормальним. Знаю що люди різні, що саме нестабість це нормально, це є у кожного, але ж не 25/8. На початку стосунків було не погано, але чим більше я вчилася жити з цим, поважати людину, як особистість , то більш частішими і болючішими фразами вона відкликалась. Коли у людини така поведінка — суцільне життя, не бачу сенсу вчитися жити з цим. Тому я тут, щоб більше зрозуміти ситуацію
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343231 для Віталія Юріївна
Дякую!
Після такого випадку в мене складнощі з довірою та замкненість. Тому із питань, як з цим можна боротись? Адже в майбутньому це буде дуже погано впливати на життя.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343208 для Наталия Горская
Велике дякую! Обов'язково скористаюсь Вашими порадами, мені справді потрібно розібратися з тими моментами.
психолог онлайн
цитата:
Адже в майбутньому це буде дуже погано впливати на життя.
Якщо ви зараз зробите все можливе, щоб вирішити ситуацію, то наслідки будуть не такими печальними, якщо ви продовжити жити у цій проблемі.
Якщо ви самі не можете вирішити це питання, звертайтеся в особисту роботу. Розумієте, ви маєте самі прийняти рішення, що з цим робити.
психолог онлайн
"я тут, щоб більше зрозуміти ситуацію". Ви не писали про це. Ви скаржились на стосунки і запитували, що робити. Я й написала, що робити. Шукати плюс у мінусі. Тому що в цій ситуації я більше нічого не можу Вам порадити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343247 для Тетяна Артеменко
Дякую!
психолог онлайн
цитата:
Колись я поділилась зі своїми батьками, після чого вони перевіряли мій телефон. А мене звинуватили в тому, що я не відповідальна
Так, то не є правильною дією з їх сторони - й тільки підриває довіру між вами.
Але, погодьтесь, що вони дещо праві в тому, що Вашу поведінку в ролі Рятівника цього хлопця не можна назвати відповідальною по відношенню до себе.
Для чого Вам ця роль? Що Вам дає? З цим бажано розібратись. Бо подібні ситуації ще можуть траплятись і Ви самі в них будете потрапляти як в пастку - якщо не розбиратись із собою.