Поведінка мами
Добрий день. Мені 43, живу разом із батьками, розлучена, але суть в тому, що у мене якісь цікаві відносини із мамою:у мене є брат 35 років, і всю мою інфу про мене розказує брату, але про брата мені ніколи нічого не розказує, навіть іноді бреше, начебто нічого не знає. Якщо я щось матері не розкажу-сердиться, зразу каже, що вона ворог мені. Як я маю на це все реагувати? Цікавить думка спеціалістів.
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Здравствуйте!
Ваша мама таким образом контролирует Вас, и если Вы с ней делитесь всей информацией, конечно она будет и дальше контролировать и участвовать в Вашей личной жизни. Это еще тот же вопрос к границам, т.е. к Вашему брату она так не вмешивается в его личное пространство, т.к. он свои границы защищает, а к Вам можно.
Какие у Вас были отношения с мамой в детстве?
"Якщо я щось матері не розкажу-сердиться, зразу каже, що вона ворог мені." да, она так воспринимает, т.к привыкла получать от Вас всю информацию, и ей непонятно, что произошло и Вы недоговариваете.
" Як я маю на це все реагувати?" необходимо менять модель поведения в Ваших взаимоотношениях.
Я работаю с такими запросами, если захотите можете обратиться на индивидуальную консультацию.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339383 для Юлия Витальевна Якименко
Дякую за відповідь, в дитинстві з мамою були наче гарні відносини, я з ними живу лише 1,5 роки, і почала замічати за нею таке. В дитинстві також мене контролювала, чекала, поки прийду з побачення і все розповім, якщо не розповім, на наступне побачення не йду.
психолог онлайн
"В дитинстві також мене контролювала, чекала, поки прийду з побачення і все розповім, якщо не розповім, на наступне побачення не йду." и сейчас этот же сценарий продолжается, Вы как подросток который и сейчас должен отсчитаться перед ней, только раньше Вас не пускали на свидание, а сейчас она говорит, что она Вам враг если не получила информацию.
Вам необходимо менять свое поведение, через осознавание, мама свое менять не будет, ее как раз все устраивает.
психолог онлайн
Добрый день! Для того, чтобы определиться как реагировать,надо понять, как вам это мешает? И какую эмоцию вы при этом испытываете.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339385 для Юлия Витальевна Якименко
Так, мама мінятись не буде, колись мені казала, що її все влаштовує.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339386 для Галина Георгиевна Волынская
Чомусь мене це злить, іноді плачу-так легше.
психолог онлайн
"Так, мама мінятись не буде, колись мені казала, що її все влаштовує." так и будет, а злитесь Вы потому как не можете себя отстоять, и чувствуете безвыходность.
Доповнення від автора
Коли злість проходе, починаю жаліти маму, стає її шкода, але менше їй почала щось розказувати, попробую сепаріруватись, знаю, що ситуацію не зміню, значить спробую змінити ставлення до ситуації. Може не звертати увагу на те, що мені щось не договарює, бреше, пропускати крізь пальці?!
психолог онлайн
"попробую сепаріруватись, знаю, що ситуацію не зміню, значить спробую змінити ставлення до ситуації"
да, сепарация это важный процесс в Ваших отношениях, и посмотреть на ситуацию с другого ракурса важно и нужно.
Смотрите как она от Вас требует отсчета говорить все ей, так и Вы хотите знать, там где она Вам не договаривает.
Но у каждого человека есть полное право распоряжаться своим личным пространством и мыслями и недоговаривать значит нет желания делится и это нормально. Значит обдумывайте и доносите, то, что считаете нужным без лишних откровений.
Доповнення від автора
Дякую, для мене ваш коментар цінний, спробую я сама змінитись, хоч це і важко, але важливо до мене.
Доповнення від автора
Також після кожного інценденту з мамою, у мене спрацьовує психосоматика-починає висипати прищами обличчя.
психолог онлайн
Если вы отследили, что это именно после конфликта с мамой, у вас происходят высыпания, то возможно, что это психосоматика. Но надо все равно посетить врача и исключить другие варианты. Лицо-это то, что мы показываем миру, наша самооценка. Самооценку формируют наши фигуры привязанности в детстве. Чаще всего-это мама. Ребенок когда рождается не знает какой он. Мы смотрим на себя и думаем о себе так, как о нас думали значимые для нас люди (родители, бабушки, дедушки, воспитатели т.д.) Возможно, что после инцидента с мамой у вас возникают определенного рода мысли, эмоции, что приводит к высыпаниям на лице. Это предположение. Более детально можно будет исследовать при плановой работе в терапии.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Як я маю на це все реагувати?
А як ви на це реагуєте зараз?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339403 для Віталія Юріївна Мельник
Злюсь певний час, замикаюсь, перестаю розказувати особисте
психолог онлайн
Добрий, Наталія!
Якась дивна у Вас склалась ситуація: Вам 43, а Ви й досі психологічно залежите від своєї мами та піддаєтеся на її маніпуляції. Більш того, не наважуєтеся на протест і у Вас з'являються психосоматичні прояви - висипання (прихована злість). Ніби й не підліток за віком, а прояви як у підлітка...
Чому ж так?!
Єдина поважна причина подібного: наявність у Вас інвалідності або важкої психіатричної хвороби, що не дає Вам відокремитись від мами психологічно. Є щось таке?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339412 для Павел Леонидович Басанский
Ні немає
психолог онлайн
Тоді,
цитата:
Чому ж так?!
Чому
цитата:
досі психологічно залежите від своєї мами та піддаєтеся на її маніпуляції
?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339418 для Павел Леонидович Басанский
На її маніпуляції не піддаюсь
психолог онлайн
Доброго вечора. Не прошла сепарація, не вибудовані Особисті кордони. Рекомендую звернутися до психолога або психотепевта.
З таким запитом працюю .
психолог онлайн
Наталіє, Ви дійсно не відділились від мами психологічно, адже залежите від її оцінки/думки.
Чи те, що Ви розповідаєте мамі , Ви дійсно хочете розповідати?
Вам неприємно, що мама ділиться з братом, бо Ви не хотіли б, щоб брат знав, чи тому що мама по суті "зраджує" Вас, розповідаючи ваші таємниці?
Чи це не таємниці?
Що саме більше за все Вас в цій ситуації дратує/ображає?
Як би Ви хотіли, щоб ваші стосунки з мамою складались?