Ненависть від свекрухи
Я 2 роки як заміжня. Я вийшла заміж в іншому місті. Далеко від свого дома. Тут в мене є чоловік, свекор, який мене дуже любить і наш синочок. Але в Італії живе мама чоловіка, яка мене і мою сім'ю ненавидить. Вона приїхала перед моїми родами пів року тому і почалось. А саме коли я вернулась з пологового. Мені робили кесарів розтин із-за того що в мене епілепсія і я відходила дуже важко. + Післяпологова депресія, про яку я ще тоді в не знала. То я борщ не так варю, то фото не такі в фейсбук виставляю, то ще шось. Тут була і моя мама. Вона її постійно обзивала і вона все робила не так. Коли я вийшла із-за столу в іншу кімнату щоб охолонути і не наговорити лишнього на це все. Чоловік залетів почав толкатись і кричати чого я ведусь на неї. В мене почався приступ. Вона почала говорити що я неадекватна і мені треба лікуватись. Після цього вона поїхала. Мені коли дуже важко приїзджала моя мама. Свекруха дзвонила мому татові і казала що мама приїжджає спати з її чоловіком. Я вже не витримала і висказала їй все що думаю за неї. І знову приступ. Я не можу за неї не думати. Вона наговорила всіх родичів проти мене. Тільки свекор заступається. Навіть не розмовляє з нею із-за мене. А всі інші косо дивляться на мене. Чоловік ні разу не заступився хоч бачить до чого вона мене доводить, ще й кричить чого мені погано із-за неї. Хоч би слово їй сказав. Коли бачить що мені важко з малим сам дзвонить моїй мамі нехай вона приїде допоможе, бо сам рідко допомагає(рахує шо він тяжче на роботі працює). А потім як його мама дізнається що моя приїхала він ніби не приділах. І вона знов пише всім моїм родичам що ми невиховані обоє сидимо в неї в квартирі. Як мені бути в цій ситуації? Як дати їй поняти щоб не ображала мою маму??? Як пояснити чоловікові щоб зуступився хоч раз за мене? Як дати їй отпір ???
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Чоловік залетів почав толкатись і кричати чого я ведусь на неї.
Ваш чоловік завжди так себе поводить? Як Вам з цим?
цитата:
В мене почався приступ. Вона почала говорити що я неадекватна і мені треба лікуватись.
Ви розглядали варіант проживання окремо від чоловіка та свекрухи? Справа в тому, що Ваше здоровья - завжди на першому місці для благополуччя Вас і дитини. Епілепсія - розлад, який потребує постійного моніторингу від лікарів (який у Вас, як розумію, є) і дбайливого ставлення від близького оточення. Якого у Вас, розумію, нема.
Якщо на Вас кричать, а тим паче приміняють фізичну силу, ще й дорікаючи тим, що Ви хвора, чи захочете Ви і далі жити в таких умовах?
цитата:
Як мені бути в цій ситуації? Як дати їй поняти щоб не ображала мою маму??? Як пояснити чоловікові щоб зуступився хоч раз за мене? Як дати їй отпір ???
Проблема в тому, що змінити дорослих людей неможливо. У них вже сформовані цінності і стосунки в родині, тому їх поведінка знаходиться поза зоною Вашого контролю. Питання в тому, що Вам робити з собою? Чи влаштовує Вас жити в такому середовищі для себе і дитини?
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю Вам, адже родинні стосунки - найскладніші. І бувають, дійсно, дуже важкі періоди, які потрібно вміти пережити і зберегти родину. Тим паче, що у Вас є таке складне захворювання, що руйнує рівновагу апріорі.
Розумію, що Вас ображає те, що чоловік не захищає Вас, і це неправильно... Але на все є якась причина завжди. Потрібно пам'ятати, що це його мама. А ми так влаштовані, що любі звинувачення у бік батьків, сприймаємо на свій рахунок. Тобто, Ваш чоловік все сприймає як по відношенню до себе, і звідси, моя думка, його небажання вас захищати. Отже, швидше за все, у Вас не має вміння безособистісно висловлювати свої почуття. Друге. Швидше за все, він дійсно дуже важко працює, щоб забезпечити родину, адже, на все потрібні гроші, особливо, коли маленька дитина. Просто нам дуже складно відчути те, що відчуває інший. Окрім того, ВСІМ чоловікам властиве всі сили віддавати на роботі, а додому приходити відпочити. І якщо хочете, щоб він допомагав, потрібно не ображати, а спокійно пояснювати та просити про допомогу. В питанні претензій один до одного чоловік та дружина, як правило, "дзеркалять"один одного, егоїстично ставлячись до рідної людини.
Тим паче, що людина дратується лише тоді, коли не має сили терпіти, тобто, виснаження та втома. І у вас зараз вже склався такий стан, коли ви зациклилися на негативі, тому не бачите по відношенню один до одного нічого гарного.
Власне, ви обоє, на мою думку, дуже психо-емоційно виснажені, а відновлювати свої сили елементарно не вмієте, бо не маєте знань, як це робити. А, по друге, не вмієте правильно висловлювати свої емоції, не доводячи до кризи і правильно, спокійно розставляти свої власні кордони.
Якщо є "жертва", аб'юзер завжди знайдеться...у Вашому випадку - це свекруха. Тобто, якщо зміните свої внутрішні установки, повірте, свекруха більше не зможе втручатися в Ваше життя. Бо оточуючий світ реагує, як це не дивно, не стільки на наші зовнішні дії, скільки на наш внутрішній стан, наші глибинні підсвідомі установки.
І як на мене потрібно починати, насамперед, з психо-соматику епілепсії. Адже, як правило, вона з'являється як результат сильного стресу або непрожитих травм. Як давно у Вас епілепсія? І що трапилося з Вами або Вашою мамою перед її появою?
психолог онлайн
Доброго ранку, Джессіко!
Співчуваю вам через те, що доводиться переживати такі складні емоції.
цитата:
Простих рішень щодо поставлених питань, вважаю, не буває. Все настільки пов'язано між собою, до того ж, має давню історію, що буквальними порадами проблеми (а їх, насправді, чимало) не подолати.
На мій погляд, головне - це ваше здоров'я і здоров'я дитини. Благополуччя вашої родини. Ваша здатність поважати себе і впевнено окреслювати у просторі стосунків будь з ким власні інтереси і потреби(!) Настільки впевнено, щоби свекруха навіть подумки не наважувалась на вас нападати.
Така здатність передбачає вашу внутрішню трансформацію. І забезпечіть її може співпраця з психологом.
Те ж саме стосується відносин з чоловіком. Зрозумійте, стосунки потрібно ВМІТИ розбудовувати(!) Самі по собі гарні взаємини не виникають. Важливо вміти конструктивно виражати свої емоції і прохання, бути вдячною за увагу до себе і добрі справи, бути стійкою перед несправедливим тиском і таке інше.