Чи нормально убаюкувати одне одного в стосунках?
Зустрічаюся з хлопцем 2 з половиною роки, ще з самого початку у нас з'явилася звичка засинати разом по відео виклику, і так само десь з того ж часу ми почали убаюкувати одне одного (як мама дитину коли вона засинає промовляє "чшшш", 2-3 місяці тому ще додалося мугикання ніби колискова просто без слів, і так кілька хвилин поки партнер чи я не заснемо (по черзі, в якісь дні це роблю я, а в якісь він) ) Ніколи не було через цю дію якихось проблем чи конфліктів, але зараз я задумалася чому ми взагалі це робимо, чому почали і чому це так заспокоює і допомагає швидко заснути, я взагалі не пам'ятаю як ми почали це робити, але от таке майже кожну ніч. Також немає проблеми щоб заснути самій без цього убаюкування (чи без телефонного дзвінка), але все одно цікаво що це за традиція така, ні в кого зі знайомих й подібного не було й не змогла найти про це жодної інформації в інтернеті. Також якось ніби дивно якщо так подумати, бо нормально коли так роблять батьки дитині, але не впевнена що в романтичних стосунках це теж нормально. Звичайно кожна пара сама вирішує для себе що їй нормально та комфортно, а що ні, але все ж. Також варто відмітити що миніколи не виконуємо роль мами чи тата в стосунках, окрім цього убаюкування перед сном. Буду вдячна почути думку спеціалістів про мою ситуацію❤
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
По суті Ви самі відповіли на своє запитання: "Звичайно кожна пара сама вирішує для себе що їй нормально та комфортно, а що ні". Але чомусь хочете шукати якісь підводні камені і ненормальності в стосунках. Хто шукає, той знаходить. Але навіщо воно Вам? Вас непокоїть, що все занадто добре? Чи боїтеся бути ненормальною, не такою як "всі". Але у всіх, насправді є ті чи інші свої ненормальності, які приховуються заради остраху публічного розголосу: "Що люди скажуть?"
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345221 для Віталій Вікторович
Не сказала б що шукаю підводні камені, хоча все можливо, мені стало дуже цікаво чи означає це щось, коли побачила в мережі техніку добаюкування ( де дорослу чи ще не зовсім людину колихають на полотнах ). Здалося що моя така традиція з партнером дещо схожа на цю техніку, адже в обох батьки в дитинстві трохи недолюбили через свою відсутність.
Не непокоїть те що все занадто добре чи тому подібне, а на рахунок що боюся бути ненормальною чи не такою як всі, не знаю навіть, що й сказати, сумніваюся що через страх, можливо через бажання бути "не як всі", а можливо просто з цікавості, насправді не дуже розумію сама себе чесно кажучи тут😅
Дякую за відповідь!)
психолог онлайн
Так, змішані відчуття в яких важко одразу розібратись. Але прислухатись до них і розібратись варто і вже дещо випливає, але це тільки початок). Проблеми не у вашій з хлопцем милій традиції, а у Вашому відношенні до неї.