Я боюсь займатись сексом
Доброго вечора, в мене є хлопець ми з ним разом вже півтори роки.Молодший за мене на рік, йому 20, ця різниця у віці мене не хвилює.Проблема в тому шо мені страшно займатись сексом, ми ним займаємся але він приносить мені не таке велике задоволення, в більшості дискомфорт.Парадокс в тому що я кінчаю, за весь час коли у нас був секс я не закінчила разів 10, з цим немає проблем, я вмію себе налаштувати на потрібну хвилю і завжди закінчую, але коли мій хлопець пише про це, говорить як він мене хоче, трогає, в мене появляється тривога і страх шо зараз буде секс, перед сексом завжди страшно.Він уважний до мене в ліжку, ніжний переважно, коли я не хочу ніжності то в нас по іншому, до нього немає притензій але чомусь я так себе почуваю, і скажу шо так було завжди, я ніколи не відчувала якусь сильну тягу до цього заняття, типу я люблю розкуто поводитись, одягатись сексуально, але не відчуваю ось цього збудження, це більш як тривога коли до діла приходиться.
Питання до психологів, чому це відбувається, з чим це може бути пов‘язано, як це вирішити?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Добрий вечір.
цитата:
Скоріш за все така ваша реакція "на можливий секс" пов'язана з вашим раннім досвідом. Це вирішується дослідженням вашої історії в індивідуальних зустрічах з психологом.
Доповнення від автора
Ви праві, мій перший секс був в 17, я не була впевнена чи хочу я цього, хлопець (28 років) маніпуляціями мене довів до згоди, і не зупинявся коли мені було боляче, і коли я думаю про секс мені згадується та біль.Насправді до психолога я ходити поки що не можу, можете дати коротку рекомендацію?
На вашу думку моделювання цього поганого досвіду, простити і відпустити в середині допоможе?Я це ще не пробувала)
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Насправді до психолога я ходити поки що не можу,
Чому?
цитата:
Що таке моделювання поганого досвіду?
Те, що ви описуєте, це серйозний травматичний досвід. Ця проблема не лежить в площині - простіть і отпустіть. Ви можете пробувати будь - які інстаграм чи ютуб методи, але вам ліпше індивідуальний контакт з психотерапевтом.
психолог онлайн
цитата:
до психолога я ходити поки що не можу
Здравствуйте, Anna!
цитата:
Я боюсь
У Вас есть страх
цитата:
займатись сексом
Даже если Вы и нашли причину его появления -
цитата:
мій перший секс
и сможете самостоятельно
цитата:
простити і відпустити
эту ситуацию (что без специалиста очень сложно сделать), то это все равно не решит Вашу проблему.
Потому что в индивидуальной психотерапиии надо не только проработать страхи, но и необходимо создать и закрепить модель Вашего положительного опыта, чтобы у Вас больше не появлялись
цитата:
тривога і страх шо зараз буде секс
И если со страхами Вы можете попробовать провести самостоятельную работу (для этого я могу дать Вам ссылку на соответствующий бесплатный курс), то как Вы сможете узнать, что Вам надо будет делать, чтобы не бояться
цитата:
перед сексом
?
Ведь Ваша ситуация индивидуальна и для нее нет ответов в интернете и соответствующих курсов.
Відредаговано автором 09-02-2023 05:12:52
психолог онлайн
Добрий ранок, Анно!
цитата:
Насправді до психолога я ходити поки що не можу, можете дати коротку рекомендацію?
Спробую навести приклад, а от аналогії проведіть уже самі. Припустимо, у людини суттєвий карієс. Зуб сильно болить. Потрібне професійне лікування. А вона просить - дайте коротку рекомендацію. То які можуть бути взагалі рекомендації, окрім - зверніться до лікаря.
У Вашому випадку очевидно, що в минулому був травматичний досвід. Він закріпився і сьогодні впливає на якість Вашого інтимного життя. І, не тільки, до речі.
Тоді в середині Вас утворився цілий клубок негативних емоцій. Закарбувався образ "секс - це біль." Тому пропрацювати його необхідно, щоби вивільнити накопичені емоції, розчистити сприйняття інтимної близькості від отруйних нашарувань. Мені особисто невідомо, як це можна зробити самотужки.
психолог онлайн
Згідна з колегами, і Ви це розумієте, що це негативний травматичний досвід. Він пропрацьовується з спеціалістом. Тому звертайтеся до психотерапевта з цим питанням.