Чоловік замінив усе життя
Два роки тому почали ми зустрічатися, дуже швидко зʼїхались і жили разом з його мамою. З моменту нашого знайомства я нічого не бачу перед собою окрім нього, я навіть майже не з ким не спілкуюсь. Втратила інтерес до всього, лиш би бути з ним поруч. Але у нього є звички з якими я не можу миритись і ми часто сваримось, але завжди миримось. Це дивно, але я як біля нього дуже сильно стомлюсь, навіть, якщо нічого не робила. Були у нас такі ситуації, що я хотіла розірвати відносини, але не можу, кожного разу повертаю і відчуваю себе без нього неповноцінною. Мій чоловік чекає дива і майже не прикладає ніяких зусиль, для покращення життя, а я завжди його за це пиляю. Ми обидва чекаємо кінця війни, щоб бути поруч і будувати своє майбутнє, але можна так і чекати, а життя минає. Хочу повернутися до нього, бо він не може виїхати за кордон.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго вечора
З вашого питання багато чого не зрозуміло. Чи одружені ви з чоловіком? Чому живете не разом?
Якої допомоги ви очікуєте від психологів?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ви залежні психологічно від свого чоловіка і це не є чимось здоровим. Пиляння, повертання та інші дивні сімейні сценарії, а також вампіричне втомлення (від втрати енергії) поряд з чоловіком, могло б змусити Вас замислитись про необхідність закінчення таких стосунків, але ж навпаки, Ви думаєте і мрієте про життя разом...
І що Ви думаєте про все це?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Хочу повернутися до нього, бо він не може виїхати за кордон.
Зрозуміло, що зараз ви знаходитесь в різних країнах. І сумуєте, мрієте про закінчення війни і воз'днання. Правильно?
От тільки до чого повертатись?
Якщо до цього
цитата:
З моменту нашого знайомства я нічого не бачу перед собою окрім нього, я навіть майже не з ким не спілкуюсь. Втратила інтерес до всього, лиш би бути з ним поруч.
, то що отримаєте в результаті? Знову злиття з чоловіком? Знову втрату себе?
Напевно, ваш спосіб побудови близькості на те і розрахований. А по-іношому ви не знаєте. Може, навіть і не здогадуєтесь. А якщо здогадуєтесь, то лякаєтесь, бо не впевнені в собі.
Може до цього мрієте повернутись.
цитата:
у нього є звички з якими я не можу миритись
Припустимо, ну а далі що? Які варіанти?
цитата:
Були у нас такі ситуації, що я хотіла розірвати відносини, але не можу, кожного разу повертаю і відчуваю себе без нього неповноцінною.
Остання частина речення дає ключ до розуміння проблеми. До речі, цей же ключ підходить до її вирішення. Коли людина відчуває себе неповноцінною, то вона і стосунки може створювати такі ж самі - неповноцінні.
Тому розгляньте можливість звернення до психолога, аби разом з ним пройти шлях повернення собі відчуття самоцінності, гідності і самоповаги.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Вам что-то мешает осуществить то, что вы хотите?