Погіршення спілкування,апатія
Скоріш за все, маю тривожний тип привʼязки. Хочу бути на першому місці, отримувати багато уваги, а сам багато вийожуюсь, і ревную по любому випадку. Сам придумую щось і заганяюсь. Бачу в собі маніпуляції. Хочу закінчити з всіма спілкування, але через соціальний тип, просто не можу
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Зізнаюся, у вас вийшла доволі змістовна і лаконічна розповідь про свій стан. До речі, у притаманному вам стилі не обійшлося без маніпуляції. В чому вона полягає? Відповідаю - зміст проблем розкрили, а питання не поставили. Така форма спілкування автоматично передбачає, що питання до вас мають ставити психологи. І це якось не конструктивно, бо змінює акцент - хто в кому більш зацікавлений і хто звертається по допомогу.
Тому пропоную сформулювати свій запит, тобто в чому ви зацікавлені.
психолог онлайн
Доброго дня. Які відносини у вас с батьками?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344560 для Анастасія Володимирівна
мами немає в живих близько 3-х місяців. Все життя з нею відносини були найкращі. Батько не особливо бере участь в моєму вихованні. Проблем, описані вище вже зі мною 2 роки точно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344545 для Владимир Анатольевич
Дякую за коректування. Я хочу мати здорові відносини у всіх аспектах(дружні, кохання), не залежати від стану людину, наших сварок, не маніпулювати,не робити фігні, щоб ії позлити, а потім вибачатись. Зараз за це, людина холодно зі мною спілкується(найближча). Як мати здорові відносини з цим типом привʼязаності?
психолог онлайн
цитата:
Як мати здорові відносини з цим типом привʼязаності?
Розвивати неухильно власну здатність усвідомлювати себе і реальність в цілому. Що дасть вам можливість вибиру реакцій і дій, згідно ваших бажань і прагнень.
Написав стисло і просто. Насправді ж, передбачається процес пізнання себе, своїх поглядів і установок, своїх способів взаємодії з іншими людьми. Дослідження своїх потреб, корекцію моделей поведінки...
Потрібні малі кроки в зону найближчого розвитку. Експериментування, набуття нового досвіду і привласнення його.
цитата:
не залежати від стану людину
Позбутись цієї залежності, означає, набуття внутрішньої рівноваги і здатність спиратись на себе, мати внутрішні опори.
цитата:
не маніпулювати,не робити фігн
Для чого маніпулюєте, визнаючи це?
Який сенс в творенні фігні?
Ось бачите - уважний погляд на озвучені проблеми дає змогу дослідити причини того, як ви себе поводите. А знання причин відкриває шляхи для їх подолання.
Раджу вам вести щоденник спостережень як інструмент саморефлексії. Накопичення інформації обов'язково допоможе в аналізі і висновках.
Також розгляньте можливість звернутись індивідуально до психолога.