Как наладить отношения с мужем
Раздражаю мужа, уже не скрывает даже. В одной квартире постоянно. Переселенцы, работаю из дома, он на пенсии. Выйти на улицу сама не могу - ревнует. Я постоянно не такая, не так все делаю, ходит переделывает все за мной . Пропало желание .Слушать мои просьбы не хочет, я глупая и ничего не понимаю. Как сохранить отношения и найти выход?
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня! Проблема в ньому, це ви йому заважаєте. Поговоріть на чистоту, довірлива розмова, що його турбує?
Роздратування це ширма, що криється за нею? Роздратування, злість, це велика тривожність, людина про щось турбується переживає.
Зверніться до психолога на консультацію, разом або окремо.
психолог онлайн
А что конкретно вы хотите наладить?
Как давно проблемы в отношениях?
Какие были отношения раньше?
Відредаговано автором 28-04-2023 18:57:10
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340586 для Валентина Михайловна
Хочу вернуть взаимоуважение, интерес друг к другу.
Проблемы начались когда супруг вышел на пенсию, из-за войны мы переехали. Я работаю удаленно, мы все время вместе. Он придирается ко мне, постоянно критикует.
Мои аргументы не воспринимает всерьез. Возможно дело в разнице в возрасте - я младше на 21 год.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340584 для Надія Іванівна
Дякую!
Він переживає що ми втратили житло, він на пенсії і важко буде заробити на нову квартиру.
Йому важко, а я на його погляд - не можу виправдати його сподівань
психолог онлайн
С учетом разницы в возрасте и того, что вы пишите, я предположу, что у вас, скорее отношения не взрослый-взрослый, а родитель-ребенок. Потому и ревность и придирки и не оправдываете ожидания и критика.
Вам надо начать с вашего поведения и разобраться в том, что с вами происходит.
Как вы реагируете на поведение мужа?
Что изначально привлекло в муже?
Как давно вы в отношениях?
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви опинилися у замкнутому просторі, замкнувшись один на одному
на додачу від глобальної невлаштованості та невпевненості у майбутньому. А це дуже психо-емоційно виснажує. І, якщо у Вас є хоча б якась робота, чоловік, на скільки я зрозуміла, став від Вас повністю залежний?
Як правило, так себе поводять чоловіки, які втратили себе. Він, на мою думку, відчуваючи свою слабкість, своє невдоволення собою та своїм життям, несвідомо виливає на Вас, бо... не знає, як з цим впоратися по іншому...
Потрібно його чимось зацікавити, знайти йому справу... А ще, стосунки між близькими людьми мають властивість погіршуватися тим швидше, чим менше уявлення про справжній сенс людського життя. Тобто, стосунки закисають, бо люди перестають розвиватися. Я б радила почати саме з цього, і оскільки, "дістається" більше саме Вам, Вам я б і порадила розібратися у цьому питанні...
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Ви не маєте виправдовувати його сподівання. З ваших слів, він хоче від вас більшого ніж ви даєте, в усьому.
Розробіть разом покроковий план, що ви будете робити далі, як жити далі, на які кошти, хто може допомогти, в які організації можна звернутись за допомогою, і т.д. Так ви зможете контролювати ситуацію, буде якась впевненість у завтрашньому дні.
Говоріть один з одним на теми які вас турбують, так ви знизите напругу між вами, поділіться переживаннями.
психолог онлайн
Добрий вечір. Щоб розібратися в тому, що відбувається у ваших відносинах не вистачає інформації про те, як ви жили останній рік. Чи не відбувалося трагічних ситуацій-втрата близького, звільнення, проблеми зі здоров'ям тощо. Як на вашу думку, чи могла ваша поведінка спровокувати недовіру до вас. Якщо всі відповіді "ні" і ви не здогадуєтеся, що могло вплинути на його ставлення до вас, є варіант поговорити з ним про це і сказати про свої почуття, коли він агресивно себе проявляє. На питання-"як мені бути з його дратівливістю в мій бік?" -Це подбати про себе. Подумайте, що ви можете зробити для себе в цій ситуації
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
цитата:
Он придирается ко мне, постоянно критикует.
Похоже больше на конфликтные отношения между придирчивым отцом и нерадивой дочерью, а не между мужем и женой. Не поверю, что это началось недавно. Скорей всего так было всегда. Может только усилилось в последнее время в связи с трудностями войны и тесным совместным проживанием.
психолог онлайн
Олена Кучерук
цитата:
Хочу вернуть взаимоуважение, интерес друг к другу.
Думаю. Да, нет, уверен - вам одной это не под силу.
Как вы себе представляете возврат взаимоуважения? Во-первых, было ли оно по-настоящему, не декларируемое, а действительное, когда вы оба уважали чувства друг друга, уважали желания, мнения и ценности?
Во-вторых, хочет ли муж вернуть то самоуважение, о котором вы говорите?
Теперь об интересе. Вот скажите на милость - чем вам может быть интересен раздраженный мужчина, который, к тому же, не дает прохода - придирается, критикует и т.д.?
Я так понимаю, что вашему мужу крайне важно вернуть себе самоуважение. Поверить в себя. Восстановить душевное равновесие. И не ваша задача его "лечить." Максимум выразить свои чувства и понимание его состояния. Поддержать, но со своими проблемами он должен справляться сам(!)
Немаловажный аспект - сексуальная близость. Как у вас в паре с этим?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Хочу вернуть
Как давно у вас было потеряно
цитата:
взаимоуважение, интерес друг к другу
?
психолог онлайн
Доброго дня, на жаль ми не можемо змінити іншу людину. З вашого звернення видно, що чоловік поводить себе як аб'юзер, але ви берете на себе провину, що ви " його дратуєте" і ви прагнете зберегти відносини. РОзібратися в ситуації і так би мовити звірити реальність допоможе спеціаліст.
психолог онлайн
цитата:
КАК НАЛАДИТЬ ОТНОШЕНИЯ С МУЖЕМ
Він цього хоче?
цитата:
Слушать мои просьбы не хочет, я глупая и ничего не понимаю. Как сохранить отношения и найти выход?
Що для вас важливо у цих відносинах, що ви їх хочете зберегти, коли ваш чоловік вас так знецінює.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340590 для Валентина Михайловна
Валентина, добрый день.
Спасибо за Ваше сообщение.
Да, действительно наши отношения очень похожи на формат "родитель- ребенок"
Пожалуй это и привлекло меня - его уверенность в себе, то что он всегда знал что делать, можно было положиться на него. Но вначале отношений и ему нравилось что я такая.
Теперь он постоянно делает мне замечания "что я не научилась думать".
И когда я делаю попытки отстраниться, ревнует, говорит что я его не люблю.
Похоже то что нас привлекло в друг друге с течением времени и нашими изменениями не трансформировалось во что-то другое.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340592 для Алла Григорівна
Доброго дня.
Безумовно Ви праві. Мій чоловік був дуже прив"язаний до роботи. Він відчував себе там "на коні", все знав, все міг контролювати, до нього всі звертались.
Тепер цього немає, і все на що він працював (житло і ремонт) ми втратили.
Йому дійсно дуже важко.
Але і допомоги він не приймає, бо сприймає мене як малу дитину, яка нічого не розуміє і все робить "не так".
Якщо я намагаюсь відстоювати свої погляди - дратується, і маніпулює, що я більше не хочу бути з ним.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340597 для Олена Миколаївна
Доброго дня.
За останній час дійсно багато чого трапилось. Після 2х спроб Еко, він повідомив що не хоче дітей.
Це дуже мене лишило рівноваги. І ми віддалились.
Потім чоловік вийшов на пенсію, і розпочалась війна.
Ми втратили житло, переїхали у інше місце.
У нього є причини сумніватись у мені, бо я не розумію як будувати відносини далі. Я хочу дітей, він - ні. Мені вже багато років також. І це найбільша наша проблема крім вікової різниці.
Як домовитись? ми багато спілкувались з цього приводу - але вихід поки не знайшли.
Думаю мені треба спиратись тільки на себе і йти до своїх бажань.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340623 для Владимир Анатольевич
Владимир, благодарю за Ваш взгляд на ситуацию.
Было ли взаимоуважение раньше, до кризиса - сложно наверняка ответить. Однозначно мы подстраивались под наш шаблон. Я - старалась быть прилежной ученицей и не огорчать его, а он со снисхождением относился ко мне. Все это держалось до серьезного расхождения во взглядах о детях. Наши отношения очень испортились (или проявились реально). У каждого оказалось куча претензий и недовольства друг другом. О которых раньше молчали.
Я уважаю моего мужа - он очень много для нас сделал и у него есть желание желать больше. Но только не то что важно для меня (дети). Возможно поэтому у нас проблемы с интимом. У мужа желание есть, у меня оно пропало совсем( Абсолютно. Мне стыдно и не знаю как решить этот вопрос. Сейчас пытаюсь найти опору в себе, и найти то что вдохновит меня и даст энергию. Если честно плохо выходит.
психолог онлайн
Ваш чоловік - сформована особистість. І, окрім того, що бути головним та керувати дркжиною - це природньо для всіх чоловіків, він ще й займав таку посаду. Отже, за своїм призначенням, керівник. Тому сподіватися, що якісь слова або прощання допоможуть йому змінитися, як на мене, не варто. Він і сам не розуміє що робить, бо не бачить себе зі сторони.
Але є і обнадійливе у всій ситуації..
Чоловік та дружина - це одне ціле. Тому зовнішня проблема одного, це відображення чогось внутрішнього у іншого. Отже, мають несвідомий вплив одне на одного. Тому, якщо Ви почнете змінювати, насамперед, свої внутрішні, цілком зовні справедливі, налаштування: образи, претензії і т.д., та до цього потроху змінете і свої дії, його поведінка також почне змінюватися... Хто забезпечує фінансово продуктами родину? Хто сплачує за житло?
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
цитата:
У мужа желание есть, у меня оно пропало совсем( Абсолютно. Мне стыдно и не знаю как решить этот вопрос.
Не совсем понятно. чего вы стыдитесь. Можете пояснить?
цитата:
Сейчас пытаюсь найти опору в себе
Прежде вы склонны были опираться на мужа, его надежность, зрелость, ответственность, понимание жизни и знание, что делать вам дальше. А теперь в чем вы пытаетесь найти опору?
цитата:
и найти то что вдохновит меня и даст энергию
Как я понимаю, для вас актуально стать мамой, родить ребенка. Было уже две попытки ЭКО. Муж детей не хочет. И его с одной стороны можно понять. Но как вам дальше быть, ведь неизбежно вопрос материнства остается на повестке?
цитата:
Если честно плохо выходит.
Скажите, как может может выходить хорошо?! Реальность такова, что ваша психика пока не принимает отказ от желания иметь детей или усыновить ребенка из детского дома. Потому уровень возбуждения высок. По сути, ваши мысли все равно будут крутиться вокруг проблемы - или ребенок или другой мужчина. Простите, но правда жизни именно такова. Выбора в любом случае не избежать. Но вы-то спрашивали, как наладить отношения с мужем? А я прошу уточнить, чтобы что потом происходило у вас и между вами?
Відредаговано автором 03-05-2023 17:47:08
психолог онлайн
цитата:
А теперь, похоже, ему это просто надоело - вся эта детскость и несамостоятельность...
Делайте выводы.