Як знайти сенс життя?
Доброго дня, хоч мені всього лиш 13 років, але майже рік тому мені поставили анорексію і пів року тому я почала їсти не в себе, що зводило мене з розуму. За цей час я втратила особистість і не можу розповісти про свої вподобання, сенс життя, емоції. Окрім цього, почалися проблеми з пам'яттю. Я багато разів говорила з батьками про це, особливо після спроби самогубства, але вони мене не дуже розуміють і спілкуватися з ними стало неприємно після того, як вони мене називали. На питання "чи ти любиш нас? Відчуваєш емпатію?" я не можу відповісти, тому що мені стало байдуже на них, на себе, на життя. Я перестала доглядати за собою (почистити зуби, помити голову, прийняти душ і т.д), виходити з дому, адекватно говорити з реальними людьми. В мене є лише одне бажання: знову стати кимось, вернути почуття, знайти сенс життя і можливо, відповідь на це питання мені допоможе
Питання від: ; Вік: 13
подобається: 0 з 1

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
цитата:
знайти сенс життя і можливо, відповідь на це питання мені допоможе
Почнем із того, що ЦЕ ЖИТТЯ,не випадково появилось на планеті!
Все влаштовано так, що придивившись на цей світ, приходиш до висновку, що все це появилося не випадково.
Тому САМО ЖИТТЯ на планеті МАЄ СЕНС!
Який, ми не знаємо, але Пізнавати нам не заборонено!
А в ЧОМУ СЕНС ВАШОГО життя? Адже і ви появились в цей світ ДЛЯ ЧОГОСЬ.
Для ЧОГО?
Можливо для цього? Це хіба ВАШ сенс?
цитата:
Я перестала доглядати за собою (почистити зуби, помити голову, прийняти душ і т.д), виходити з дому, адекватно говорити з реальними людьми.
Виявляеться що ви хочете іншого
цитата:
В мене є лише одне бажання: знову стати кимось, вернути почуття.Вернути Собі Себе
А що ви робите для цього?
цитата:
Є Вищий Сенс і є Сенс нашого кожного дня!
Можливо ваш Сенс у стремлінні до Пізнання Вищого Сенсу?
А що Ви робите для Цього?
цитата:
Хіба такі дії кажного дня, мають Сенс для того щоб стремитися до пізнання вищого Сенсу?
Подумайте!
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня, Harrye; Вік: 13
"На питання "чи ти любиш нас? Відчуваєш емпатію?" я не можу відповісти, тому що мені стало байдуже на них, на себе, на життя."
А як би ви відповіли на питання:
- Що вам хочеться від своїх батьків?
- А що б ви хотіли для себе прямо зараз від них?
- У чому ви маєте найбільшу потребу?
ЯК ЗНАЙТИ СЕНС ЖИТТЯ?
Насправді це важке питання.
І шукати відповідь на нього можливо лише після відповідей на питання, які я задала вам вище.
психолог онлайн
цитата:
Привіт. Мені шкода чути, що ти переживаєш такий складний час у такому юному віці. Важливо знати, що ти не один, і є люди, які можуть допомогти тобі пережити цей складний період.
Дуже важливо звернутися за професійною допомогою до психолога. Він чи вона допоможе тобі розібратися з проблемами, з якими ти стикаєшся. Також важливо поговорити з дорослим, якому ти довіряєш, наприклад, з учителем, який може надати тобі пораду та підтримку.
Спробуй дослідити різні хобі або види діяльності, які тобі подобаються або раніше подобалися. Це допоможе вам заново відкрити для себе свої пристрасті та почуття власної гідності. Практикуйте співчуття до себе і пам'ятайте, що одужання - це процес
Звернися до друзів або приєднайтеся до групи підтримки, де ви зможете поспілкуватися з іншими людьми, які переживають подібний досвід. Хоча це може бути складно, продовжуйте намагатися говорити з батьками про свої почуття і переживання. Пам'ятай, що ти не повинна долати ці труднощі наодинці. Є люди, які люблять і піклуються про тебе і хочуть допомогти тобі відновити почуття власної гідності та знайти мету в житті.