питання щодо емоційної прив‛язки до людей
відносно недавно усвідомила, що не можу підтримувати довгий контакт з будь-ким. можливо, мені навіть хотілось би вступити з кимось у відносини, але я відчуваю, що не зможу надто довго спілкуватися з кимось нормально, без емоційних гойдалок чи будь-яких інших емоційних сплесків. складається таке враження, ніби я просто граюся з людьми, а потім "викидаю" їх після такого собі "використання". це тягнеться ледве не з самого дитинства, бо ще тоді я не хотіла надто часто зустрічатися зі своїми шкільними друзями. у мене буквально немає знайомих/друзів, з якими б я спілкувалася до цих пір. я не розумію, чому так? чи нормально те, що я не хочу проводити багато часу в суспільстві, і те, що наодинці мені комфортніше, ніж в компанії?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Здравствуйте!
Это вопрос к Вашей привязанности, и скорей всего она у Вас сформировалась как избегающий тип. Может Вам другие могут казаться не безопасны на бессознательном уровне, и Вы не можете долго и крепко выстраивать доверительные отношения с людьми.
"чи нормально те, що я не хочу проводити багато часу в суспільстві, і те, що наодинці мені комфортніше, ніж в компанії?"Нормально если Вам нормально и не беспокоит, а так как Вы задаете этот вопрос, значит не так уж и хорошо Вам. Каждому человеку полезно побыть наедине с собой, но не постоянно.
Хорошо бы проработать с психотерапевтом.
психолог онлайн
Якщо ви самостійно хочете розібратись без допомоги спеціаліста, то зверніт увагу на свій внутрішній стан і на тілесні відчуття. Подумки або письмово фіксуйте, що ви відчуваєте в оточенні людей, як вам при цьому? Як би вихотіли себе почувати? Хто з близького оточення почував себе так як і ви ще у вашому дитинстві? Через яке внутрішні відчуття ви взаємодієте з людьми? А через яке хотілось би? У кого можно було б навчитись поводитись з людьми так щоб вам було комфортно, а ви не навчились?
психолог онлайн
цитата:
можливо, мені навіть хотілось
Ваша проблема заключается в мотивации.
Когда нет желания общаться и вступать
цитата:
з кимось у відносини
то никакая сила не заставитит Вас это сделать.
цитата:
я не розумію, чому так?
Поэтому Вам надо разобраться со своими истинными желаниями и осознать, чего на самом деле Вы хотите.
И после этого осуществлять свои мечты, планы и цели.
цитата:
чи нормально те, що я не хочу проводити багато часу в суспільстві, і те, що наодинці мені комфортніше, ніж в компанії?
Это нормально, если является желанием, а не связано с Вашими страхами перед социумом.
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Для вас це нормально?