Вибрати правильне рішення
Я не можу обрати і прийняти якесь рішення. В мене є батько,якого я не бачила дуже давно, і є бабуся,яка хворіє. Батько запросив до себе, я дуже хочу поїхати до нього,але я боюся залишити бабусю( але мама із братом можуть за нею подивитися)
Більш за все я боюся,кого образити,а бо щоб хтось образився на мене. З приводу мами,що залишила бабусю, а щодо папи,те що не приїхала. А папа я можливо вже ніколи не зможу побачити. Я не знаю, що мені робити
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Наталия Павловна Венглинская
Павел Леонидович Басанский
Нина Ивановна Уэнэм
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый вечер!
цитата:
Почему Вы всю ответственность решили взять на себя? У Вашей бабушки есть дочка, это Ваша мать и есть брат, которые могут присмотреть. В Вашем случае Вы никого не обижаете, потому что все взрослые люди и могут за собой сами посмотреть. У Вас есть отец, с которым Вы имеете полное право общаться.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Liru, доброго часу доби!
Те, про що Ви написали - це залежність від думки інших людей. Як правило це буває, коли людину виховували в авторитарній атмосфері.
цитата:
але я боюся залишити бабусю
Чого саме боїтеся?
цитата:
я боюся,кого образити, або щоб хтось образився на мене.
Якщо на Вас ображаються - що це для Вас означає?
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви говорите та переживаєте про всіх о крім себе. В житті всім не догодиш.
Чого хочете Ви? Як буде краще для Вас? Завжди, за будь-яких обставин ставте себе, свої почуття, бажання на перше місце. Крім Вас цього ні хто не зробить.
психолог онлайн
А мати чи батько люблять поображатися?
Мабуть на Вас часто ображалися в дитинстві батьки (або вдавали, що ображаються) - тому для Вас це дуже болісно і є страх. Бажано було б із ним пропрацювати з психологом - щоб більше ніколи не заважав.
І щоб Ви приймали рішення виходячи з себе, а не з залежності від почуттів інших.
психолог онлайн
Добрий день, Liru!
цитата:
Я не знаю, що мені робити
Загалом-то потрібно вчитись ставитись до себе належним чином. Тобто, бути в хорошому розумінні автономною особистістю, яка, в першу чергу, орієнтується на себе - на свої бажання, почуття, потреби, цілі...
Це означає паралельний процес позбавлення від залежності і усілякого роду страхів та сумнівів, мовляв, когось образите своїми вчинками.
цитата:
Більш за все я боюся,кого образити,а бо щоб хтось образився на мене.
Як давно помітили схильність боятись когось образити? Можливо, Вам здається, що тоді від Вас відвернуться? Чи були такі випадки в минулому? Скажімо, в дитинстві?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333156 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Був лише один випадок, коли я відмовила людині,а вона потім перестала зі мною спілкуватися
психолог онлайн
цитата:
Як вважаєте, чи варто робити глобальні висновки на підставі одного випадку? Якщо ні, то поміркуйте, чим ще може бути спричинений страх когось образити?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333227 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Боюся,що від мене можуть відвернулися.
психолог онлайн
цитата:
Боюся,що від мене можуть відвернулися.
В разі наявності страху, потрібно з ним працювати. В основі, напевно, лежить невпененість в собі, закарбована минулим і підкріплена негативною уявою. Тож маємо справу з кілька компонентною проблемою, яка, до речі, піддається вирішенню.
Хто насправді може від Вас відвернутись? На підставі чого?
Як гадаєте, коли хтось відвернеться, що будете відчувати?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333280 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Насправді можуть відвернутися друзі. Я дуже боюся самотності.
На підставі того,що я відмовилася робити,те щоб хотіла мама.
Я буду відчувати самотність,а це для мене саме страшне
психолог онлайн
цитата:
То може і добре, що перестала? Навіщо Вам такі вкрай егоістичні люди в оточенні, які очікують постійно згоди і не приймають відмови?
І Ви не відповіли щодо батьків.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333288 для Павел Леонидович Басанский
Батьки на мене ображалися лише один раз,то скоріш за все я себе накрутила.
психолог онлайн
цитата:
Самотність - це не кінець життя. Це всього лише ємоційний стан, який, до речі, часто йде на користь людині. Адже вона має нагоду і час побути наодинці з собою, краще почути свої бажання, усвідомити свої емоції. Зрештою, розібратись в актуальних питаннях. У Вас не так?
цитата:
Ваша мама для Вас мама, а не власник. Тому маєте можливість вчиняти, як вважаєте за потрібне. І саме через те, що Ви доросла людина. А, може, Ви себе дорослою і окремою від мами особистістю не вважаєте?
цитата:
Я буду відчувати самотність,а це для мене саме страшне
Перелічте, будь ласка, що вбачаєте страшного в самотності?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333290 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Не відчуття підтримки
психолог онлайн
цитата:
Я дуже боюся самотності.
Я буду відчувати самотність,а це для мене саме страшне
цитата:
Не відчуття підтримки
Це дитячий стан. Тому що й страхи, що батьки покинуть, тому що Ви - не зручні для них, і залежність від підтримки - це переживання маленьких дітей, якими маніпулюють батьки, залякуючи їх.
Виходить Ви ще не пройшли сеперацію від батьків й не стали по-справжньому дорослою?
Й до цих пір психологічно залежні від них?
психолог онлайн
цитата:
Не відчуття підтримки
А вона настільки критичне має значення? В такому випадку, на що гідні Ви особисто?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333295 для Павел Леонидович Басанский
Так,я досі від них залежу. Самостійно рішення не можу прийняти
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333299 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Я просто не вірю сама у себе,а завдяки підтримці,розумію, що можу
психолог онлайн
цитата:
Тоді Вам на особисту психотерапію до психолога. Для поступового дорослішання та проходження сеперації від батьків. Інакше все лишиться як є. Переписка на сайті навряд чи допоможе. Не та глибина для серйозних змін.