Мені дуже погано , коли хлопець проводить час без мене
Живу с хлопцем мені 28, йому 32 роки . Я не можу перенести , коли хлопцю добре без мене з друзями , с колегами , тобто коли він приділяє увагу не мені. Він дуже багато часу проводить на роботі , він завжди на роботі я б так сказала . Був такий випадок, коли ми почали жити разом , йому дзвонила дівчина з роботи і кликала його гуляти і випивати з колегами , він взяв трубку і сказав що чекає дзвінка від шефа , але насправді ми домовилися гуляти з ним в той вечір в п’ятницю , тобто він мене приховав . Я тепер не довіряю йому і зажди переживаю коли він на роботі , бо раніше він дуже часто випивав з ними кожну неділю зустрічалися , інколи він там залишався спати , коли я була в іншій державі . Я хочу від нього більше уваги . Раніше до війни він ходив в баню с друзями , потім ці гулянки з цією дівчиною та колегами , командировки постійно , ще друзі , з якими він просто бачиться , і ще хожен місяц з усіма колегами ходить в бар . Підскажіть будь ласка це я не нормальна ? Я не знаю , що мені робити
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Добрий день, nikc41!
Можу я вас запитати, а якщо психологи тут на сайті дадуть Вам відповідь, що Ви нормальна, що тоді? Що це буде значить для Вас? Як Ви будете себе поводить, коли отримаєте відповідь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336915 для Нiна Iванiвна Уенем
Я буду знати , що мені треба з собою працювати і на що мені звертали увагу і як я це можу виправити
психолог онлайн
Нiна Iванiвна Уенем
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго вечора.
"Я не знаю , що мені робити"- навчитися почувати себе комфортно навіть на одинці з собою, та відійти від емоційної залежності від партнера, стати самодостатньою, підвищити впевненість в собі та пропрацювати питання довіри.
Потім вже з розумінням власної цінності пропрацювати з партнером ті аспекти які хвилюють.
Найголовніше підходити не з питання підозр, критики, недовіри- а з позиції сильної позиції. Якщо для вас певні речі не прийнятні варто визначити кордони, свої правила та донести до парнера. Що припустимо, що ні.
Зараз ви реагуєте на все по факту та іноді згадайте як було, як хлопець поводився, цим щє більше підігріваєте недовіру. Це не є конструктивно.. варто структурно переглянути комунікаційні підходи.
Рекомендую обрати психолога та індивідуально попрацювати, щоб принаймні зрозуміти для себе вектор.
психолог онлайн
А що зараз є у Ваших стосунках, крім Вашої підозри й недовіри? Чому Ви разом? Ви відчуваєте себе важливою для нього? Ви відчуваєте себе у безпеці поряд з ним?
психолог онлайн
цитата:
Підскажіть будь ласка це я не нормальна ? Я не знаю , що мені робити
Доброго вечора. У Вас дуже велика потреба отримувати якомога більше уваги від хлопця. Варто звернутись до психолога, щоб зрозуміти, що з Вами відбувається, як знизити залежність від хлопця і навчитись жити своїм життям, більше концентруватись на собі.
психолог онлайн
Ревнощі та недовіра.
Це те, що вбиває відносини.
І те, що мучить Вас.
Порадами та самоаналізом не обійтись.
Лише особиста психотерапія зі спеціалістом.
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Я не знаю , що мені робити
Як ви про цю проблему говорите з вашим хлопцем?
Наскільки ваші підозри змістовні? Наскільки часто ваш хлопець сьогодні вибирає умовно інших, а не вас?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Вам все равно придется работать над собой.
Потому что Вашего парня все устраивает и он ничего менять не будет.
А у Вас же есть проблемы.
Это недоверие и ревность, за которой скрываются Ваши страхи (в частности, страх потери) и желание получать
цитата:
більше уваги
из-за неуверенности и отсутствия любви к себе.
цитата:
Я не знаю , що мені робити
Вам необходимо идти в психотерапию и работать по уменьшению страхов и развитию уверенности в себе.
В результате Вы начнете жить своей жизнью и Вам перестанет быть
цитата:
погано , коли хлопець проводить час без
Вас.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336918 для Нiна Iванiвна Уенем
Зараз у нас є одна проблема : у нас нема інтиму взагалі , в нього проблема . За 3 роки стосунків у нас був інтим 2 рази . Він ходить до лікарів , але я його більше змушувала , в нього таке відчуття , що нема бажання . Я не відчуваю особливого ставлення до себе , таке відчуття , що він і зі мною дружить . Він навіть не торкається мене (як хлопець) . Я з ним тому , що я його люблю , він дуже добра людина та надійна . Але мені так не вистачає тих почуттів , я не почуваю себе бажаною для нього . Він мені дає повну свободу , хочеш переписуватися з іншими - переписуйся , хочеш іти гуляти - іди и т д .
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336928 для Віталія Юріївна Мельник
Дякую , що звернули увагу на мою проблему !
Я казала йому про це і він старався більше проводити разом зі мною час . Вже не дуже часто вибирає інших , бо я йому казала і це виправлялось. В інших стосунках (він був у шлюбі 10 років ) він мені розказував , що коли він йшов гуляти на 3 доби з друзями , його жінка навіть ні разу не дзвонила йому , а я так не можу жити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336933 для Светлана Владимировна Киселевская
Дякую , що звернули увагу на мою проблему . Підскажіть будь ласка вибрати психолога чи психотерапевта ? Та в якому напряму вони повинні працювати ? Гештальт , кпт ви інші ?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336918 для Нiна Iванiвна Уенем
Я відчуваю себе самотньою в цих стосунках , бо я завжди одна , майже завжди . Він проводить час зі мною так : приходить з роботи , поїсть і лягає на диван і дивиться серіал . З іншими друзями , колегами - він активний і піде куди тільки можно
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336918 для Нiна Iванiвна Уенем
психолог онлайн
Скільки років вашому хлопцю? Які плани на майбутнє?
Наче у вашій історії щось не сходиться. Ви акценти робите на собі, при чому ваш хлопець у минулому шлюбі міг по три дні не приходити додому.
Не розумію. Візьміть індивідуальну консультацію. Це буде найкращий спосіб вирішити вашу проблему
психолог онлайн
Чим наповнені ваші стосунки?
Якщо розділити на емоційний спектр та фактичні дії.
Підтримка, допомога, цікаве дозвілля, спільні плани, інтереси, час вдвох ітд/ пристрасть, теплота, закоханість, розуміння, емпатія, ітд.
Спробуйте самостійно написати такі твердження, які відповідають дійсності.
Дуже багато пишете про те чого немає, а що ж тоді є?
Можливо варто відверто, без ілюзій подивитися на те чим наповненні ці стосунки?
Щодо психолога- треба обирати з позиції окрім технік роботи, також щоб у вас зі спеціальностом був гарний контакт, довіра, ви могли розкритися та комфортно себе почувати.
Визначили запит і розуміли куди йдете.
Відредаговано автором 17-03-2023 10:21:15
психолог онлайн
цитата:
Підскажіть будь ласка вибрати психолога чи психотерапевта ?
Психотерапевт - это врач-психиатр, имеющий диплом о переподготовке по психотерапии.
Вам же нужен психолог, который прошел дополнительное обучение по одному или нескольким психотерапевтическим направлениям, имеет соответствующие сертификаты и право называть себя психотерапевтом.
Поэтому прежде всего спрашивайте специалиста о наличии образования и требуйте подтверждения.
На сайте Украинского Союза психотерапевтов (выпадает в поиске первым по запросу "усп сайт"), в разделе "Реєстр", Вы найдете фамилии сертифицированных психотерапевтов и направления в которых они работают, а также их координаты. Вы сможете, например, там проверить специалистов с этого сайта. И это облегчит Ваш поиск.
цитата:
Та в якому напряму вони повинні працювати ? Гештальт , кпт ви інші ?
Ваша проблема может быть решена с помощью кратковременного психотерапевтического направления. Например, такого, как позитивная психотерапия, где для этого Вам потребуется максимум 3 месяца.
В гештальт-терапии Вы будете решать проблему больше 6 месяцев.
КПТ также относится к кратковременным психотерапевтическим направлениям, но проблема решается не на уровне внутриличностного конфликта, а на уровне поведения. И поэтому не может быть окончательно решена.