Життя побудоване на очікуваннях інших
Не знаю як правильно почати, бо мені здається накручено багато чого, і все має свій вплив. Я наразі студентка і може і не маю нести повну відповідальність за власне життя і дії, але це дуже боляче і тривожить. Після закінчення школи я відчувала як мене змушують і душать обовʼязковим вступом у навчальні заклади, коли мені здавалось, що мені треба перепочити і хоч трохи взяти перерву. Я не знаю як діяти далі, але мене просто штовхають вперед, хоча я не відчуваю потреби у цьому, але всім навколо видно як буде «краще» для мене. Мені казали що я розумна, а отже можу потягнути постійне навчання і додаткові можливості. Можливо це і так, але після кількох років в університеті я просто згоріла. Я не хочу підійматись з ліжка, відвідувати пари, я просто не можу. Ледве закриваю сесії, коли батьки думають що я хапаю зорі з неба. Я втратила себе, бо в дитинстві цікавилась абсолютно всім, коли зараз відчуваю як деградую і забуваю практично все. Хочеться просто зникнути. Важіль чужих очікувань просто давить. І я не маю права жалітись і плакати, бо на відміну від інших, у мене все « добре». І все що я розповідаю не є проблемою, коли я готова вбити себе, якщо батьки дізнаються про мої оцінки в заліковці.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
У Вас на фоні такого життя вже розвинулась депресія, тому рекомендую записатися до лікаря-психіатра в психоневрологічний диспансер і до психотерапевта. Перший безкоштовно Вас обстежить і назначить медикаменти, другий - допоможе відучитись жити очікуваннями оточуючих.
Коли хочеться померти через оцінки - це вже не життя, а виживання.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Важіль чужих очікувань просто давить. І я не маю права жалітись і плакати, бо на відміну від інших, у мене все « добре». І
Прийміть мої співчуття і слова підтримки.
Так, важіль батьківських очікувань вас давить і пригнічує. Відчуваєте навіть, що позбавлені права жалітись і плакати. І ви вже не витримуєте. Це, дійсно, жахлива ситуація. Проте з неї є вихід. Він полягає в тому, аби поступово відродити почуття самоцінності. Тобто стати людиною, чиє життя залежить від її вибору, її вчинків, в яких реалізуються її ж цінності.
На жаль, поки що ви цілком ототожнюєте себе з бесправною маленькою дитиною, яке повністю залежить від батьків. Завдяки оцій психологічній реальності відбувається те, від чого ви страждаєте.
Скажіть, чи вважаєте, що вам потрібно звернутись до лікаря, наприклад, невролога або психотерапевта, аби він допоміг нормалізувати ваш емоційний стан?
На мою думку, відкладати не можна.
Також, раджу звернутись до психолога, щоби пропрацювати питання сепарації від батьків, набути упевненості в собі і почати жити, покладаючись на себе, керуючись власними бажаннями і потребами.
психолог онлайн
Ви пишете "Я не знаю як діяти далі". Що від нас, психологів? Що б хотіли? Я так розумію, що Ви вже чимало провчилися в університеті. Скільки залишилось? Можливо, вже варто його закінчити, здобути автономію і зайнятись потім самовідновленням? У мене був схожий досвід, коли на другому курсі я відчула, що більше не можу. Тоді я сказала собі - досить старатись. І перестала старанно вчитись. Разом з тим, як не дивно, успішність моя не знизилась, і я успішно довчилась до завершення. Зате потім вільна пташка!
психолог онлайн
Дякую вам за відкритість та довіру. Розумію, що ви переживаєте складні моменти і відчуваєте тиск з боку очікувань оточуючих людей, зокрема вашої родини. Важливо пам'ятати, що ваші почуття та досвід мають значення, незалежно від того, як це може здаватися іншим.
Очікування інших можуть створювати великий тиск і стрес, особливо коли вони не відповідають вашим власним потребам і бажанням. Важливо зрозуміти, що ви маєте право на власне щастя і самореалізацію. Відпочинок, самопізнання і знайомство з собою є важливими елементами розвитку і підтримки вашого психологічного благополуччя.
Рекомендую вам подумати про деякі кроки:
Поговоріть з кимось: Розділіть свої почуття з довіреною людиною, яка може зрозуміти ваше становище та надати підтримку. Це може бути друг, член сім'ї або психолог, який зможе прислухатись до вас та допомогти вам знайти шлях вперед.
Розгляньте можливість звернутися до психолога: Консультація з психологом може бути корисною, особливо коли ви відчуваєте сильний тиск і тривогу. Вони допоможуть вам зрозуміти свої почуття і розвинути стратегії для подолання цих викликів.
Приділіть час самопізнанню: Спробуйте знайти час для роздумів і зосередьтеся на власних потребах, цінностях та мріях. Розгляньте, що саме ви хочете досягти і які кроки потрібно зробити, щоб стати більш задоволеним з життя
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я не хочу
А представление о том, как вы хотите, чтобы было, у вас есть?