Власна цінність
Доброго вечора
В пошуках психолога - хочу пропрацювати віру у себе,самооцінку та власну цінність але через призму особистісних ситуацій та кар'єрних.
Загалом проблема у тому,що звертаю увагу на лише негативні речі,відгуки,здається що просто зараз пощастило,якщо щось вдається і це передається в усі сфери життя. Але хочеться робити мінімум домашніх завдань,а розуміти в чому проблема,звідки вона взялась та як мінімізувати її впилив. Чи хтось міг би за мене "взятись"?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Добрий вечір.
Запит ваш цікавий.
Але суть в тому, що ви маєте вибрати самі психолога, орієнтуючись на ваші запити до особистості психолога-коли дивитеся його анкету, ціну, яку готові заплатити, і внутрішні відчуття, мабуть.
Удачі у виборі.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Вікторія, доброго часу доби!
цитата:
В пошуках психолога - хочу пропрацювати віру у себе
Чому саме зараз? Що мотивує?
цитата:
Загалом проблема у тому,що звертаю увагу на лише негативні речі,відгуки,здається що просто зараз пощастило
Чи правильно я Вас розумію - Ви обісцінюєте свої досягнення?
А за що\коли Вас в дитинстві хвалили батьки?
Відношення до себе, своїх досягнень формується ще в дитинстві батьками, сімєю. Тому, скоріш за все доведеться працювати саме з дитячими установками, віднаходити автентичні та закріпляти їх. Але ж знову таки у мене питання про Вашу мотивацію - чим обумовлене бажання з цим розбиратися? Що сталося\не сталося в Вашому житті?
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Наша самооценка, как правило, закладывается еще в нашем детстве и формируется в отношениях с родителями. Если Вы хотите с этим разобраться, то стоит выбрать специалиста и обратиться за терапией.
психолог онлайн
Низька самооцінка може вплинути на думки, емоції та моделі поведінки людини. Деякі люди з низькою самооцінкою негативно відгукуються про себе, водночас інші – намагаються з усіх сил, щоб ними були задоволені. У будь-якому випадку це про відсутність особистої цінності та самоповаги. При цьому самоповага – це більше, ніж просто симпатія до себе. Йдеться про віру в те, що ви заслуговуєте любові, і цінуєте власні думки, почуття, думки, інтереси та цілі. Тому, Ви вже зробили великий крок, признавши це в собі. Бажаю успіхів у пошуках.
психолог онлайн
Вікторія, доброго вечора. Працюю у психоаналітичному напрямку, в якому не практикуються домашні завдання. Пошук причин проблеми та можливостей для внутрішніх змін відбувається безпосередньо під час розмови. Досліджується взаємозв'язок між нинішнім станом людини, труднощами, з якими вона не може справитись, та її дитинством, аналізуються сновидіння, завдяки яким в тому числі проявляється несвідоме. Клієнт отримує можливість з різних сторін подивитись на своє життя, заглибитись у свої внутрішні процеси, дізнатись про себе щось нове та по-іншому підійти до вирішення проблем.
Згідно правил даного сайту, саме клієнт має обрати психолога. Ви можете знайти спеціалістів, які Вам підійдуть за напрямком, запитом, вартістю консультацій та вибрати психолога, до якого з'явиться бажання звернутись.
психолог онлайн
цитата:
розуміти в чому проблем, азвідки вона взялась
Безусловно, Ваша проблема "взялась" из Вашего детства.
Только нет смысла возвращаться к этому (как делают в психоаналитических направлениях), потому что Вы не в силах изменить свое прошлое и своих родителей, которые явились причиной возникновения Ваших проблем.
цитата:
хочу пропрацювати віру у себе,самооцінку та власну цінність але через призму особистісних ситуацій та кар'єрних.
Вера в себя - это работа с уверенностью.
Для этого надо будет проработать страхи, которые скрываются за неуверенностью и "расфиксировать" ограничивающие убеждения и установки.
После того, как страхи уйдут, появится уверенность и вера в свои силы.
Самооценка и самоценность - это то, что сейчас называют любовью к себе. Для этого Вам надо будет научиться видеть свои "плюсы" и принимать свои "минусы".
Ваши личностные и карьерные ситуации - это вероятнее всего то, к чему Вы хотите прийти. То есть это работа с Вашими целями.
Исходя из вышеперечисленного, можно сказать, сколько по срокам займет такая работа - для этого потребуется 2,5 месяца (10 консультаций).