Переїдання
Доброго дня. Мене турбує переїдання вже 2 роки з різною періодичністю ситуація погіршується до компульсивних переїдань, коли я йду в магазин за чимось конкретним навтіь, якщо 10 вечора). Я визнаю, що заїдаю емоції та стрес, але це не допомагає. Цією осінню ситуація погіршилась. Стрес був колосальний, пов'язаний з навчанням, тож я помітила ,що переїдаю всім чим можна. Раніше це були переважно солодощі(торти).
Після сесії, коли почалися канікули ми поїхали в маленьку подорож з подругами і я осягнула усю проблему ситуації. Стресу не було більше від навчання, а я все одно постійно шукала щось перекусити, замовляла в двічі більше, ніж треба. Мені було соромно за такі неадекватні стосунки з їжею. Зараз канікули - стрес зник, а переїдання залишилось. У мене таке відчуття ,що я заїдаю всі можливі емоції і коли немає, що робити і щоб прибрати втому, і щоб підтримати, і коли сумно і коли зла. Таке відчуття ,що я ходжу по колу з цим переїдання. Розумію чому ,розумію як так стається ,але маніакальне прагнення не зникає. В той момент я думаю, що тільки їжа мене врятує інакше я буду нещасна і самотня. Пробачте, що сумбурно, хотіла якомога компактніше написати
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Вітаю, Анно
Схоже, у вас починається або сформувався розлад харчової поведінки. Це чудово, що ви усвідомлюєте, що з цим потрібно справлятися.
Вам потрібно звернутися до психотерапевта і працювати з ним. Ви потребуєте допомоги. Прекрасно, що аналізуєте можливі причини. В роботі з психологом вам потрібно навчитися справлятися щ емоціями екологічним для вас чином, а не з допомогою їжі.
психолог онлайн
Ваше
цитата:
Переїдання
это расстройство пищевого поведения (РПП).
И в этом случае должен быть комплексный подход к решению этой проблемы.
Вам надо обратиться к психиатру за медикаментозным лечением и параллельно проходить психотерапию с психологом.
Также потребуются консультации таких специалистов как гастроэнтеролог, эндокринолог, гинеколог, диетолог.
РПП - это болезнь и сама по себе не пройдет. Поэтому имеет смысл быстрее обращаться за помощью к специалистам.
психолог онлайн
Добрий день. Вам необхідно починати працювати з психотерапевтом, що спеціалізується на роботі з РХП.