Проблема в стосунках
Я переїхала з України до Польщі . Жила з хлопцем більше року , я дуже негативно відношуся до алкоголю , а мій хлопець навпаки , і коли останній раз я від нього зібралася піти , від дав обіцянку що не буде вживати , тільки щоб я залишилась з ним . Він постійно нервовий , його все і всі дратують , ніяких поступків для мене не робить , коли щось попрошу , то постійно це треба робити по декілька разів . І ось останнього разу ми поїхали на зустріч з знайомими машиною , він напився , машину залишив там , а мені сказав що те що він обіцяв , то було раніше , як щось не влаштовує то можу іти від нього . Ну я і пішла
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
цитата:
Ну я і пішла
Вы не написали, какую помощь ожидаете получить от психологов.
Вас интересует, что надо делать дальше?
Это будет зависеть от того, чего Вы хотите.
У Вас есть желание расстаться с парнем или Вы собираетесь наладить отношения с ним?
психолог онлайн
Доброго ранку, Nikol!
цитата:
Ну я і пішла
Чи поважаєте себе за такий вибір?
цитата:
І ось останнього разу ми поїхали на зустріч з знайомими машиною , він напився , машину залишив там , а мені сказав що те що він обіцяв , то було раніше , як щось не влаштовує то можу іти від нього .
Напевно, слова хлопця щось для Вас означають. То розкажіть, як Ви їх сприйняли? Що вони для Вас значать?
цитата:
Він постійно нервовий , його все і всі дратують , ніяких поступків для мене не робить , коли щось попрошу , то постійно це треба робити по декілька разів .
Коли близька людина поводиться подібним чином, то чи можливо побудувати з нею здорові стосунки?