Чоловік дивиться фото голих жінок в інтернеті
Чоловік дивиться фотографії голих жінок в інстаграмі та в інтернеті в цілому, мастурбує на них. Думаю, що всі чоловіки це роблять, і в суспільстві це начебто вважається нормою. Тоді я не розумію чому так боляче і як це прийняти. Для мене це як зрада. Я перестала хотіти займатися сексом. Бо зразу згадую і мені огидно. Як перестати так це сприймати?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго дня, Екатерина!
цитата:
Як перестати так це сприймати?
Перше, що вам варто зробити, це визначити свої власні границі та поговорити з партнером про свої очікування. Якщо ви не хочете, щоб ваш партнер дивився на голих жінок в інтернеті, то це варто сказати йому.
Друге, важливо зрозуміти, що не всі чоловіки роблять це. Кожна людина має свої власні стандарти поведінки та моральні цінності.
Третє, можна спробувати зайнятися чимось, що допоможе вам відволіктися від цього. Наприклад, переключитися на своє життя.
Четверте, якщо це продовжує боліти і заважати вашому емоційному стану, варто звернутися до спеціаліста, який допоможе зрозуміти причини вашого болю та допоможе знайти способи подолання цього.
Важливо пам'ятати, що кожна людина має право на свої власні емоції та границі, і ніхто не повинен переступати їх без вашої згоди.
цитата:
Як перестати так це сприймати?
А що буде, якщо вам не вдасться змінити своє ставлення до цього?
психолог онлайн
Катерина, доброго дня.
Розкажіть будь ласка, які загалом стосунки між вами- окрім цих переглядів, в інших сферах життя.
Чи є довіра між вами, відкритий діалог?
Чи давно чоловік перегляє фото?
Чи говорили ви на цю тему? Ділилися своїми почуттями?
Як давно ви одружені?
психолог онлайн
Доброго дня, Єкатерино.
Справа в тому, що формулювання питання "Як припинити так реагувати?" - не коректне. Ви хочете позбутися емоцій заради комфорту чоловіка і власного спокою, але Ви не зможете бути в гармонії з собою і своїми потребами, якщо завжди поступатиметесь своїми почуттями заради комфорту інших.
Якщо у Вас є роздратування, ревнощі або ще якісь емоції від перегляду чоловіком фото оголених жінок - ви маєте на них право, тому що ця його дія некомфортна особисто Вам.
Ви маєте право сказали йому про те, що Вам неприємно. Якщо чоловік відповість, що це природньо для ВСІХ чоловіків, агрумент буде не валідним, тому що полігамність ВСІХ чоловіків - це стереотип, який часто використовують як виправдання своєї поведінки. Це природньо конкретно для Вашого коханого, так само, як неприродньо - конкретно для Вас, бо в кожної людини є свої особисті кордони.
Між Вами і чоловіком є конфлікт цінностей. Для нього прийнятно заглядатись на інших, для Вас - ні. Гармонія в парі можлива лише тоді, коли розбіжності в цінностях не викликають значного дискомфорту. Або якщо цінності збігаються (наприклад, чоловік мастурбує на інших жінок, жінка - на інших чоловіків, і всі цим задоволені, або навпаки - ніхто цього не робить і їм ок).
Якщо вам не вдасться знайти якийсь вихід з ситуації разом з чоловіком, варто замислитися про доцільність таких стосунків.
психолог онлайн
Доброго ранку, Екатерина!
цитата:
Чоловік дивиться фотографії голих жінок в інстаграмі та в інтернеті в цілому, мастурбує на них.
Давайте спочатку з'ясуємо важливу деталь - чоловік за Вашої присутності цим займається чи десь усамітнено? Якщо другий варіант, то звідки Ви знаєте про його звичку?
цитата:
Думаю, що всі чоловіки це роблять, і в суспільстві це начебто вважається нормою.
Ось дивіться, що Ви робите із власним невдоволенням - Ви починаєте дорікати всьому суспільству, мовляв, це воно таке схиблене. А причому тут суспільство, адже проблема особисто у Вас?! Це по-перше. А, по-друге, Ви не можете знати достеменно, що відбувається в інших людей.
цитата:
Тоді я не розумію чому так боляче і як це прийняти.
Знову дивна постановка питання. Навіщо це приймати??? Не хочете не приймайте. От і все.
Щодо болю. Тут вбачається своєрідна зрада чоловіка, ніби він віддає перевагу порно акторкам, дивлячись на них, збуджується. І тим самим ображає і знецінює Вас(!)
Отже, очевидно ваші з чоловіком звички і смаки в сенсі сексуального задоволення помітно різняться. Менше з тим, проблема потребує вирішення і, бажано, прийнятного для вас обох.
Тому варто розмовляти - щиро і відверто ділитись думками і почуттями. Чоловікові казали про свій біль щодо його занять? Якщо ні, то що Вам стає на заваді? Можливо, якісь страхи?
цитата:
Я перестала хотіти займатися сексом. Бо зразу згадую і мені огидно.
З цього виходить, що Ви займаєтесь сексом через силу, долаючи внутрішній спротив? І що потім відчуваєте до самої себе?
На лице ознаки певного розлому у взаєминах між вами. До чого доброго це призведе, якщо не усвідомити всю ситуацію в цілому і не вжити розумних заходів?!
Є варант дослідити, що стало першопричиною охолодження і чому вам обом не вдається знайти прийнятний вихід з тупика. Якщо чоловік хоче вирівняти стосунки, налогодити їх, то можете удвох звернутись до психолога, що працює з парами. Вам обов'язково допоможуть.
Доповнення від автора
Дякую за відповіді.
Ми одружені 4 роки, у відносинах 7.
Стосунки в нас хороші, обговорюємо багато чого, відносини з роками ставали кращими, це помічали ми вдвох, так як стараємось один для одного. Обговорювали те, що інколи дивитись порно це ок, що всі це роблять. Але я побачила видалені скріни з фотографіями, що він заскрінив ім'я з рекламної сторінки дівчини в інстаграмі, а потім шукав його. Каже подивився і забув. Ми обговорювали, йому соромно і погано. А я не хочу визивати у нього ці емоції. Да і щоб йому було соромно взагалі. Він сказав, що не буде дивитись, що він дивився просто як на тіло, що його ніхто не цікавить. А мені не потрібно щоб він забороняв собі. Просто я жила в ілюзії, що його не цікавлять проститутки, що рекламуються, чи він хочаб не шукає сам такий контент. Це також позитивно відрізняло його, в моїх очах, від інших чоловіків. Я також порівнюю себе з цими дівчатами, і звісно програю, бо як можна конкурувати з інтернетом. Тому і сексом не можу займатись, згадую ідеальні тіла дівчат. Хоча в мене дуже гарна фігура, всі звертають на це увагу, Я побачила, що він переважно дивиться інший тип фігур. Мені потрібно було відчувати себе єдиною і бажаною, гарною не для всіх, а для свого чоловіка, але це виявилось не правдою. Я добре ставлюся до нього як до людини, і люблю, якби ми були друзями, то взагалі нічого поганого не бачу що його хтось там збуджує. Коли дивлюся на ситуацію зі сторони. Пройшло вже більше місяця, ми добре спілкуємося і проводимо час, мені з ним добре, поки не доходить до цієї теми чи до сексу.
психолог онлайн
Напишіть, будь ласка, як ви хочете, щоб було?
цитата:
Для мене це як зрада.
цитата:
як це прийняти
У вас є бажання прийняти його зраду?
Або щось інше?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338167 для Светлана Владимировна Киселевская
У мене є бажання бути з цією людиною. Мені шкода руйнувати ці відносини, які ми будували, через цю ситуацію. Це мої перші серйозні відносини і виходить, що я їх ідеалізувала. Я хочу не відчувати біль через такі речі, бо він людина з очима, чоловік, а я не ідеальна, нащо себе обманювати. Розумію, що ніхто не буде ціле життя дивитись тільки на мене, це якесь егоїстичне бажання. Але була надія, що саме для нього я найкраща і найгарніша. Просто хотілось вірити.
Тому і питаю як прийняти факт і не страждати? Бо здається, що навіть з іншими чоловіками історія буде така сама. Справа в тому як я сприймаю.
психолог онлайн
цитата:
Тому і питаю як прийняти факт і не страждати?
Спочатку треба з'ясувати, які почуття змушують вас страждати.
І що ви хочете змінити у собі.
Без цього неможливо буде зрозуміти, з чим вам доведеться працювати.
Ви хочете прийняти його зраду?
Чи маєте бажання перестати себе порівнювати з іншими жінками?
Або ви хочете прибрати ревнощі?
психолог онлайн
Схоже ви трохи заплутались.
Тут декілька ліній є.
1. Ваша невпевненість у собі. Ось моменти порівняння, це наявно демонструють.
2. Внутрішні установки:
" Мені потрібно було відчувати себе єдиною і бажаною, гарною не для всіх, а для свого чоловіка, але це виявилось не правдою."
Чому ви так вирішили?
Перегляд фото оголеної жінки ставить під сумнів, що ви єдина та бажана?
Чи показує вам чоловік своє любляче ставлення?
Адже ви зазначили:
"відносини з роками ставали кращими, це помічали ми вдвох, так як стараємось один для одного"
3.Надсильна емпатія. Переживання почуття вини за те що чоловік собі дорікає та засмучений.Наскільки правильно я зрозуміла вас.
4. І останнє:
"Каже подивився і забув."
Чи правильно я зрозуміла, що це був один випадок?
От така одна історія?
Чи це системні речі?
Як ви про них дізнається якщо так.?
В будь якому разі варто працювати в напрямку підвищення впевненості у собі.
Відредаговано автором 02-04-2023 11:11:08
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338169 для Светлана Владимировна Киселевская
Я не хочу і не прийняла б факт зради фізичної : інтимна чи романтична переписка з іншою дівчиною, секс, тощо. Тут у мене границі стовідсоткові.
А в цій ситуації мені здається, що це фактично не зрада, і через таке не можна руйнувати сім'ю. Але дуже боляче.
психолог онлайн
Тобто ви бажаєте
цитата:
прийняти
те, що
цитата:
Чоловік дивиться фотографії голих жінок в інстаграмі та в інтернеті в цілому, мастурбує на них
?
Вас цікавлять загальні рекомендації з цього питання чи плануєте індивідуальну роботу з психологом?
психолог онлайн
"Для мене це як зрада."
І наступне твердження:
"в цій ситуації мені здається, що це фактично не зрада,"
Це говорить про те, що в вас внутрішньо боряться страхи з раціональним баченням ситуації.
Свідомо ви розумієте, що перегляд фото це зовсім не є зрадою.
Але можливо страх того що вам зрадять, настільки сильний, що проектуєте його на цю ситуацію, яка по суті виступила просто тригером.
Основа- ваше внутрішнє ставлення до себе.
Самооцінка і впевненість.
Це те над чим варто працювати.
Відредаговано автором 02-04-2023 11:26:24
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338170 для Ирина Терещенко
"Чому ви так вирішили? Перегляд фото оголеної жінки ставить під сумнів, що ви єдина та бажана? Чи показує вам чоловік своє любляче ставлення? "
Так, чоловік показує, що любить, а як я зрозуміла, любить за те, яка я людина і я вже сумніваюсь, що він вважає мене красивою. Раніше думала, що він не вміє робити компліменти, а тепер думаю, що можливо просто не викликаю такого бажання.
"Надсильна емпатія. Переживання почуття вини за те що чоловік собі дорікає та засмучений.Наскільки правильно я зрозуміла вас."
Є відчуття, що я звинувачую людину в чомусь, що вважається нормальним. Тоді стає соромно, що я його мучаю цими розмовами.
Чи правильно я зрозуміла, що це був один випадок?
Ні, раніше було, але може один раз, ситуація була простіше і я повірила, що все ок.
От така одна історія? Чи це системні речі? Як ви про них дізнається якщо так.? Випадково, бо видаляла відео зі мною в його телефоні зайшла видалити до корзини, а там ці видалені скріншоти. Ще були скріншоти з сайту знайомств свінгерів, теж просто жіноче тіло, повірила, що браузер видає з різних сайтів результати.
Відпустити ситуацію не можу.
Щодо самооцінки, вона у мене була вже найкраща за все життя, я дуже раділа, що подобаюсь собі. Припинила дивитись на дівчат як на конкуренток. Думала так: вона класна, я класна, ми класні, різні, нащо конкурувати, якщо можна підтримувати одне одну. Кожна знайде чоловіка, для якого вона найкраща. І думала, що маю цього чоловіка. А тут виявилось, що не все так райдужно.
психолог онлайн
В мене складається відчуття, що переглядом таких фото ви ставите в момент під сумнів все:
І те що чоловік вважає вас гарною, привабливою.
"думала, що маю цього чоловіка. А тут виявилось, що не все так райдужно"
Тут одразу - "мала цього чоловіка"- про що це для вас?
Але ж любов це не про поверхневу симпатію.
Це про дуже глибокі і структурні речі.
І вона не міряється тим чиє фото кращє.
Порівняння- це дорога в нікуди.
Варто запитати себе- які мої почуття ображені? Що я відчуваю?
Якою я себе відчуваю?
Які мої страхи працюють?
Чи допускаю я думку що всі люди не ідеальні? Що всі можуть помилятися, мати певні думки, фантазії?
І це є автономною складовою, яка не виключає кохання до дружини, чоловіка.
Чи є перегляд фото зрадою?
Думка зрадою?
Мені видається що є моменти ідеалізації.
Гарним рішенням було б обрати психолога щоб дійсно розібратися в собі.
Доповнення від автора
Дякую за відповіді
психолог онлайн
цитата:
бо він людина з очима, чоловік, а я не ідеальна, нащо себе обманювати
Дивлюся, що Ви написали, висловивши мимоволі суттєві глибинні установки. З них випливає, наче Ви його ставите вище себе. Більше того, намагаєтесь за допомогою психологів знайти виправдання його цікавості до інших жінок. І притаманним собі способом, на жаль, шукаєте пояснення у власній меншовартості. Поправте, якщо помиляюсь.
От поясніть, що означає - людина з очима, чоловік? Тобто може помічати красу інших чи тими ж очима зазирати під чужу спідницю?
А Ви, начебто, не ідеальні. І тому не дотягуєте як жінка до найвищого рівня цікавості чоловіка. Це так проявляється Ваша неідеальність?
Помітив, що Ви якось уникаєте відповідей на важливі питання.
"Я перестала хотіти займатися сексом. Бо зразу згадую і мені огидно."
Думаєте, вони не варті уваги? А що тоді варте?..