Почуття згасли
Я в шлюбі 2 роки ,є доня 1,3 місяці. Я в декреті , чоловік працює. Він до мене охолов. Каже , що я перетворилася на клушу вдома і постійно його пиляю. А мені обідно, бо він тільки думає про роботу. Як мені бути ?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як мені бути?
Даже из того, что вы написали -
цитата:
я перетворилася на клушу вдома і постійно його пиляю. А мені обідно
становится понятно, что вам необходимо делать.
В первую очередь вам нужно убрать свою обиду и перестать преследовать супруга.
А также заняться собой.
И тем самым вы сможете вернуть своего мужа, который
цитата:
до мене охолов.
психолог онлайн
Добрий ранок, Славо!
цитата:
Я в шлюбі 2 роки ,є доня 1,3 місяці. Я в декреті , чоловік працює. Він до мене охолов. Каже , що я перетворилася на клушу вдома і постійно його пиляю.
Скажіть, будь ласка, заміж виходили по любові? Дитинку хотіли народити?
Чи допомагає чоловік з доглядом за донею?
цитата:
Він до мене охолов. Каже , що я перетворилася на клушу вдома
Окрім слів, в чому ще проявляється його охолодження?
цитата:
постійно його пиляю.
А ви дійсно пиляєте? Чого хочете від чоловіка? Про що просите?
цитата:
А мені обідно, бо він тільки думає про роботу. Як мені бути ?
Тобто у вашому сприйнятті виходить так, що чоловік зосередився на роботі, а про вас забув. Саме так вам здається?
Опишіть, наскільки зможете, яких стосунків з чоловіком на данному етапі ви б хотіли.
Відредаговано автором 12-04-2023 10:06:30
психолог онлайн
Доброго дня .
Як Ви зрозуміли, що чоловік охолов до Вас? Що змінилось по відношенню до Вас?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Когда женщина в декрете, ей часто не хватает времени на себя, также интересы в основном сходятся на своем ребенке. Подумайте, что Вам еще может быть интересным, чем бы еще хотелось для себя лично заниматься, так как если Вы его "пилите" значит какие-то свои потребности не замечаете, а фокусируетесь на других.
психолог онлайн
Рождение ребенка это всегда кризис в семье, ведь весь уклад семейный перестраивается, роли уже не только мужа и жены, но и родителей.
Обсудите с мужем вдвоем, чего каждому не хватает, что бы хотелось изменить. Без обвинений, через "я-сообщения" (в инете есть про это).
Не грузитесь бытом, минимизируйте его. Находите время для себя - просите о помощи мужа, бабушек, крестных, найдите почасово няню. Отдыхайте сама когда ребенок спит. Найдите время для вас с мужем (няни, бабушки в помощь). Помните, что вы по прежнему пара с мужем.
Ребенок запланированным был?
Помогает ли муж с ребенком?
В чем именно вы пилите мужа?
Как вы определили, что муж охладел к вам?
психолог онлайн
Спочатку важливо зрозуміти, що в шлюбі іноді виникають складнощі, і це зовсім нормально. На жаль, ваш чоловік відчуває певний дискомфорт, і йому бажано знайти спосіб, як відчувати більшу підтримку та розуміння з вашого боку.
Я рекомендую спробувати знайти час і місце, щоб з супругом поспілкуватися, виразивши свої почуття і почувши його. Спробуйте зрозуміти, які саме причини його роздратування, що саме викликає його недовіру і які його очікування від вас.
Також, якщо ви дійсно почуваєте себе занадто зв'язаною з дитиною та домашніми справами, розгляньте можливість знайти підтримку з боку родичів, друзів або найняти допоміжницю по дому.
Не забувайте, що будь-яке зв'язок має дві сторони, і вирішення проблем потребує зусиль і з вашого боку, і з боку вашого чоловіка. Спробуйте піти на зустріч один одному, знайти компроміс та підтримувати відкритий діалог. Це може допомогти вам зберегти ваше взаєморозуміння та розвиток взаємовідносин.
психолог онлайн
Доброго дня.А скільки часу Ви приділяете на себе особисто?
Спитайте у чоловіка, щоб він хотів додати у Ваші відносини?