Надмірна прив’язаність до чоловіка
Доброго дня. Проблема полягає в спілкуванні з іншими людьми моєї статті. До одруження я спілкувалась з своїми подругами і була відкрита для них. За 7 років подружнього життя подруги порозіжались і я весь час проводжу або з чоловіком або з батьками. В житті я інтервент, нові знайомства для мене завжди важко але часто я змушувала себе спілкуватись з іншими щоб не здаватись особливою. Тепер в мене чоловік мега комунікабельний, я постійно з ним в компаніях, на роботі і так я почуваюсь комфортно, він завжди підтримає розмову я щось додам і всім добре. Проблема в тому що ми вирішили зустрітись з друзями окремо хлопці окремо дівчата(дівчина). І в мене страх що я не зможу підтримати розмову, що буде скучно і потім пожалкую що пішла. Ось вже декілька днів як ми повинні зустрітись а я все не наважуюсь хоча подруг мені не вистачає і була б рада спілкуватись. Як з цим боротись? Розумію що і чоловіку потрібно іноді відпочивати окремо не лише зі мною. Як мені перебороти страх комунікації з мало знайомими людьми?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку.
цитата:
я змушувала себе спілкуватись з іншими щоб не здаватись особливою
Може прийшов час дозволити собі бути особливою? Чому так страшно проявлятися?
цитата:
я все не наважуюсь хоча подруг мені не вистачає і була б рада спілкуватись
цитата:
І в мене страх що я не зможу підтримати розмову, що буде скучно і потім пожалкую що пішла.
Кожна людина унікальна і цікава по-своєму, і має право самостійно обирати оточення. Ви не розглядали варіант, що це Вам буде скучно з ними?
Як у Вас з самоцінністю та впевненністю?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 346694 для Єлізавета Андрющенко
Дякую за відповідь. З самоцінність все добре. Мені цікаво з усіма, але по попередніх зустрічах можу проаналізувати що всі спілкуються а я ніби немаю що додати і більше часу слухаю без підтримки в розмові
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрый день!
Если у вас
цитата:
З самоцінністю все добре
то откуда тогда
цитата:
страх комунікації з мало знайомими людьми
?
Ведь обычно страх появляется тогда, когда снижается уверенность в себе. А это в свою очередь, непосредственно связанно и с
цитата:
самоцінністю
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Якщо Ви уточнюєте, що "В житті я інтервент", то нічого дивного в тому, що "більше часу слухаю без підтримки в розмові".
цитата:
він завжди підтримає розмову я щось додам і всім добре.
Про що вислів "всім добре"? Якось вимальовується картина, що Вам потрібно бути якоюсь, щоб жити в цьому світі - Вам потрібно спілкуватися, заводити подруг і тому подібне.
Але ж чи чесні Ви з собою?
Можливо відпустивши думки про те, що ПОТРІБНО і дозволивши собі бути СОБОЮ (інтровертом), все прийде само собою?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Katerina!
цитата:
Як з цим боротись? Розумію що і чоловіку потрібно іноді відпочивати окремо не лише зі мною. Як мені перебороти страх комунікації з мало знайомими людьми?
цитата:
Спочатку свідомлення того, що відбувається. А відбувається ось що. Ви собі пророкуєте негативний перебіг подій. Ви самі себе так налаштовуєте на умовну поразку - не зможу підтримати розмову. Цікаво чому не зможете? Наведіть хоча б три причини.
Далі. Буде скучно. Ніби від вас нічого не залежить, а жінки мають вас розважати, та їм це не вдасться. Погодьтесь, це дивний погляд на подію, яка ще не відбувалась?!
І третє. Потім пожалкую. Кільце замкнулось. Якщо пожалкую, то і йти нема чого.
Вуаля, приїхали.
Отже, схиляюсь до думки, що таким чином ви обслуговуєте невпененість в собі, проектуючи на інших підсвідоме бачення самої себе. Не берусь стверджувати, що так і є насправді. Це тільки припущення. Більш об'єктивно можна сказати після дослідження і спілкування з вами.
психолог онлайн
Светлана Владимировна Киселевская
Доброго дня!
Во первых - послушайте свою интуицию.
Если уж совсем не хотите, то и не надо туда идти.
Ради кого вы это делаете? Ради мужа? ради подруг? или ради себя?
Если не хотите, не идите, не надо жертвовать... оно того не стоит.
Но - а если вам действительно интересно пообщаться с подругами, или с новыми людьми. И вы чувствуете, что вам нового общения - как нового ветра не хватает, то идите и общайтесь.
Это же всего один вечер - максимум три часа, не так уж и много.
Но если придете и не понравится... опять же насильно вас там никто не держит... вызвали такси и ухали домой!
Почему вы к встрече с подругами относитесь как к долгу или службе? Для кого? перед мужем обязательство такое или перед кем?
Так отдых должен быть отдыхом! А не задачей с геометрии ))
А насчет коммуникации, тоже не проблема. Точнее не сильная проблема!
Главное правильно себя настроить на вечер!
Одели красивое платье, каблуки, хорошие духи, и вот уже настрой для женщины.
А дальше просто идете и отдыхаете и неважно сколько там будет людей. Кому вы интересны сами с вами заговорят. Вы не обязаны там быть тамадой и всех развлекать, как делает ваш муж. Не обязаны копировать мужа))
Ощущение, что вы настолько с мужем срослись... что уже даже копируете его поведение... или постоянно оглядываетесь на него... ну тогда вопрос а где же вы сами в таком случае?
Удачи!)
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Як мені перебороти страх комунікації з мало знайомими людьми?
Що вас лякає у комунікації з мало знайомими людьми?