Проблема в стосунках
Доброї ночі! Більше року перебуваю в стосунках. З самого початку не склалось в інтимному плані. Тепер я виню себе у цьому, партнер каже, що я йому подобаюсь, але сексу зі мною не хоче. Я сильно дратуюсь від цього і виню тільки себе. Ця думка засіла в голові і я не можу її позбутись.
Інша проблема в тому, що мені здається, що стосунки потрібні тільки мені. Він може ігнорувати, а пояснення цьому: я багато працюю, в мене немає часу, ти не розумієш цього. Не вистачає уваги від нього, я мов би випрошую її. Мені це не подобається, але змінити щось неможливо. І це не моя думка, а слова партнера.
Питання в тому, як позбутись нав'язливих думок, які стосуються сексу, а також емоційної залежності.
Питання від: ; Вік: 23
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Доброї ночі!
цитата:
З самого початку не склалось в інтимному плані. Тепер я виню себе у цьому, партнер каже, що я йому подобаюсь, але сексу зі мною не хоче. Я сильно дратуюсь від цього і виню тільки себе. Ця думка засіла в голові і я не можу її позбутись.
І при цьому ж розумієте, що Вашої вини не має? Що просто так склалося: фізіологічно ви не співпадаєте.
Але Вам складно це прийняти, бо існує емоційна залежність від хлопця і Ви боїтеся його втратити.
Скоріш за все, ця схема утворилася у Вас ще в дитинстві - у відносинах з батьком.
Нажаль, порадами та перепискою у Вашому випадку не зарадити, аж ніяк.
Потрібна індивідуальна психотерапія з психологом.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
як позбутись нав'язливих думок, які стосуються сексу
Ваши навязчивые мысли связаны с чувством вины или со страхами тоже?
Чего вы боитесь, если
цитата:
партнер каже, що я йому подобаюсь, але сексу зі мною не хоче
?
цитата:
Мені це не подобається, але змінити щось неможливо.
Если нельзя изменить ситуацию, то можно изменить свое отношение к происходящему.
Или начать вести себя по-другому и тогда изменится и ваш партнер.
Также в любой момент можно уйти из этих отношений.
цитата:
також емоційної залежності
В чем проявляется ваша эмоциональная зависимость?
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Позбутись, звісно, можливо. Для цього потрібно дослідити, що саме запускає нав'язливі думки.
Спробуємо з'ясувати деякі аспекті прямо зараз.
Ви зазначили
цитата:
Більше року перебуваю в стосунках. З самого початку не склалось в інтимному плані.
То якщо не склалось з самого початку, навіщо перебувати в таких стосунках? На що сподівались? До речі, це ваші перші стосунки чи ні?
цитата:
Тепер я виню себе у цьому, партнер каже, що я йому подобаюсь, але сексу зі мною не хоче.
От скажіть, будь ласка, вам подобаються усі без виключення можливі цукерки? квіти? сукні? хлопці? Напевно ж, ні. А чому ви вважаєте, що співпадіння в інтимному плані може бути 100-відсотковим з усіма чоловіками? Якщо не може, то звідки береться почуття вини?
цитата:
Інша проблема в тому, що мені здається, що стосунки потрібні тільки мені.
Точніше сказати, не вам, а вашій залежності. Ви у неї в полоні. Тому варто з нього виходити на волю.
цитата:
Він може ігнорувати, а пояснення цьому: я багато працюю, в мене немає часу, ти не розумієш цього. Не вистачає уваги від нього, я мов би випрошую її.
Так вийшло, що ваша звична модель побудови близькості складається з намагання заслужити увагу до себе, підлаштовуватись і догоджати, втрачаючи при цьому самоповагу(!) Ба більше, ви ще й дорікаєте собі через неприхильність значимої фігури.
Це саме модель, що закладена була у ранній період вашого життя. І живе вона з того часу у підсвідомому. Спрацьовує автоматично.
цитата:
Мені це не подобається, але змінити щось неможливо. І це не моя думка, а слова партнера.
Ви ж не маленька дитина, яка нічого не розуміє і схильна довіряти "дорослому", щоб він не казав, але ведетесь на його ганебний вплив. Ви можете змінити своє життя і позбутись залежності(!), як величезна кількість інших людей, що пройшли шлях терапії. Варто почати, зробити перші кроки і пересвідчитись, що зміни цілком можливі.
психолог онлайн
Можуть бути різні причини того, що інтимні стосунки не склалися. Тут варто звернути увагу на те, що ви чомусь тримаєтеся за стосунки, де не склалося, звинувачують вас і ви цьому піддаєтеся. Чому і навіщо ви це робите і тримаєтеся за ці стосунки? Розібратися в цьому можна в особистій терапії.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви пишете: "З самого початку не склалося в інтимному плані...". А в плані турботи про Вас та Вашу сім'ю у плані дружби, взаємопідтримки, надійності - склалося?
Справа в тому, що в парі далеко не завжди люди мають однаковий рівень сексуальної потреби, це вже природа кожного... І залежить від багатьох факторів, один з яких, психо-емоційне виснаження та індивідуальні природні сексуальні можливості.
Тому сексуальні стосунки не можуть бути головним в парі, ще й тому, що сама сексуальна енергія має спадаючу, затухаючу природу, бо забирає дуже багато енергії, яка потрібна на більш важливі речі...такі, як утворення душевного
тепла в парі, дружби, взаємопідтримки, народження дітей та їх виховання...
Окрім того, сексуальне бажання виникає тоді, коли є підвищений інтерес до партнера, як до особистості... От скажіть, якщо б чоловік почав постійно Вам заглядати в очі і говорити, що йому не вистачає Вашої уваги, що Ви мало приділяєте йому свого часу, що Ви не даєте йому стільки сексуальних стосунків, як би він хотів, Вас стало б сильніше до нього тягнути, чи з точністю навпаки?
Окрім того, Ви ж чомусь згодилися жити з цим чоловіком навіть без шлюбу? Щось же Вас до нього притягнуло?
І ще? Ви працюєте, чи хлопець Вас утримує? Чи є у Вас якісь інтереси окрім стосунків з хлопцем? Що наповнює Вас та Ваше життя сенсом?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю!
Дуже шкода, що Ви отримали такий негативний досвід у відносинах з МЧ.
"З самого початку не склалось в інтимному плані. Тепер я виню себе у цьому"
Хочу звернути Вашу увагу: щоб у інтимних стосунках "склалося", потрібні зусилля та бажання двох людей. Якщо хтось не може( або не хоче), а іншій , хоч на голові буде стояти, нічого не "складеться". І це питання не про Вас, а про Вашого хлопця ( він же не хоче).
Якщо Ви вдвох заінтересовані в цих відносинах, то я б радила звернутися до сексолога.
"Інша проблема в тому, що мені здається, що стосунки потрібні тільки мені." А якщо не здається? І дійсно, ці стосунки потрібні тільки Вам, а хлопцю з Вами зручно.
"Мені це не подобається, але змінити щось неможливо. " Мені це нагадує стан дитини, яка відчуває себе погано у батьківській домівці, але ж нічого не може зробити- ані вплинути на батьків, ані підти. Але ж Ви -не дитина, й можете знайти в собі сили щоб змінити ситуацію. Для цього Вам потрібна допомога фахівця, бо позбутися любої залежності ( в тому числі емоційної) самотужки практично неможливо. Позбувшись залежності, Ви отримаєте можливість будувати здорові партнерські відносини з чоловіками та жити зовсім іншим життям.
психолог онлайн
Добрий день
цитата:
З самого початку не склалось в інтимному плані. Тепер я виню себе у цьому,
Що значить не склалося і в чому конкретно ваша вина?