Як отримати разову психологічну підтримку?
Доброго ранку всім) Скажіть будь-ласка я можу отримати відповідь в тому, що моя дружина мені говорить не правду і намагається мене зробити неадекватним. Кажучи що все перебільшую. Але мої внутрішні відчуття криком кричать що мені нагло брешуть. Короче діло в тому, що я не можу перевірити і не можу звинувачувати в тому чого не можу доказати. Але відчуття зради дуже сильне. І ловив на неправді і приховуванні фактів. Дайте пораду як зрозуміти свої передчуття і не потрапити в навязування дружиною того, що я все надумовую. Дякую)))
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Добрый день, Микола!
цитата:
Дайте пораду як зрозуміти свої передчуття
Если это "голос" ваших чувств и/или интуиции, то обычно чувства не врут.
Потому что "обманывает" только разум.
А у вас есть какие-то сомнения?
Вы не доверяете себе?
цитата:
і не потрапити в навязування дружиною того, що я все надумовую.
Если жена вам что-либо навязывает, то это является, как минимум, манипуляцией.
А как максимум - может быть моральным насилием.
Вы хотите узнать, как вы можете противостоять этому?
цитата:
Як отримати разову психологічну підтримку?
Вы хотите получить помощь на форуме?
Или вас интересует индивидуальная консультация?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341579 для Светлана Владимировна
Дякую Вам за відповідь. Так я б не відмовився від індивідуальної допомоги. Але вважаю що достатньо буде на форумі. Мені важливо зрозуміти дійсність власних передчуттів. І чому дружина мені говорить про мої надумані спостереження. І в чому причина що дружина робить так щоб я начав сумніватися у власних думках і своїй адекватності.
психолог онлайн
цитата:
І чому
цитата:
І в чому причина
Вас интересуют мотивы поведения жены?
цитата:
Мені важливо зрозуміти дійсність власних передчуттів.
У вас есть повод сомневаться в своих чувствах?
Так было всегда или появилось только сейчас - с женой и в связи с этой ситуацией?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341582 для Светлана Владимировна
Я з Вами ввечері звяжусь. Гарного дня)))
психолог онлайн
цитата:
Я з Вами ввечері звяжусь. Гарного дня)))
Спасибо.
Я написала вам ответ на почте.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброе утро!
Скажите, были ли раньше реальные ситуации, что Вам жена изменяла? В чем именно проявляется Ваше недоверие? Как Вы это для себя понимаете ? Не всегда наши фантазии могут соответствовать реальности , но прислушиваться к нашим чувствам важно
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Ольга Владимировна Головченко
Добрий ранок, Миколо!
цитата:
Але мої внутрішні відчуття криком кричать що мені нагло брешуть.
У впененої в собі людини зазвичай не виникають сумніви щодо віри власним почуттям та емоціям. Бо... ці почуття не виникають на порожньому місці. Вони грунтуються на фактах, спостереженнях, тобто на реальному грунті.
Як ви зазначили
цитата:
І ловив на неправді і приховуванні фактів.
у вас є факти, приклади і досвід стосунків з дружиною, які спричиняють почуття зради і ставлення до слів дружини як до брехні. То чому ви не довіряєте собі? Чому піддаєтесь навіюванням дружини, до якої втрачена довіра?
цитата:
Дайте пораду як зрозуміти свої передчуття і не потрапити в навязування дружиною того, що я все надумовую.
Інакше кажучи, ви потребуєте підтримки. А для чого? Що це має вам забезпечити - які потреби і які цілі?
психолог онлайн
Доброго дня, Миколо!
"Дайте пораду як зрозуміти свої передчуття і не потрапити в навязування дружиною того, що я все надумовую. Дякую)))"
Як давно виникла недовіра до дружини? З якої причини ви перестали їй довіряти? Які саме дії дружини викликають у вас недовіру? Чи була довіра раніше у відносинах? Що ви відчуваєте до дружини?
психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Раджу Вам дивитися лише на факти, мислити раціонально. Чи є у вас факти зрази і обману, чи лише відчуття?
психолог онлайн
тільки факти. Якщо фактів немає, то забудьте про передчуття. В ще одне - не переслідуйте дружину, щб "накопати" фактів. Бо поки переслідуєте, можете зруйнувати стосунки. Людям не подобається, коли їх переслідують
психолог онлайн
Вітаю, Микола!
цитата:
дружина мені говорить не правду і намагається мене зробити неадекватним
По вашому опису, схоже на газлайтинг (форма психологічної маніпуляції, метою якої є змусити жертву сумніватися в адекватності свого сприйняття).
цитата:
я не можу перевірити і не можу звинувачувати в тому чого не можу доказати. Але відчуття зради дуже сильне. І ловив на неправді і приховуванні фактів
Тут питання - а для чого вам щось доказувати дружині і яку вашу потребу дружина не задовільняє, коли не визнає вашу правоту?
цитата:
пораду як зрозуміти свої передчуття і не потрапити в навязування дружиною того, що я все надумовую
Спробуйте відслідкувати внутрішні відчуття, коли уявите що ви все ж праві (розчарування, полегшення, задоволення і тп.). Можливо, ви потрапили в таку собі "гру" - де один шериф, а інший злодій (часто така собі компенсація, щоб внести в відносини гостроту почуттів, особливо коли ви давно разом)