Чому поспішає?
Зустрічаємось з хлопцем 1.5 місяці. Вже пропонує жити разом, говорить про одруження. На питання чому поспішає, каже, що сам не знає. У попередніх стосунках було все швидко.
Чому так відбувається? Як бути в цій ситуації?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Марія Радченко
Людмила Олександрівна Павлова
Доброго вечора)
Перше і найголовніше- довіряйте собі.
Важливо те про що ці стосунки для вас, які почуття до хлопця і чого ви хочете.
Якщо хлопець сам незнає чому поспішає- можливо йому треба час це зрозуміти?
Питання в іншому- поспішати щоб що? Побудова стосунків це не вправа на швидкість, а скоріше на якість.
Мотивацію хлопця окрім нього ніхто не знає.
Чи це усталений шаблон - така звична модель поведінки у стосунках, чи невпевненість у собі і страх що дівчина піде від нього, чи то виховання і родинні установки.
Важко сказати.
Що робити вирішувати тільки Вам.
Але над важливо бути відвертою з собою.
І якщо не готові, поки немає такого бажання слухати і поважати себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338001 для Ирина Терещенко
В тому і діло, що наче і хоче бути разом, але поспішає, а чому сам не знає. Казав, що боїться, що кину, але я навіть і не даю привидів для цього. А для мене зараз як цукерково- букетний період, просто добре разом і поспішати не хочеться. Всьому свій час- моя думка. Як допомогти налаштуватись так само і хлопцю?
Доповнення від автора
Почуття є, але чому поспішає і сам не знає.
психолог онлайн
Марія Радченко
"Казав, що боїться, що кину"- це говорить про відсутність впевненості, можливо занижену самооцінку.
Також можливо хлопця колись кидали і він боїться пережити ті самі емоції.
Зі свого боку ви можете більше говорити, відверто комунікувати, щоб побудувати довіру.
Адже навіть спільне проживання людей що так мало знають один одного не є жодною гарантією.
Хлопцю можна порадити звернутися до психолога, щоб пропрацювати свої страхи.
Також якщо вважаєте що поки спільне проживання не доречно, варто не соромиться і казати свою думку.
Без образ, знецінення.
Але з Я позиції: для мене важливо більше пізнати один одного, поки хочу насолодитися цим періодом, не готова зараз на такий крок, ітд.
Відредаговано автором 01-04-2023 01:17:22
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Як допомогти налаштуватись так само і хлопцю?
Для цього вам потрібно зробити наступне:
1. Відкрито поговоріть з хлопцем про свої переживання та почуття. Скажіть, що вам потрібен час, щоб зрозуміти, чи готові ви до таких серйозних кроків.
2. Обговоріть ваші плани на майбутнє разом. Подумайте про те, що вам хотілося б досягти окремо та разом з ним. Це може допомогти з'ясувати ваші спільні цілі та бажання.
3. Нагадайте хлопцеві, що кожному потрібен свій простір та час для розвитку стосунків. Поговоріть про те, як ви можете підтримати один одного у цьому.
4. Не поспішайте з прийняттям рішення. Дайте собі час на роздуми та обговорення з хлопцем. Не треба почуватися під тиском або зобов'язаною прийняти рішення.
Якщо вам складно самостійно знайти вихід з цієї ситуації, то буде потрібна індивідуальна консультація. Можете звернутися до мене, я працюю з такими запитами та допоможу вам знайти способи розв'язання проблеми.
Доповнення від автора
Доброго ранку) Дякую за поради, Ви мені допомогли, гарного дня)
психолог онлайн
цитата:
Будь ласка, рада що допомогла!
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Вже пропонує жити разом, говорить про одруження. На питання чому поспішає, каже, що сам не знає.
Він не знає. На мою думку, він не хоче знати, бо занадто тривожний. Йому, напевно, здається, що в разі швидкого одруження стане почувати себе рішучою і впевненою в собі людиною, поруч з якою дружина буде його поважати, цінувати і вірити, що почуття сильні.
цитата:
У попередніх стосунках було все швидко.
Я правильно розумію, це в нього було все швидко? Чи це у Вас?
цитата:
Як бути в цій ситуації?
До чого самі схиляєтесь? Що для Вас означає поспіх хлопця? Як Вам поруч з тим, хто невідомо з чого пришвидшує природній розвиток подій?
Прислухайтесь до своїх почуттів. Дивіться на динаміку стосунків, чи розвиваються вони, чи швидше схиляються до ритуальних взаємин.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338074 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Було все швидко в попередніх його стосунках (швидко почали зустрічатися, жити разом і тд)
Мені здається, що він переживає, щоб знову не повторилась та сама ситуація, як з попередньою дівчиною (вона його кинула, знайшла іншого). Тому і все пришвидшує, а привидів для ревнощів не даю, з мого боку в цьому плані все відкрито.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338009 для Ирина Терещенко
Дякую 🤗
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
цитата:
Коли людиною управляють страхи, це не про здорові стосунки. Отже, ймовірно, його модель не зазнала змін на краще після минулої невдачі, на жаль. Тому тепер це проблема ваша спільна, а не лише його.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338079 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Як нам подати цю проблему?
психолог онлайн
цитата:
Як нам подати цю проблему?
Можна окремо один від одного працювати з психологом. Хлопцю, вважаю, важливіше, адже це він погано усвідомлює власні мотиви.
Можна разом звернутись до спеціаліста, що допомагає парам. Завдяки цьому з'явиться можливість пошукати і знайти прийнятні способи наблизити ваші моделі побудови близькості.
Ви ж самі, мабуть, знаєте - що поспіхом робиться, те сліпим родиться.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338118 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Так. Дякую за допомогу.
психолог онлайн
цитата:
Як допомогти налаштуватись так само і хлопцю?
Так це питання має виникнути у хлопця. А то так звучить, наче ви хочете йому допомогти там, де він не просить допомоги.
психолог онлайн
Доброго дня! Важливо не лише те, чого хоче ваш хлопець, але й чого хочете ви. Якщо для вас розвиток стосунків занадто швидкий, ви маєте повне право про це сказати і переходити до наступних кроків лише тоді, коли будете до цього готові. Будьте уважні до себе і до своїх почуттів.