Пройшов тест на розлад ообистоті.Результат: Гістріонний розлад
Доброго вечора. Мені стало інтересно настільки такі тести точні(я розумію, що один тест не може описати суть тебе) але я б хотів почути про цей розлад від професіоанала, що це таке і як його виявити?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ПРОЙШОВ ТЕСТ НА РОЗЛАД ООБИСТОТІ.РЕЗУЛЬТАТ: ГІСТРІОННИЙ РОЗЛАД
Вам хтось порадив пройти тест чи ви самі із цікавості вирішили?
цитата:
Мені стало інтересно настільки такі тести точні(я розумію, що один тест не може описати суть тебе)
Тут ви праві - один тест сам по собі ні на що достеменно не вказує. Можливо, лише на схильність. Зазвичай клінічні психологи використовують батареї тестів. Також спостергіють за пацієнтом, проводять бесіду/інтерв'ю. От на підставі аналізу всього масиву інформації і спостережень роблять релевантні висновки.
цитата:
я б хотів почути про цей розлад від професіоанала, що це таке і як його виявити?
Якщо хотіли почути, то потрібно звернутись до спеціаліста особисто.
На моє переконання, замість формулювань розладів або діагнозів, набагато важливіше звернути увагу на конкретні прояви людини, її світогляд, поведінку в соціумі, прагнення, звички...Враховувати вік, бо це теж має значення.
А щодо цього розладу, то, наприклад, Вікіпедія дає розгорнуту картину.
психолог онлайн
Доброго ранку!
Ви питаєте на скільки тести можуть бути точними.
Діло в тому, що психологія така наука, що вона не може надати відповідіти чітко без обстеження і, наприклад, коротко трьома-чотирма словами))
Можу сказати коротко: залиште свої спроби аналізувати себе по тестах без спеціаліста !!
Тести без спеціаліста можуть НАШКОДИТИ!!
Де ви ці тести берете? З інтернету? З журналів?
Зрозумійте, тести можуть містити помилки чи опечатки при наборі їх для друкування і тоді все полетіло на тарарах. Не там кома, помилка навіть в закінченні слова і вона може бути роковою для необізнаної людини.
Тому проходьте тести з професіоналом.
Далі. Цей розлад особистості раніше в часи Фрейда називавя "істерія". Він більше діагностувався у жінок, тому що слово "істерія" з грецької - це "матка". Якщо коротко, Фрейд пов*язував цю "особистість" жінок з недостатком "сексу") То ж у вас не має матки і маю надію, що це допоможе вам поменшити страх "істерії", чи не так ))
Такий розлад, як ви указуєте, займає менше 2% психологічних розладів.
То ж ви можете бути спокійним, бо я впевнена - це не про вас)
В 20 років людині властиво шукати себе: який Я, на що Я здібній, що Я можу, що Я хочу...
То ж треба не тестуватися по вибірковим тестам на свій розсуд, а зрозуміти свої бажання та свою ціль- чого я хочу досягти в цьому жітті.
Вам потрібен психолог-коуч, психолог, який спеціалізується по психології успіху, психолог, який спеціалізується на розвитку особистості. Впевнена що такі консультації вам допоможуть!
Буду рада допомогти.
Відредаговано автором 24-05-2023 08:39:19
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
По-перше хотілося б сказати, що розлади особистості може діагностувати лише лікар-психіатр. Психолог або тести можуть лише визначити імовірність того, що у Вас є певний розлад або акцентуація характеру (тобто, загострення певних особистісних рис в межах норми, яке не відповідає всім критеріям розладу, таким як стабільність протягом життя, постійність прояву в усіх життєвих ситуаціях та соціальна дезадаптація). Якщо риси особистості, які у Вас є, відповідають всім трьом критеріям, то психіатр ставить Вам розлад. Якщо хоча б двом, то це акцентуація характеру (особливість характеру), але не розлад.
Гістріонний, або істероїдний розлад - це те, що в популярній культурі прийнято називати drama queen. ) Тобто люди артистичні, харизматичні, емоційно лабільні, схильні до не свідомих емоційних маніпуляцій, щоб отримати увагу оточуючих.
Раніше розлад називали істероїдним від слова "матка", тому що в минулому вважалося що він може бути лише в жінок через наявність цього органу. Але ще Фрейд розвінчав цей міф і сказав, що чоловіки теж можуть бути істероїдами. Пізніше розлад перейменували на "гістріонний" від грецького слова "актор". Розлад буває не тільки в акторів, але серед істероїдів чимало представників цієї професії.
Докладніше можете почитати про свій тип особистості в книзі Ненсі Мак Вільямс "Психоаналітична діагностика в клінічному процесі", глава "істероїдні особистості".
психолог онлайн
Вітаю. Все трішечки складніше -коли йдеться про діагростику розладу особистості. Немає такого тесту, який був би 100% вірний. По-перше тому, що у людини є різні стани - і, порушення стану (депресія, тривога, стрес) - це - не розлад особистості. Тести на розлади - їх можна використовувати наприклад, для самоконтролю, під час психотерапії або фармакотерапії. Доречі, а як ви себе почуваєте? Результат тесту - ви і самі відповіли на власне питання - не може описати всю людину. Ви хочете його лікувати самостійно, хоча самі не певні чи є у вас розлад?) допомога потрібна як правило людині, яка не вкладеться в жоден тест ) і нажаль без натяків на самопочуття або результатів досліджень - будь якому спеціалісту буде важко відповісти чи дійсний цей результат )
Доповнення від автора
Доброго вечора. Дякую за розгорнуті коментарії, я не потребую допомоги, просто було інтересно послухати за сам діагноз і точність тестів.