Не можу бути в стосунках, через неоднозначну орієнтацію.
Вітаю!Я дуже заплуталась з орієнтацією.Думаю, що це просто глухий кут.Я хотіла б віднести себе до якоїсь однієї орієнтації, але так не виходить.Я не лесбійка, бо не люблю жінок.Не гетеро, бо не хочу сексу з чоловіками і навіть цілуватись не хочу.У мене різні сексуальна і романтична орієнтація...Тому я це назвала "гетероромантична гомосексуалка".Я знаю,що так буває, але це ж жахіття якесь. Я не можу бути в стосунках з сексом ні з однією статтю..Мені в романтичному плані подобаються ТІЛЬКИ чоловіки,але для мене в повноцінних стосунках має бути сексуальна близькість.Тоді люди по-справжньому близькі.Тому я хотіла вже вважати себе лесбійкою,але розумію,що не подобаються мені жінки зовсім.Я не думаю,що можу бути в романтичних стосунках з чоловіком,знаючи,що я його сексуально приваблюю, а він мене зовсім ні.Жінки ж мене приваблюють загалом більше,ніж чоловіки.Тобто в сексуальному,емоційному плані і зовсім не в романтичному. Обіймаюсь тільки з дівчинами.І близька дружба у мене складається виключно з ними.У мене була подруга з якою я відчувала зв'язок ніби близьких родичів або материнську теплоту.
Я також не можу бути в романтичних стосунках з чоловіком,а в сексуальних в той час з жінкою,
взагалі з кимось іншим.І не можу бути тільки в сексуальних з жінкою,бо мені потрібна велика емоційна близькість. Коли в мене запитують про мою орієнтацію, чекають у відповідь гетеро,гомо або бі. А коли я кажу так,як є,люди або відносять мене до бісексуалів або говорять 'Не придумуй,ти або те або інше'.Я думаю,що виходу немає і у мене ніколи не буде повноцінних стосунків(бо чомусь здається,таке сприйняття своєї ідентичності в мене надовго і не думаю,що я колись захочу сексу з чоловіком).Я не знаю,що робити.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Добрий вечір, Сашо.
Ви хочете точно визначити свою орієнтацію. Та чи допоможе цей ярлик побудувати щасливі стосунки? Гадаю - ні. Краще буде, якщо ви не будете шукати чітких визначень, а будете уважні до своїх почуттів, бажань, які виникають поряд з різними людьми. Пропоную вам зайняти позицію дослідника, який вивчає з цікавістю душу, тіло та потреби молодої дівчини, тобто вас.
Ваш лист мені взагалІ нагадав математичну задачу, вирішити яку неможливо, тому що вихідні дані невідомі. У вас замало досвіду в сфері стосунків, щоб робити якісь висновки. Сексуальних контактів зовсім не було, тому говорити про орієнтацію - це перебувати у полі фантазій та ілюзій.
Розкажіть, будь ласка, чи закохувались ви колись? Чи відчуваєте ви сексуальне збудження, в який ситуаціях, як ви задовольняєте свої сексуальні потреби?
Відредаговано автором 02-04-2023 22:54:56
психолог онлайн
Здравствуйте, Саша!
цитата:
Не можу бути в стосунках, через неоднозначну орієнтацію.
Вы уверены в том, что проблема заключается именно в вашей сексуальной ориентации?
А не в том, что вы не можете построить отношения и ваши страхи заставляют вас искать причину там, где ее просто нет?
Потому что обычно люди очень хорошо понимают кто им нравится - мужчины, женщины, или те и другие.
Вы же себя осознанно (или бессознательно) загоняете в тупик, чтобы как раз и не иметь
цитата:
повноцінних стосунків
То есть не делать то, чего вы боитесь.
цитата:
у мене ніколи не буде повноцінних стосунків
Вы можете, безусловно, оставить все, как есть и никогда не иметь никаких отношений.
А можете разобраться со своими страхами и прийти к осознанию своих истинных желаний.
После этого у вас появится уверенность в себе и вы сможете понять, кто вам все-таки нравится.
Для этого вам понадобится 2 месяца индивидуальной психотерапии.
Поэтому если у вас возникнет желание изменить свою жить, можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.
Відредаговано автором 03-04-2023 07:01:33
психолог онлайн
Доброго ранку, Сашо!
цитата:
Я думаю,що виходу немає і у мене ніколи не буде повноцінних стосунків(бо чомусь здається,таке сприйняття своєї ідентичності в мене надовго і не думаю,що я колись захочу сексу з чоловіком).
От навіщо зачиняти перед собою "двері"??? І до того ж, врочити собі погане майбутнє???
А відповідь, ймовірно, вельми проста як газета - у попередній період життя сформувались страхи перед близькістю з іншою людиною. Це вони Вас пригнічують і змушують шукати чи то виправдання, чи то алібі, щоби бути і надалі там, де Ви зараз є (!)
Потрібно досліджувати, звідки, як то кажуть, ноги ростуть.
Можете розповісти, як до Вас ставились батьки - окремо мама і окремо тато?
Що про себе чули від них та інших значимих людей?
В які ігри подобалось грати?
У батьків між собою які були стосунки?
Про яке доросле майбутнє мріяли в дитинстві?