Кохання і реальне життя
Привіт. Я доросла людина в якої є своє реальне життя, сім'я, відповідальність.
Але я не можу забути, не думати, відпустити один момент. Одного разу я зустріла чоловіка, в якого сильно закохалась. Це напевно найсильніше почуття в моєму житті.
А ще це повне співпадіння на рівні тіла, фізіології – це єдиний чоловік який мені фізично був повністю приємним. Ні з ким іншим такого ніколи не було. Мені повністю приємно і комфортно все на рівні тілесності – його зовнішність, фігура, який він на дотик, запах, його голос, як він рухається. Мені повністю все в ньому приємне. І це єдиний чоловік, чиї дотики не викликали в мене дискомфорту, напруження, огиди, на відміну від інших чоловіків. Єдиний з ким фізично поруч я могла просто розслабитися, мені не треба було захищатися, відсторонюватися, я могла просто отримувати задоволення від кожної секунди присутності поряд.
Так само і в спілкуванні, я могла з ним бути відвертою, бути собою, я відчувала розуміння, справжнє, глибинне. Ніби в нас дійсно був повний психологічний контакт.
Але є нюанс. Доходячи до піку близькості він враз все обривав, повертався стіною. Наприклад коли це відверта розмова, максимальний душевний контакт, порозуміння з півслова, і раптом ніби спрацьовує тумблер і він відштовхує, відсторонюється. Я думаю що цей момент це теж гачечки, за які я чіпляюся. А були б здорові стосунки, то не було б такої сильної закоханості, магнетизму.
Не спілкуємося рік. Подумую, що якби знала, що потрібна йому, то усе зробила б щоб бути з ним.
А розумом розумію, що може бути різне, розчарування і тд. І раптом згасне вся любов, тим паче що більше схоже на захоплення, пристрасть.
Разом з тим думаю, а може це і є моя справжня любов і я була б щаслива з ним. Не знаю. Навряд чи. Але дуже тягне до нього.
В мене сім'я і своя відповідальність. Він раніше був одружений, зараз в стосунках з іншою жінкою.
Я не щаслива в своєму житті. Про нього думаю майже щодня, але розумію що він, думки про нього – це зараз не про реальне життя зважаючи на обставини.
А от чи варто міняти обставини зі своєї сторони, щоб дати хоч шанс чомусь бути між нами? Відколи я його знаю, ми обоє були в стосунках з іншими. І просто не було шансу щоб щось склалося. Але не знаю чи склалося б, якби обставини були кращими. Чи можу я бути щаслива в стосунках?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
цитата:
Чи можу я бути щаслива в стосунках?
А чому б ні?! Проте, якщо розглядаєте стосунки з тим чоловіком (коханцем), то самі ж маєте сумніви. Бо він поводився трохи дивно
цитата:
Але є нюанс. Доходячи до піку близькості він враз все обривав, повертався стіною. Наприклад коли це відверта розмова, максимальний душевний контакт, порозуміння з півслова, і раптом ніби спрацьовує тумблер і він відштовхує, відсторонюється.
Це такий його спосіб переривання контакту. В психології він має назву "еготизм." Та й, власне, назва не має значення. Головне те, що він уникає близькості і подальшого розвитку. Навіщо так вчиняє - знає лише він. Не певен, що сам усвідомлює.
цитата:
Я думаю що цей момент це теж гачечки, за які я чіпляюся.
Тут ви праві. Для вас це гачочки. Я навіть вважаю, що вони більш привабливі, ніж задоволення від тілесного контакту з тим чоловіком. Їх магнетизм сильніше.
цитата:
А були б здорові стосунки, то не було б такої сильної закоханості, магнетизму.
На ваш погляд здорові стосунки не одне й те ж саме, що хвороба сильної закоханості, пов'язна з запамороченням, нездоланим тяжінням до об'єкта карколомних відчуттів. А вам, схоже, бажано переживати саме пікові емоції і почуття, жити на гойдалках, бо розчаровані подружнім життям. А чому зі своїм чоловіком не виходить жити в злагоді? Чого вам обом не вистачає?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345200 для Владимир Анатольевич
Дякую Вам за відповідь. Почитала про еготизм. Так, це воно.
Щодо щастя в стосунках то не розглядаю конкретно з ким. А взагалі.
Гойдалок я не хочу, вони були і зачаровували, але зараз хочу нормального достойного життя і рівних стосунків.
Чому з чоловіком не виходить не знаю... Він грається мною, ніби лялькою, якою можна крутити як хотіти. І йому це дуже добре вдається. Я не можу ні вирватися, ні жити нормально в сім'ї, тому що не здатна до сміливості, рішучості, базової відповідальності за своє життя. Тому ведусь на це все, і щодо чоловіка, і щодо тієї "закоханості".
психолог онлайн
цитата:
Щоб ви знали, щастя "взагалі" не існує(!) Воно завжди конкретне і живе/з'являється всередині самої людини.
цитата:
Рівні стосунки - це про партнерство? Що ви знаєте про нього?
цитата:
Чому з чоловіком не виходить не знаю...
Чому ж не знаєте? Ось ваша красномовна і переконлива відповідь
цитата:
Я не можу ні вирватися, ні жити нормально в сім'ї, тому що не здатна до сміливості, рішучості, базової відповідальності за своє життя. Тому ведусь на це все
Сподіваєтесь, саме якось вирулить? Ні? Тоді на що розраховуєте? Невже лише на змогу тішити себе мріями або маренням?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345212 для Владимир Анатольевич
Дякую за увагу. Мені відчувається дуже неприємний для мене тон в запитаннях: зверхній, провокуючий, атакуючий. Таке відчуття виникає коли ви послуговуєтеся такими словами і фразами: ''щоб ви знали", "що ви знаєте", а цей абзац цілком: "Сподіваєтесь, саме якось вирулить? Ні? Тоді на що розраховуєте? Невже лише на змогу тішити себе мріями або маренням?"
Це для мене дуже делікатна тема, а Ви, як на мене, розмовляєте зі мною як з нашкодившим кошеням, штовхаючи мордочкою в л@йно.
Я не хочу виправдовуватися чи щось таке. Не розмовлятиму в такій атмосфері.
В будь-якому разі, дуже вдячна Вам за увагу до мого запитання, вкладений час і зусилля.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Таке відчуття виникає коли ви послуговуєтеся такими словами і фразами: ''щоб ви знали", "що ви знаєте"...
Ваша реакція змусила мене замислитись... і переглянути своє ставлення. Дійсно, тональність спілкування виглядає не коректною і не ввічливою. Визнаю. Тому прошу мене вибачити. Наміру заподіяти вам шкоду або принизити насправді не було.
психолог онлайн
Добрый день!
Вы спрашиваете -
цитата:
А от чи варто міняти обставини зі своєї сторони, щоб дати хоч шанс чомусь бути між нами?
Получается, у вас есть возможность что-то изменить
цитата:
зі своєї сторони, щоб дати хоч шанс чомусь бути між нами
?
психолог онлайн
Кожна людина може бути щасливою в стосунках.
Чому Ви питаєте про себе ?
Якісь обставини життя вплинули на ваші висновки щодо можливості вашого щастя в стосунках?
Важливо чути себе і керувати тим, що є у вашому житті.
Вам не подобаються стосунки з чоловіком.
Судячи з вашої відповіді Володимиру Анатолійовичу, Ви відчуваєте свої кордони і вмієте їх захистити.
Ви дуже чуттєва особистість, можна припустити, що дуже ранима.
Ніхто не знає як було б з тим хлопцем, з яким був такий гарний контакт. Адже чомусь ті стосунки не склались.
Гарний контакт без глибокої близькості підійде для коханця, а не для родини. А, судячи з вашого опису, з близькістю були проблеми.
Вам важливо для початку налагодити контакт із Собою.
Вирішити питання цього шлюбу- чи хочете в ньому бути.
Так буде простіше, щоб вибір був вільної людини, яка розуміє себе і веде Себе дорогою, яку сама обирає.