Маю лише одне бажання, і воно нездійсненне - мати незайману дівчину
Опишу життя і початок проблеми настільки детально, наскільки вистачить місця. Хочу незайману дівчину, бо ніколи її не мав, не мав підліткових стосунків, зіткнувся з ревнощами до колишніх і життя не склалося. Детальніше: в 15-18 бігав за однією дівчиною, безуспішно. Чому я не додумався переключиться? І ніхто не підказав, радили тільки, як її добитись. Хоча деякі спроби переключиться були - зазнали невдачі всі і вирішив понижувати планку. Батьки теж нічому не вчили, їм головне була моя успішність в школі. У 18 почав бігати за наркоманкою з двома дітьми і на 8 років старша. Вона теж спочатку обирала інших. На 2 курсі кинув навчання, пішло ламалися життя. Кинув через депресію, сором за незайманість пізню і відчуття, що до мене гірше відносяться, хоча так і є, бо я, думаю, не адаптуюся в соціумі і не знаю, як навчитись, не можу вибудовувати стосунки ні з дівчатами ні з людьми вцілому. І просто знайомитись чи спілкуватись. З тією наркоманкою зіткнувся з ревнощами до колишніх, які отримували її за 3 дні, а я 2 роки. Здавався питанням: чим я гірше? Я краще за тих алкашів. Після розставання в 21 почав шукати незайману і 8 років провів у самотності. Знайшов дівчину, яку давно знав, на 12 років молодшу. У 15 вона мене відштовхнула, позустрічалась з іншим. Казала, що у них нічого не було. Та я як відчував, всеодно почалися ревнощі до її першого кохання. Виявилося - все було. Казала: міг би сам здогадатися, що у 18 не можна бути незайманою. Як я міг здогадатися? Я їй вірив. І розказувала, що боїться моєї відпустки (служу), що в неї проблеми з інтимом через спроби зґвалтування, тому доіс незаймана. Та за пів року зізналася. Першого вона забувала місяці і зі мною і з ще одним гуляла, поки я служив (таємно від мене). А після нашого розставання через 2 дні переспала з третім і заблокувала мене скрізь. Ось важливість: першого досі не забула. Другого - за 2 дні. Хоча я все з неї витягнув, секс з першим в неї завжди був болючим, і майже без оргазму. А я вправний коханець і причина партенофілії така, як невпевненість в цьому плані - не про мене. Та забула мене за 2 дні. О так, 8 років самотності. Довго ніде не працював, безуспішно сподівався налагодити сільське господарство. Депресії і соціальна неадаптація заважають. І ще. В 20 друг познайомив з теорією альфа-самця - на мені не працює. Я тільки з нею в 29 зрозумів, що треба дівчині казати все прямо, а не так, як вчили. Якщо можна додати відповідь, то я там продовжу.
Питання від: ; Вік: 30
Доповнення від автора
Я розумію, що 15-ти річна мені вже не світить. Пізня незаймана вже не любитиме так, як підліток. Чому? Введіть в гугл "перше кохання" або "перший мужчина". "Ніколи не забувається, всі наступні стосунки будуються за моделлю перших з метою повторити почуття, але таких сильних вже не буде". Я теж хочу відчути, як це, коли тебе так люблять і подарувати дівчині ці почуття. І не ревнувати. Так от. Я 9 років працював з психотерапевтами, всі казали: якщо хочеш незайману дівчину, значить вона тобі потрібна. Пішов на війну. Зараз переклинило, лежу в психлікарні. Все, що я робив в житті - аби сподобатись дівчатам. І знаю, все, що робитиму - аби знайти незайману дівчину-підлітка, та не факт, що покохаємо і що я їй швидко не набридну. Знайти інші інтереси? Нереально. Зараз в лікарні виснажую себе фізичними вправами, читаю, граю в шахи, в інші ігри, повторюючи математику, вчу англійську - результату нль, як в досягненні успіхів у вивчені чогось, бо мозок не працює, зациклений на одному, так і в пробудженні інших бажань чи відмові від свого головного бажання. Навіть сьогодні, коли було не депресивного я тверезо думав: виписатися, отримати зброю і застрелиться, бо жити лише з одним бажанням, яке нездійсненно.... 2 дні може бути нормальний стан, а потім місяці депресивного... Нащо мучитися? Я не бачу рішення проблеми.
Питання такі, не можу знайти психологічної літератури з них:
Як відсутність стосунків у підлітковому віці впливає на все?
Які ж причини мого бажання, на вашу думку?
Як пройти зараз соціальну адаптацію, яку мав пройти підлітком? Що вивчати, аби зрозуміти?
Як жити без мети? Поради, як її знайти - не діють, лише одне нездійсненне бажання.
І чи є сенс взагалі намагатись себе врятувати, якщо не допомогли зміна колективу (школа, 2 універи кинуті, роботи, армія, різні підрозділи, війна вцілому... в жодному колективі не приймають, тільки користуються мною і всеодно невдоволені, наівний, вірю всьому, питаю те, що "маю сам зрозуміти " і не вірити....), ані 9 психотерапевтів з психіатрами за 9 років?
Що можна зробити самостійно?
Чув, що тільки я сам можу собі допомогти. Але так само, як я не знаю, як будувати відносини з людьми, хоча це очевидно, всі знають, тому нема й інформації, бо її всі самі розуміють.
То як допомогти собі самому?
І що порадите з літератури?
Дякую.

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Тетяна Артеменко
Добрый день!
цитата:
Я розумію, що 15-ти річна мені вже не світить.
За сексуальные отношения с 15-ти летними вам светит уголовное наказание.
Потому что возраст согласия наступает с 16 лет.
И даже в этом возрасте все может быть очень зыбко, потому что в случае чего, закон станет на сторону несовершеннолетней девушки.
Поэтому, как человек имеющий дополнительное юридическое образование, я вам очень не рекомендую смотреть в сторону тех девушек, кому не исполнилось 18 лет.
цитата:
То як допомогти собі самому?
Вероятно вам надо, в первую очередь, лечить то психическое заболевание, которое и привело, в конечном итоге, к наличию у вас всех тех проблем, о которых вы пишете.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340981 для Светлана Владимировна
Психіатрія хоч комусь допомогла? Я ліг 10 років тому в державну клініку, щоб відійти від першої жінки. Безуспішно. Раз лікар поспілкувався, призначив препарати і все, просто лежав і ніхто до мене не підходив. Зараз те саме. В проміжку 7 років з приватним психіатром. За 7 років не ставив діагноз, кажучи, що в психіатрії нема точних діагнозів і називав це "Хронічний психічний розлад". 7 років на кінських дозах кветіапіну. Кращого ще ніхто не придумав. В державній виписки написано "Шизотипові розлади" Лікування: препарати+ КПТ. Було і те і те безрезультатно. Є багато літератури про те, як жити з психічно хворим родичем, але нічого корисного про те, що робити, коли в самого розлад. Тільки пару історій людей знаходив. Одна - безвихідна. Інша історія - та жінка мала постійну підтримку всебічну і в неї були тільки депресії і галюцинації, а не такі бажання, як у мене. То як я можу лікувати це захворювання?
психолог онлайн
цитата:
написано "Шизотипові розлади"
К сожалению, такие заболевания лечат всю жизнь.
И самое большее, чего можно добиться, так это выйти в стойкую ремиссию, котрая все равно не является полным излечением.
цитата:
Психіатрія хоч комусь допомогла?
Психиатрия помогает также, как и другие разделы медицины.
Просто уровень лечения зависит от квалификации и опыта врача.
цитата:
і все, просто лежав і ніхто до мене не підходив
Такое происходит и в других отделениях государственных клиник, а не только в психиатрии.
Индивидуальный подход существует только в платных больницах, к сожалению.
цитата:
не ставив діагноз, кажучи, що в психіатрії нема точних діагнозів
Пациент имеет право знать свой диагноз.
Просто психиатры чаще всех других врачей предпочитают не озвучивать название болезни, чтобы не вызывать у больных лишних вопросов и в связи с этим - обострений заболевания.
цитата:
Було і те і те безрезультатно.
Значит надо обращаться к другим психиатрам и менять схемы лечения.
Все равно другого решения вашей проблемы не существует.
Пока вы не "усмирите" свою болезнь (то есть войдете в ремиссию), все остальные ваши желания (например, про девственниц и социальную адаптацию) будут просто неосуществимы.
цитата:
То як я можу лікувати це захворювання?
В первую очередь - с помощью врачей и медикаментозного лечения.
Также по европейским протоколам вам действительно может быть показана когнитивно-поведенческая психотерапия ( КПТ).
Только проводить ее должен или врач-психотерапевт, или же клинический психолог.
Вы же сейчас пишете на форуме, где находятся психологи, которые имеют право работать только со здоровыми людьми.
А консультация (и психотерапия) людей с психическими расстройствами существенно отличается от работы с теми, кто не имеет таких заболеваний.
Тем более что ваше расстройство является достаточно серьезным.
А если учесть, что есть такие психологи, кто при получении базового образования не проходил вообще ничего, что связано с психическими расстройствами и не получил дополнительного психотерапевтического образования, то ваши ожидания от помощи на форуме являются вообще очень сильно завышенными.
Это все равно, что вы будете лечить зубы у библиотекаря или пытаться самостоятельно удалить себе аппендицит. Но вы же так не поступаете?
Так почему же к психике должно быть другое отношение, если она также является частью вашего организма?
Поэтому все вопросы вам надо адресовать в первую очередь врачам.
И точно - не заниматься самолечением с помощью различных форумов.
психолог онлайн
цитата:
Що можна
Но если вы хотите просто выговориться, пообщаться и гипотетически порассуждать о том, что можно сделать в вашей ситуации, тогда этот форум для вас подходит.
психолог онлайн
Олег, доброго ранку. Причини Вашого сильного бажання мати незайману дівчину можна знайти в дитинстві. Ви хочете отримати в особистому житті те, чого не мали, коли були дитиною, щоб мама належала тільки Вам. Ви говорили з психотерапевтами раніше на цю тему?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340986 для Татьяна Штапова
Говорив. Обговорював, що це бажання з'явилося після того, як зруйнував перші стосунки ревнощами до колишніх.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340984 для Светлана Владимировна
Дякую. Дещо вивчив і зрозумів, що потрібно лікуватись і як це зробити ефективніше. Тільки через воєнний стан мій діагноз не підтвердять (зараз всі з руками і ногами придатні) і пошлють далі воювати. Добре якщо я скоро загину, але скоріше за все буде інакше. Після зізнання дівчини і того, що через 2 дні вона переспала з третім мій стан гірше, ніж коли мене переклинило на Донбасі і я потрапив у лікарню. Тому швидше за все можу потрапити до в'язниці за невиконання наказу. От і питаю, як полегшити свій стан самому, щоб уникнути цього. Чи існують подібні сайти психіатрів чи кого там? Юристи тут не допоможуть(
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340986 для Татьяна Штапова
Мати батька ніколи не любила. Психотерапевт казав, що в такому випадку син не знає, яким треба бути, щоб його любила жінка. Це, власне, все суттєве, що психотерапевт сказав на тему матері.
психолог онлайн
цитата:
Юристи тут не допоможуть
Юристы знают, какие болезни являются непригодными для службы в ВСУ. И что вы можете сделать для защиты своих прав.
К тому же существуют сайты, где оказывают юридическую помощь бесплатно.
цитата:
Чи існують подібні сайти психіатрів чи кого там?
В "helsi.me" есть 12 психиатров, которые принимают бесплатно онлайн (по направлению от семейного врача). Поэтому вы можете проконсультироваться прямо сейчас и даже получить электронный рецепт на лекарства.
цитата:
Чи існують подібні сайти психіатрів чи кого там?
Можете посмотреть в поиске, но похоже что таких украинских ресурсов нет.
цитата:
Тільки через воєнний стан мій діагноз не підтвердять (зараз всі з руками і ногами придатні) і пошлють далі воювати.
Однако, сейчас на ваше состояние обратили внимание и отправили вас в больницу, а не оставили воевать.
И вполне вероятно, что в зону ведения активных боевых вас больше и не направят.
цитата:
Добре якщо я скоро загину
цитата:
потрапити до в'язниці за невиконання наказу
Тогда по какой причине вы собрались погибать и/или не выполнять приказы?
цитата:
От і питаю, як полегшити свій стан самому, щоб уникнути цього.
Вы сможете это сделать только с помощью лекарств.
Потому что психотерапия в формате общения на форуме невозможна априори.
А самолечение вам может только навредить.
Відредаговано автором 03-05-2023 09:43:37
психолог онлайн
Если не ошибаюсь, то вы уже писали свой вопрос
Ваш?
https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=57556
Там начало было про профессию, но потом писали про мечту о девственнице и как ничего не получается.
психолог онлайн
цитата:
Якщо ревнощі все ще дуже впливають на те, як розвиваються ваші стосунки з дівчатами (чи не розвиваються), руйнують їх, це свідчить про те, що Вам ще є про що поговорити з психотерапевтом.
цитата:
Так, це важлива тема. І напевно, Вам було непросто в дитинстві. Тому Вам варто знайти психотерапевта, з яким Ви зможете обговорювати як своє минуле, знаходячи в тому числі в ньому відповіді на свої питання, так і нинішні проблеми.
цитата:
Є багато літератури про те, як жити з психічно хворим родичем, але нічого корисного про те, що робити, коли в самого розлад. Тільки пару історій людей знаходив. Одна - безвихідна. Інша історія - та жінка мала постійну підтримку всебічну і в неї були тільки депресії і галюцинації, а не такі бажання, як у мене. То як я можу лікувати це захворювання?
Ви не лікар, тому самі не зможете вилікувати це захворювання. Ви можете проходити лікування у психіатра з допомогою препаратів, а разом з психотерапевтом шукати відповіді на свої питання. Ви навряд чи отримаєте багато користі від літератури, краще звернутись до спеціалістів, які б могли Вас підтримати та надати відповідну допомогу. Навіть якщо попередній досвід лікування Вас не влаштував, є сенс ще раз спробувати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341093 для Татьяна Штапова
Я так розумію, вчитись на лікаря теж не допоможе? Пробував вивчати відповідні дисципліни. Є причини, через які користі нуль.
психолог онлайн
Учиться на врача лет 8-10. А проблемы у вас сейчас.
И вы снова пишите про пользы 0 (как и в прошлый раз). А хорошо бы начать замечать пользу, интегрировать опыт, который вы получаете, а не обесценивать всех и все
психолог онлайн
цитата:
Я так розумію, вчитись на лікаря теж не допоможе?
Вы собираетесь учиться на психиатра?
И решать свои проблемы через 7-9 лет?
А сейчас как жить будете?
цитата:
Пробував вивчати відповідні дисципліни.
Самообучение на психолога (и тем более на врача) невозможно. Потому что должен быть системный подход и преподаватели, которые будут объяснять предметы.
психолог онлайн
цитата:
Ви все правильно розумієте. Краще звернутись до лікаря, який вже знає, як Вам можна допомогти.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341453 для Татьяна Штапова
Але не має бажання, бо здоровий я не ходити до нього(((
психолог онлайн
цитата:
Але не має бажання, бо здоровий я не ходити до нього(((
Хто не має бажання, Ви чи лікар?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341643 для Татьяна Штапова
Лікар.
психолог онлайн
цитата:
Лікар.
Ви можете звернутись до іншого лікаря або до психотерапевта, який би мав бажання Вам допомогти?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341651 для Татьяна Штапова
За 9 років не знайшов таких. Тільки в армії, злізши з постійного лікування зрозумів, що ніхто навіть не намагався мені допомогти, тільки присаджували на вічну терапію задля свого заробітку.
психолог онлайн
А как вы умудряетесь постоянно попадать в ситуации, что вам просто никто не может помочь?
Да, много не профессиональных специалистов, но так, чтобы вообще никто никогда не помог, это просто талант так попадать.
Или может вы со своей стороны ничего не делаете и ждете, что за вас все сделают? А тогда и правда все бессильны, потому что без ваших усилий ничего не изменится
психолог онлайн
цитата:
тільки присаджували на вічну терапію задля свого заробітку
Вам необходимо правильно подобранное психиатром лечение, которое позволит выйти в ремиссию.
А психотерапия в вашем случае - вторична.
Поэтому она, конечно же, и не нужна вам в вечном формате.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341790 для Валентина Михайловна
Ніхто ж навіть не дав уявлення, що треба "делать со своей стороны".
психолог онлайн
цитата:
Схоже на те, що Ви щось отримуєте в психологічному плані, коли приходите до висновку, що ніхто з лікарів та психотерапевтів не хотів Вам допомогти. Ви ж не до 1-2 спеціалістів звертались, щоб думати, що Вам просто не пощастило. Якби Вам було потрібно, Ви б взяли для себе щось корисне з терапії. Але, напевно, Вам важливо бути разом зі своєю хворобою. Як і з бажанням мати незайману дівчину.