Задивлятись на інших
В мене непорозуміння з хлопцем.
Ми разом 1.5 роки. Це десь з літа почалось,коли я замітила в його телефоні збережені фото голих дівчат.
Спочатку казав що він дивився і зберігав це для своєї групи,яку він вів. І пояснював що для нього це нічого не означає,лише просто картинка як намальована, що він нічого з ними такого не робить ,що це як мистецтво і він не любується ними.
Я не можу цьому повірити . Бо неможливо дивитись на таке і не любуватись цим. А він каже що це я так сприймаю і що це мій стереотип.
А потім казав що то певно в нього звичка така. Ця його звичка вже тягнеться не один рік .
І в попередніх стосунках ,він пояснював як на це дивиться і всі казали ок ,що нічого погано в цьому немає.
Ми говорили не один раз на цю тему . Я пояснювала що мені це не приємно і для чого це робити ,коли ти маєш дівчину. Якщо чогось бракує чи хочеться,що в нього є я.І він вільно може висловити своє бажання в цьому ж танці чи фото наприклад.
Задавала йому питання для чого ми тоді разом. І дала йому вибір, що якщо йому це подобається і він хоче продовжувати цим займатись,то тоді вже без мене, а якщо зі мною тоді без них. Бо я так не зможу і не зможу з цим змиритись.
Він сказав що видалить це все і не буде більше дивитись і зберігати собі цих дівчат.
Зараз він справді вже не зберігає таких фото,але я недавно зайшла в його історії і він дивився відео де дівчата чи моделі просто в білизні чи різні наряди міряють чи еротичний танець танцюють. Я розумію що я залізла в його особисте, але виходить що він далі це робить за моєю спиною. Бо для нього це нічого такого. Або хоче щоб я не скандалила і далі тихенько робити своє.
Тут справа взагалі не в моїй самооцінці. Для мене це як зрада. І я теж говорила це йому. Він вважає,якщо він ні з ким не переписується,значить не зраджує.
Одна ситуація коли мимоволі подивився, десь попалось це одне, а коли заходити і спеціально шукати і дивитись - для нього це не зрада і нормальні речі.
І я не розумію для чого він це робить,якщо ми в стосунках. Для чого йому тоді ці стосунки і я ,якщо він дивиться на інших.
Недавно ми знову пробували говорити на ту тему. Я запиталась щоб він чесно відповів чи далі заходить і дивиться. Він каже що чесний зі мною і не робить вже більше цього . Але я ж бачила. Якщо людина хоче змінитись,то не буде цього робити,принаймі буде старатись.
В мене є страх що якщо він таке робить ,то рано чи пізно він зрадить. І що в той момент він заміняє і вибирає їх ,а не мене.
Я задала питання ,нащо чоловіки це роблять ,коли в стосунках. Він каже незнаю, бо ніколи цього сам не робив . Я задала питання якби я це робила ,чи для нього було б це ок і приємно ,він нічого не відповів.
І наші розмови йдуть по колу, бо він всеодно не змінить своєї думки ,як і я своєї.
Але тут людина ніби то зробила вибір і сказала що не буде цього робити ,але далі це робить ,просто щоб я не бачила .
Я з ним в цих стосунках почуваю себе щасливою ,бачу що він багато в чому старається заради нас. Лише це єдина перешкода для мене.
Незнаю що робити в цій ситуації. Мені це ніяк не йде з голови та не дає спокою.Я постійно про це думаю .
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а в чем Ваш вопрос и какую Вы хотите получить помощь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336694 для Ольга Владимировна Головченко
Я хочу щоб мені допомогли розібратись в цій ситуації бо я заплуталась.
А також зрозуміти чи це нормально що хлопець спеціально заходить і дивиться на голих інших жінок ,коли в нього є дівчина ? Чи означає що він задивляється на інших?
психолог онлайн
цитата:
Задавала йому питання для чого ми тоді разом. І дала йому вибір, що якщо йому це подобається і він хоче продовжувати цим займатись,то тоді вже без мене, а якщо зі мною тоді без них.
Це не вибір! Це ультиматум!
Це спроба "поміняти" партнера! Це спроба психічного насилля.
І чи це тільки в цьому випадку?
Це шлях до краху стосунків!
За що боретеся на то і напоретеся!
Якщо люблять, то ПРИЙМАЮТЬ характерні особливості партнера!
Можливо він любить дивитися на красивих жінок
І що в цьому поганого?
Ми ж любуємося красивими меблями, пейзажами, балетом, балеринами, гімнастками і т.д.
цитата:
Я з ним в цих стосунках почуваю себе щасливою
Але видно мало!
цитата:
Лише це єдина перешкода для мене.
Попробуйте з психологом розібратися в "своїй" перешкоді!
А мужчину любіть і не тероризуйте зайве!
психолог онлайн
цитата:
В чому саме ви заплутались?
Вам не сносно, що хлопець колекціонує фото, а тепер і відео оголених дівчат, при цьому каже неправду і знецінює ваші почуття.
Він наче вибрав вас, але продовжує займатися тим, що йому приносить умовно задоволення. Ви ходите по колу.
Чому ви залишаєтеся в цих стосунках?
психолог онлайн
цитата:
А також зрозуміти чи це нормально що хлопець спеціально заходить і дивиться на голих інших жінок ,коли в нього є дівчина ?
А как же мужчины ходят в музеи и смотрят на картины и статуи обнаженных женщин?
Это тоже всё надо считать изменой?
цитата:
Незнаю що робити в цій ситуації.
А какие у Вас есть варианты?
Ваш парень действительно не понимает, по какой причине Вы запрещаете ему смотреть эти фото и видео. Соответственно, он ничего менять не будет.
И если Вы не согласны идти на компромисс, тогда вам придется разойтись.
Только учтите, что в следующих отношениях эта ситуация может повториться, потому что проблема заключается не в парне, а в Вашем страхе -
цитата:
Ведь страх потери заставляет Вас думать об измене, а заниженная самооценка приводит Вас к сравнению (не в лучшую сторону) с другими.
Вы можете, безусловно, продолжать держаться за свои страхи и ограничивающие убеждения и не менять
цитата:
своєї думки
Только подумайте о том, чего Вы хотите - быть счастливой или правой?
И если все-таки Вы хотите сохранить отношения с этим парнем (или быть счастливой с кем-то другим), тогда Вам надо убирать страхи и повышать уверенность в себе - с помощью индивидуальной психотерапии.
Потому что только таким образом Ваша проблема может быть решена.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Давайте з головного- чого особисто ви хотіли б у цій ситуації?
Не нервувати і спокійно реагувати?
Повпливати якось на хлопця щоб він перестав це робити?
Безболісно розійтися?
Всі подальші дії мають виходити від запиту.
Якщо ви хочете розібратися чому так реагуєте і над самооцінкою попрацювати, гарним рішенням буде обрати психолога і попрацювати певний час.
Якщо бажаєте змінити хлопця- варто бути чесною сама з собою- люди змінюються тоді коли ВОНИ особисто цього хочуть.
Тобто варто принаймні зрозуміти мотивацію хлопця, про що це для нього, і про що це для вас.
Не зациклюватися на цьому, а ширше глянути на довіру та щирість між вами.
Можливо вдвох до психолога звернутися щоб почути і зрозуміти один одного.
Або відпустити хлопця, якщо для вас це непереборна обставина.
Варто почати розбиратися і собі і картина тоді стане ширшою
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336700 для Галлий Порфирьевич Кравчук
Я не хочу змінити партнера, я лише дала йому вибір.
Тобто виходить, що партнер має робити що хочеш, а я маю змінюватись та знецінювати свої почуття. Бо для мене це не є прийнятним. Так виходить?
А якщо я буду наприклад переписуватись з іншими хлопцями і для мене це буде нормою. А партнеру не приємно. Тоді мій партнер має мене приймати такою?
На мою думку нікому як жінці так і чоловіку не буде приємно ,коли при них будуть оцінювати і любуватись іншо/іншим, коли поруч є кохана людина.
Не даремно існує фраза "закохані очі по сторонам не дивляться".
Так звісно є різниця та межа між попалось на очі і заходити спеціально на сторінки і любуватись.
Я хочу щоб в моїх стосунках були лише ми двоє, а не з цілим гаремом посторонніх.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336721 для Ирина Терещенко
Я б хотіла спокійно реагувати на цю ситуацію. Можливо по іншому це сприймати. Або ж щоб він перестав це робити.
Дякую за потрібні поради.
Є над чим працювати і подумати
психолог онлайн
цитата:
От і робіть вибір. Вам же все зрозуміло. Хлопець свій вибір зробив, до Ваших прохань і почуттів не дослухався... А чи міг він себе змінити після Вашої розмови?! Складне питання. На мою думку, міг би через переляк Вас втратити.
І Ви б його, напевно, почали зневажати, бо що то за хлопець, який так швидко відмовляється від своїх звичок і включає задню.
Спробуйте на вагах своїх бажань, цінностей і прагнень відчути, наскільки озвучена Вами обставина критично впливає на задоволення від стосунків і спільного життя в цілому?
Поміркуйте ще, наскільки Ви ідеалістично налаштовані щодо стосунків зі звичною людиною, яка точно не є ідеальною?
Поставте собі питання, чи не занадто Ви категоричні у намаганні змінити хлопця?
Якщо перешкода, дійсно, відчувається Вами як непереборна, то не має проблеми розлучитись і потім сподіватись зустріти того, хто на 100% буде вкладатись у Ваші ціннісні рамки. Не на 99,9%, а на всі 100! Та чи існують такі екземпляри в природі?! Я особисто маю великі сумніви щодо цього.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336720 для Светлана Владимировна Киселевская
Розумієте для мене склалось таке бачення на цю тему, що дивитись на інших голих жінок є неприйнятним.
Для мене це не сприймається як якесь мистецтво. А задивляння на інших. Тому у мене це так асоціюється із зрадою.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336729 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую, обов'язково подумаю над всім !
психолог онлайн
цитата:
для мене склалось таке бачення на цю тему
Да, и это только Ваше
цитата:
бачення на цю тему
которое Вы имеете возможность изменить.
А можете оставить все, как есть.
Но тогда Вам придется менять парней, пока Вы не найдете того, кто имеет такие же убеждения, как у Вас.
Правда, на это может уйти вся Ваша жизнь.
Изменить же этого парня у Вас не получится, потому что он не видит в происходящем ничего страшного.
Проблема есть только у Вас и поэтому решать ее придется Вам, а не ему.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Я не хочу змінити партнера, я лише дала йому вибір.
Вибір не дають! Вибір людина робить сама!
Ось і зробіть СВІЙ Вибір. А не "даєте" вибір партнеру! Проблему піднімаєте ви!
цитата:
в цій фразі Суть вашої проблеми!
Закохані очі, це НЕ ЗАСЛІПЛЕНІ очі! Різниця суттєва!
Люблячи по справжньому одну людину, ми через неї любимо весь світ!
Раджу вам просто почитати Е. Фрома "Мистецтво любити"(на рос. Исскуство Любить")
Впевнений, що там ви знайдете відповіді на свої запитання і проблеми!
Попробуйте пройти консультативну роботу із психологом.В переписці навряд чи вдастя вирішити!