Ревную чужу дівчину. Такого ще не було
Вперше в житті виникла така ревність, яку ніколи не відчував, при чому це стосується дівчини, яка не моя.
Так, це дівчина бармена з п'яної вишні, якого я знаю. Вона іноді приїжджає на машині, щоб підвезти його з роботи. Особливо на вихідних, щоб взяти пляшку наливки і провести вечір, зрозуміло, що вона за кермо не сяде вже після напою і залишиться у нього, тому у них буде пристрасний секс, тому що вона випромінює відповідну енергетику, типу спокійна і розсудлива, а очі горять вогнем. Вона дуже гарна, загадкова і розумна. Якби це була якась кукла, яка зустрічається з директором компанії з меркантильних інтересів, то я б і уваги не звернув, а так вона мене вразила, що вона не схожа ні на жодну іншу дівчину.
Я запитав його як вони познайомилися, то він відповів, що вона приходила з подругами у п'яну вишню, він до них жартував, а потім вона до нього підійшла і попросила його інстаграм. Після цього вони разом вже пару місяців. Тобто у них якраз той період коли найвища пристрасть і мене це драконить.
В мене і ревність і заздрість до цього бармена, тому що це та дівчина, з якою і я б хотів бути. Я не розумію, чому вона з ним. Тобто спираючись на вищесказане, що я звик, що сучасні дівчата схильні вибирати статусних чоловіків, не розумію, чому вона вирішила бути з ним. Можливо він і не копійки заробляє, але я коли уявив, що після 5 років навчання в універі, тепер наливаю людям вишнівку, то розумію, що це не для моїх амбіцій робота і що мені було б навіть незручно, якби зайшли мої одногрупники і побачили, ким я працюю після 30 років, бо цьому бармену якраз 31.
І от парадокс, я людина, яка тяжіє до престижної офісної роботи, не можу знайти собі дівчину, а цей простий з виду хлопець зустрічається з такою класною дівчиною і має з нею секс, ще й вона виручає його в погану погоду, забираючи на своєму автомобілі.
І цей випадок, який дуже рідкісний, тому що таких дівчат мало, сильно зачіпає мене, мені важко заспокоїтись, тому що не розумію чому все це так відбудеться, простий хлопець, проста дівчина і класний секс, можливо кохання. Я цьому дуже заздрю.
Питання від: ; Вік: 38
Доповнення від автора
Що на неї вплинуло, чому вона з ним? Їй теж років під 30, і впевнений, що навколо неї крутились багатії, бо дівчина красуня, чому вона не з кимось, а саме з цим барменом вирішила зустрічатися? Їй захотілося чогось простого і вона у його простоті побачила харизму? У нього підвішений язик? І взагалі мені цікаво, як надовго такі стосунки?

психолог онлайн
Доброго ранку!
Спочатку запитаю, чому Оноре де бальзам, а не Оноре п'яна вишня? Здається, другий варіант більш доречний.
Тепер по суті.
цитата:
Гарні і корисні питання ставите. Вважаю, що розібравшись з ними, зможете своє життя змінити на краще. По-перше, позбавитесь викривлених, шаблонних уяв про жінок і стосунки. Наприклад, ось цього
цитата:
звик, що сучасні дівчата схильні вибирати статусних чоловіків, не розумію, чому вона вирішила бути з ним.
Щоб ви знали, не всі дівчата. Деякі не настільки меркантильні. Багатьом важливий не статус, а людина, особистість. Іноді вибір незрозумілий - він (або вона) чипляє, а чим саме - важко сказати.
Та, взагалі, варіантів зустрічі і побудови близькості сила силенна.
цитата:
мені важко заспокоїтись, тому що не розумію чому все це так відбудеться,
Щоб заспокоїтись зверніть увагу на те, як обираєте дівчину ви. Звісно, якщо обираєте, знайомитесь і таке інше.
Відчувається, що ви зараз не в стосунках. А чи були вони у вас раніше?
цитата:
простий хлопець, проста дівчина і класний секс, можливо кохання.
Для когось реальність, цілком природня, бо люди так живуть, так сприймають себе і світ.
Для когось лише мрія. Для когось навіть марення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345055 для Владимир Анатольевич
Так, Володимир, можливо я дійсно стереотипно міркую, але в основному мені такі й траплялись дівчата, які думають тільки про манікюр, інстаграм і як з подругами на вихідних просеко попити, і навіть розмови навколо цих сфер постійно точаться.
Ця дівчина не така, вона загадкова і водночас видно, що вона віддається почуттям, тому мене й тригернуло. Розумію, що там причин сотні може бути, чим її цей простий робітник закладу, який обслуговує людей, зачепив. Пропонуєте не гадати, тому що ніколи не взнаю цього? Можливо вона якийсь гештальт закриває, тому мені цікаво як надовго такі стосунки, але Ви на це не відповіли. Цікаво ще те, що я в цей заклад спеціально ходжу, щоб познайомитися з дівчиною, тому не розумію як я з нею розминувся, тому що я там часто. Якби я першим з нею познайомився, то можливо б вона і не підходила до нього.
психолог онлайн
цитата:
Пропонуєте не гадати, тому що ніколи не взнаю цього?
Саме так.
цитата:
Можливо вона якийсь гештальт закриває, тому мені цікаво як надовго такі стосунки, але Ви на це не відповіли.
Вважаю, що ані Ванга, ані Нострадамус, ані крутіший за всіх мольфар не змогли б дати відповідь. Навіть Господь Бог. В тому-то і полягає таємниця стосунків, їх чарівність і неповторність.
цитата:
Цікаво ще те, що я в цей заклад спеціально ходжу, щоб познайомитися з дівчиною, тому не розумію як я з нею розминувся, тому що я там часто. Якби я першим з нею познайомився, то можливо б вона і не підходила до нього.
Це про те, що ви застрягли ... на тому кафе, на власних переживаннях. Прикро, але, скоріше за все, поки що, на жаль, ви не можете жити своїм життям. І творити його, лише спостерігаєте.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345073 для Владимир Анатольевич
Спостерігають за життям інших, в основному невдахи? Можливо я ще й збоченець, що мене цікавить як там у них, хочеться підслухати, підглянути за процесом у стилі сталкера, щоб ще більше мене тригерило?
психолог онлайн
цитата:
Спробуйте дати відповідь собі на ці питання. Мені здається, з цього досвіду починається процес набуття авторства щодо власного життя.
психолог онлайн
Вы себе придумали образ девушки, наделили ее кучей положительных качеств и страдаете.
Откуда вы знаете, какая она, какие у нее ценности, уровень интеллекта и цели в жизни?
А застряли вы в своих фантазиях и подглядываниях за чужими отношениями, потому что своя личная жизнь не ладится, скорее всего
Відредаговано автором 15-06-2023 19:22:03
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345094 для Валентина Михайловна
Ну як Вам сказати, щоб було зрозуміло. Мене такі дівчата обходять стороною, чомусь вони мене не помічають, вони дістаються, коли я спеціально їх шукаю і прикладаю значні зусилля, тоді як до інших вони самі липнуть, піддаючись харизмі. Ну от посадіть, що такого зробив цей хлопець? Фактично нічого, він просто виконував свою роботі і вона підійшла сама попросила у нього інстаграм. У мене таких випадків ніколи в житті не було.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345091 для Владимир Анатольевич
Які книги порекомендуєте почитати для чоловіків? Дякую
психолог онлайн
Какие такие девушки?
Повторюсь - вы образ девушки придумали себе сами
психолог онлайн
цитата:
Які книги порекомендуєте почитати для чоловіків?
Не має окремих книжок для чоловіків. Є книжки для людей.
Визначиться спочатку, чого прагнете: розважитись, вивчити іноземну мову, пізнати щось, лікувати себе, зав'язати стосунки... Що?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345105 для Владимир Анатольевич
Загартувати себе як мужика
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345103 для Валентина Михайловна
Та не в образі ж справа. А в тому що я бігаю стараюсь і не можу знайти стосунки, а він просто стоїть за барною стійкою і в нього з'являється класна дівчина
психолог онлайн
А где и за кем вы бегаете?
И главное зачем бегать?
Достаточно жить полноценной жизнью - работать, увлекаться чем-то, общаться с друзьями, приятелями, куда-то ходить, где вам интересно - кино, выставки, театр, музеи, клубы по интересам, какие-то мероприятия.
Чем наполнена ваша жизнь?
И кто такой этот мужик, которого вы закалять хотите?
Как он выглядит? Какие у него качества?
Відредаговано автором 16-06-2023 13:11:50
психолог онлайн
цитата:
Загартувати себе як мужика
Це не про книжки. Потрібна співпраця з психологом, хоча б для початку. Щоби розібратись з усталеними викривленими уявленнями і моделями поведінки. А вже потім напрацьовувати нові - більш життєздатні і дієві.
Доповнення від автора
Брутальний мужик, який не зациклюється, що йому хтось відмовив, йому по барабану, що там у інших, він йде в ковбойській шляпі по вулиці з кубинською сигарою в зубах і до нього підбігають дівчата просять інстаграм.
психолог онлайн
цитата:
Гарний образ для вестерну. А в житті ви який? Дуже схожі на цього брутального мачо?
психолог онлайн
Может лучше работать над адекватной самооценкой, а не переживать, кто за кем бегает и не испытывать потребности, чтобы бегали за вами?
Тот, кого вы описали, не про человека с хорошей самооценкой.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345115 для Владимир Анатольевич
Володимир, взагалі не схожий, скоріше ботан і зануда, бо дівчата говорять, що я занадто заумні фрази говорю і підбираю глобальні теми такі як політика і т.д.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345117 для Валентина Михайловна
Я вирішив, що вона німфоманка просто і легковажна, так мені легше буде
психолог онлайн
цитата:
взагалі не схожий, скоріше ботан і зануда, бо дівчата говорять, що я занадто заумні фрази говорю і підбираю глобальні теми такі як політика і т.д.
Чи не дотримуєтесь ви, часом, думки, мовляв, уже нічого неможна змінити?
цитата:
На мові гештатльт-психологів ваш вибір називається дефлексія. Тобто уникнення зустрічі з чимось вкрай важливим і переведення уваги на безпечні або нейтральні речі. У вашому випадку знецінення іншої людини у власних очах.
Щодо "буде легше" - це ж ніщо інше, як самообман. Легше не буде, бо ваше рішення нікуди не веде. Воно консервує звичний стан невдоволення собою, а відтак і світом.
психолог онлайн
У вас два варианта получается - придумать образ идеальной девушки, дальше столкнуться с завистью, что у вас такой нет и вообще жизнь личная не складывается и поскольку переживания сильные и болезненные, то проще обесценить тут же девушку.
Вы не ответили, чем наполнена ваша жизнь?
Відредаговано автором 16-06-2023 19:42:00
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345125 для Валентина Михайловна
Постоянным поиском себя
психолог онлайн
И где себя ищите?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345127 для Валентина Михайловна
В отношениях)) а вообще меня б успокоило, если бы Вы сказали, что таких случаев тысячи происходит в день, а я не подозреваю, просто стал случайным свидетелем одного из них и меня так тригернуло.
психолог онлайн
Найти себя в отношениях можно только с психотерапевтом)
Остальные варианты скорее будут болезненными уроками и то не факт, что вы сделаете правильные выводы.
Не поняла про тысячи случаев в день. Что бы вас успокоило?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345161 для Валентина Михайловна
Я про те, що з цією війною почали хаотично створюватися незрозумілі зв'язки і стосунки
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345161 для Валентина Михайловна
Оце так тригернуло мене, це найбільший тригер в моєму житті, вже більше тижня пройшло як я їх бачив, а досі емоції неймовірні, напевно такої гостроти просто самотність додає. Можливо, навіть її попередні чоловіки вже не згадують так її , як згадую її я...
психолог онлайн
Какую помощь хотите получить на сайте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345351 для Валентина Михайловна
Хочу відбити ту дівчину
психолог онлайн
Девушка не почки, чтобы ее отбить)
И не совсем понятно чем вам могут помочь психологи
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345354 для Валентина Михайловна
Ну подсказать методы Вы же можете как повлиять на девушку?
психолог онлайн
Вы предлагаете психологам рассказать, как вмешаться в чужие отношения и разрушить их?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345357 для Валентина Михайловна
Ну знаете, Валентина (кстати, Вас также зовут как и мою маму), если бы конкретно эта пара распалась, то я бы исцелился навсегда и больше б не завидовал ни чьим отношениям!
психолог онлайн
Вы сами себя обманываете
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345480 для Валентина Михайловна
Что Вы имеете ввиду?
психолог онлайн
Что больше не завидовали бы другим отношениям
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345490 для Валентина Михайловна
Эта пара меня больше всех тригернула, поэтому я знаю, что меня потом окончательно отпустило б
психолог онлайн
Поскольку та пара вместе, то проверить свое знание вы не можете