Дратівливість, злість
Доброго дня. Саме більше мене турбує те, що я постійно зриваюсь, кричу на дітей навіть через дрібниці (буде валятись наприклад папірчик від шоколодки, його ніхто не підніме, всі будуть ходити повз, переступати, а я починаю злитись, бо всім байдуже, я весь час прибираю, а всі інші члени сім'ї тільки смітять і не допомагають, коли прошу щоб допомогли, то у відповідь завжди чую ЗАРАЗ, і це зараз може тривати днями )Коли викричусь, хочеться плакати, бо обідно за дітей, що в них така мама, яка кричить.
Заспокійливі не допомагають. Погано сплю( чутливо), вечером не можу заснути, зранку не можу встати, молодша донька встає рано і мені приходиться вставати також, так як не виспана, то настрій звісно вже не дуже хороший, снодійне не допомагає.
Сил ні на що не вистачає.
+ після пологів набрала багато лишніх кг, скинути не можу бо виявляється що хронічно хвора щитовидна залоза. Підскажіть будь ласка що робити.
Дякую
Слава Україні
Питання від: ; Вік: 33
консультация психолога
Вітаю! Співчуваю Вашому стану. Рекомендую відвідати психолога і психіатра. Проблеми із сном це сигнал від психіки який горить червоним.

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір.
Героям Слава!
Вашу історію читаю, як емоційну. Мені не вистачає фактів,наприклад, скільки дітям років, в яких стосунках ви з чоловіком, хто ці інші члени родини, що вам не допомагають?
Та
цитата:
Підскажіть будь ласка що робити.
Що робити з чим? З криком? Вагою? Вашою втомою? Відносинами?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора. Героям Слава!
Як давно Ви почали зриватись і кричати на дітей? Раніше Ви себе поводили по-іншому?
Що для Вас означає небажання інших членів сім'ї займатись прибиранням?
Що відбудеться, якщо Ви почнете менше прибирати?
Від чого отримуєте задоволення, окрім їжі?
Які у Вас відносини з близькими людьми?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336798 для Віталія Юріївна Мельник
Старшій 12 років, меншій 2.
Останнім часом, чоловік мене не розуміє і не чує.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336806 для Татьяна Штапова
Почала зриватись десь пів року назад.
- їм байдуже, прибрано чи ні.
Що відбудеться, якщо Ви почнете менше прибирати?
- нічого, просто буде безлад
Від чого отримуєте задоволення, окрім їжі?
- незнаю, колись любила вишивати, в'язати, розмальовувати картини по номерам. Зараз цим займатись не можу, бо менша дитина, їй 2 роки, дуже активна і потрібно кожну секунду бути поруч.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336795 для Олена Миколаївна Смирнова
Дякую
психолог онлайн
цитата:
Останнім часом, чоловік мене не розуміє і не чує.
Можливо і в цьому причина вашого стану, і ви пишете про проблеми з щитовидною залозою.
Ви не відповідаєте повністю на питання помічаєте?
Вам рекомендована індивідуальна робота з психотерапевтом.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго ранку, Nikoll!
цитата:
Підскажіть будь ласка що робити.
Поставити себе у центр власного Всесвіту(!) Тобто навчитись дивитись на себе, на оточуючих об'єктивно. Усвідомити сценарій, який зараз реалізується у Вашому житті. Знайти відповідь, чому Ви почуваєтесь як загнана коняка - втомлена, з поганим сном, коли все дратує, коли зриваєтесь на дітей, а ще й чоловік Вас не розуміє і не чує???
І от після такого усвідомлення можуть з'явитись варіанти дій - що з цим усім робити? Як змінити ставлення, насамперед до себе, щоби, зрештою, інші сприймали Вас належним чином, ставились принаймні з повагою.
А хворобою щитовидної залози необхідно займатись попри всі обставини і негаразди.
Відредаговано автором 16-03-2023 10:11:19
Відредаговано автором 16-03-2023 10:12:07
психолог онлайн
Героям Слава!
Чи вбачаєте можливість обрати психолога і попрацювати індивідуально?
У даній ситуації це найкращє рішення.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Почала зриватись десь пів року назад
Після чого? Що сталось в той період?
цитата:
- їм байдуже, прибрано чи ні.
Про них зрозуміло. Що Ви відчуваєте в ті моменти, які почуття виникають?
цитата:
Що відбудеться, якщо Ви почнете менше прибирати?
- нічого, просто буде безлад
Якщо Ви будете витрачати менше сил і часу на прибирання та інші домашні обов'язки, а замість цього займетесь вишиванням чи розмальовуванням картин, Вам стане трохи легше?
Зможете витримати, якщо інколи буде безлад? Можливо, його помітять чоловік і старша дитина, та щось приберуть?
Коли Ви все прибираєте, їм так комфортно. Те ж саме стосується приготування їжі та інших домашніх обов'язків. Ви маєте право на відпочинок, і живете Ви не одна з малою дитиною. Чоловік та 12-річна дитина можуть, як мінімум, прибирати за собою.
цитата:
Від чого отримуєте задоволення, окрім їжі?
Меншу дитину вже можна поступово привчати до самостійних ігор, щоб вона хоча б гралась біля Вас, але у кожного була своя справа. До речі, як часто чоловік та старша дитина проводять час з меншою?
цитата:
Старшій 12 років, меншій 2.
Останнім часом, чоловік мене не розуміє і не чує.
Які є домашні обов'язки у чоловіка та старшої дитини?