Як жити з холодним чоловіком?
Доброго дня. Я на межі розлучення, я цього хочу. Але кажуть з тим можна змиритись і жити далі. В шлюбі 14 років, є син 11 років, чоловік сімейний, не пʼє , не гуляє, ідеальний батько , по дому все допомагає , просто казка. Але як чоловік по відношенню до жінки ніякий, колись я його настільки любила і хотіла , що все робила сама , як обслуга, а він лише приймав. Ми в шлюбі 14 років , він ми навіть не цілуємось , він цього не любить і не хоче , ніяких ласк, уваги , обіймів. Все тільки я це робила . Коли мені це набридло, я чекала від нього першого кроку, але ні, нема. І він каже йому відпало. І йому так нормально, йому цього не треба , зраджує, ні, в нього робота дома , виходить рідко . Але мені не нормально зовсім . Я як жінка гину, мені 41, я відчуваю себе мебелю, столом , вже є думки про зраду, про розлучення. Що робити допоможіть , як зберегти сімʼю , загалом він як Людина ідеал, говорить його не навчили , він такий який є. Невже з тим можна жити і терпіти заради сина , заради того що він хороша людина ? Наставляти його самій скажете? Він інколи пробував, але це виглядає як послуга, яку він робить несхочу. І мені не приємно , я не отримую від цього ніякого задоволення. Сенс тоді! Я в розпачі. І вже хочу з ним говорити про розлучення, оскільки зрадити я не зможу
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія Радченко
Добрий день! Ваш допис, як крик душі у відчаї. Схоже ви і правда 14 років витрумуєте і терпите особливість особистісного устрою вашого чоловіка. Можливо він і справді так улаштований, що «йому так нормально, йому цього не треба». А ви, схоже, мали надію, що зможете це змінити якимось чином. І зараз прийшли до того, що не можете його змінити і від того відчай, образа, злість, невдоволення і, можливо, страх. Страх зруйнувати добрі сімейні відносини, які ви будували 14 років з «Людиною ідеалом».
На початку ви пишите: «Я на межі розлучення, я цього хочу», а у кінці допису ваші слова повні сумніву. Дивіться, схоже, що ті відносини з чоловіком, що ви маєте зараз, вам підходять і ще не дійшли до тієї точки, коли потреба бути привабливою і бажаною жінкою буде мати більшу вагу, ніж те, що ви вже маєте. І тоді, можливо, варто звернутися до сімейного психолога і для початку вияснити, має ваш шлюб шанси на життя, і що ви разом можете зробити для збереження свого шлюбу. А далі робити свій вибір.
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий день.
цитата:
Але кажуть з тим можна змиритись і жити далі.
Хто каже?
Можливо перед будь - яким прийняттям рішення, вам варто звернутися на сімейну консультацію, парну?
психолог онлайн
цитата:
ЯК ЖИТИ З ХОЛОДНИМ ЧОЛОВІКОМ?
Відвезти до морга або розігріти в мікрохвильовці, залежно від того, свіжий він чи ні. (Вибачте.)
Якщо серйозно, то це дійсно запит на терапію. Індивідуальну, або краще парну (якщо чоловік теж захоче до психолога). Бо причини життя з холодним чоловіком можуть бути як у Ваших дитячих травмах, так і у поточних психологічних проблемах, на кшталт труднощів з формулюванням своїх бажань і потреб перед партнером.
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
Наставляти його самій скажете?
Можливо, але не впевнений, хтось і скаже "наставляй!" Мені навіть цікаво стало побачити/ зрозуміти, як виглядає ОТЕ наставляй.
цитата:
Що робити допоможіть , як зберегти сімʼю
Якщо ви на цьому стоїте, то і відповідно, маєте діяти. Які дії маю на увазі? По-перше, щиру розмову з чоловіком - без претензій, про свої почуття і пропозицію скористатись послугами сімейного психолога. В тії можливій співпраці вбачаю шанс чоловікові потім піти на індивідуальну терапію. От тоді є вірогідність пропрацювати його усталені патерни прояву емоцій, точніше "розкрити" його емоційність.
По-друге, це все реально, коли чоловік виявить бажання шукати можливості для збереження сім'ї і стосунків з вами.
цитата:
Невже з тим можна жити і терпіти заради сина , заради того що він хороша людина ?
Надскладне питання постало перед вами. Звісно, кожна людина дає на нього відповідь згідно власних цінностей, бажань і цілей. При тому добре, якщо усвідомлює ціну, яку платить за конформізм у своєму виборі. Чи ви готові платити по тих "рахунках"?
психолог онлайн
Мілана, доброго дня!
Щиро хочу підтримати Вас, адже той розпач з яким ви писали історію я відчула навіть через повідомлення.
1- кожна людина має право бути щасливою.
2.- стосунки будуються щоб бути у них щасливішими ніж без них.
3. Життя яке зараз йде- це не репетиція, воно дійсно ваше і йде вже зараз.
4. Ваші почуття важливі!
5. Терпіти, мучити себе, - не варто.
Навіщо ці жертвы? Для кого вони?
Я щиро раджу вам обрати саме для себе психолога щоб попрацювати інливідуально.
Дійсно зрозуміти свою цінність.
Розібратися зі страхами.
Повірити в себе.
Знайти ресурс.
І повірте, рішення до вас прийде.
Ви наче варитеся у свої страхах, образах, бажаннях, ..і все це великий буксир.
Скиньте зайве, розберіться в собі, відпустіть минуле.
Щиро бажаю успіхів!
психолог онлайн
Ви велика молодець, що спершу хочете розібратися з цими відносинами до того, як починати нові. Це чудово, що ваш чоловік є хорошою людиною і батьком, але це не є причиною залишатися в шлюбі, якщо немає стосунків як між жінкою і чоловіком. Так буває, що партнери починають хотіти і потребувати різного і це нормально змінювати партнера, якщо люди нещасливі разом. Також є можливість піти в парну терапію і розібратися разом. Зауважу, що ваша потреба в близкості і увазі є природною і " нормальною". Якщо ви " мучаєтеся " в стосунках- то не варт о в них залишатися.
консультация психолога
чоловіки примітивні і тупі як пробка, бо не розуміють натяків. а ще черстві, малоемоційні, - так є.
ми йдемо з радістю туди, де нас раді бачити. нам потрібна жіноча енергетика, ваша радість
в плані стосунків з жінкою, всього 3 погляди:
1) з цікавістю (а ти хто? хто той хлопчик, що живе всередині цього тіла) або подивіться очима сусідки (що вона в ньому знайшла?)
2) із захопленням (та ти що? ти і це можеш?)
3) з визнанням (кращих немає)
ефект може вас приємно здивувати.
а стосовно написаного: потрібно багато копати вживу. питань більше, ніж відповідей
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я на межі розлучення, я цього хочу. Але кажуть з тим можна змиритись і жити далі.
Если вы не приняли решения, то следовательно, сомневаетесь.
И вероятнее всего у вас еще есть желание сохранить семью (иначе, вы не обращались бы к психологам, а уже развелись) -
цитата:
допоможіть , як зберегти сімʼю , загалом він як Людина ідеал
Или же вы уже приняли решение о разводе -
цитата:
я цього хочу
Но что-то мешает вам это сделать (например, страх - в частности, за сына).
Поэтому индивидуальная работа с вами может выглядеть следующим образом:
1. Определение вашего истинного желания (разводиться или нет) и формулирование результата, к которому вы хотите прийти.
2. Устранение преград на пути к этой "цели". А именно, работа со страхами, обидой и чувством вины (если есть). Потому что эти чувства будут мешать вам и сейчас, и в будущем.
3. Нахождение и увеличение ресурсов.
4. Проработка реальных шагов и осуществление желаемого.
Семейная же консультация вместе с мужем не даст вам результата, к сожалению.
Потому что он действительно не может или не умеет что-либо менять в себе -
цитата:
йому так нормально, йому цього не треба... говорить його не навчили , він такий який є...Він інколи пробував, але це виглядає як послуга, яку він робить несхочу.
и не будет ничего делать, даже если захочет быть с вами.
Следовательно, "трудиться" над отношениями вам придется все таки одной.
Поэтому в первую очередь вам и надо будет принять решение о том, что вы будете делать.
Если у вас появится желание разобраться в этом, можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
Для определения вашего истинного желания потребуется 1 или 2 консультации.
Работа по сохранению семьи займет по времени 2 месяца (8 встреч).
А развестись вы сможете и самостоятельно, без психолога, если только ваши страхи не помешают это сделать.
Відредаговано автором 11-05-2023 06:14:03