Не зраджувала чоловіку, але знайшли хворобу яка передаеться статевим шляхом
Доброго дня, така проблема. Була у лікаря й знайшли хворобу, яка передаеться статевим шляхом. Чоловіку не зраджувала. ( Вже пів року не бачилися )
Він дуже емоційний й завжди до всіх мене ревнує й каже, що в усьому винна я. Боюсь його втратити, й терпіла усі скандали. Й тому боюсь сказати про хворобу, й не знаю як. Він через місяць приїде, що мені робити? Підскажіть будь-ласка. Завчасно дякую
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день. Так може ви взяли цю хворобу у вашого чоловіка?)
цитата:
Він дуже емоційний й завжди до всіх мене ревнує й каже, що в усьому винна я. Боюсь його втратити, й терпіла усі скандали.
Як ви бачите далі ваші відносини, якщо зараз вони тримаються на вашому страху, нав'язуванні вам вини та терпінні скандалів?
Скільки років чоловіку?
Доповнення від автора
Ще раз добрий день. Так, я згодна, що могла взяти від нього. Але як йшла до лікаря він сказав " якщо, щось такого типу знайдуть, то я дівчина легкої поведінки"
Я хочу зберегти родину. Але як би не казала, що мені не приємно його поведінка, та що б обидва розбирались в усіх проблемах, мене він не чує
Чоловіку 23 роки
психолог онлайн
цитата:
якщо, щось такого типу знайдуть, то я дівчина легкої поведінки"
Слухайте, ви кажете, що сексу у вас не було ні з ким, крім чоловіка? Чому ви дозволяєте говорити вам такі слова і ще й реагуєте на них так?
цитата:
Я хочу зберегти родину.
А він хоче? Коли теоретично заражає вас вінеричними хворобами? Не чує вас і не хоче розбиратися.
Вам 18 років. Ви вже у нездорових відносинах.
Я перепрошую, Де ваша самоцінність і повага до себе?
Доповнення від автора
Я з Вами згодна. Але як мені бути у цій ситуації?
психолог онлайн
Врач не самый тактичный, печально.
Найдите другого специалиста, адекватного.
А мужу сказать просто, пусть провериться, иначе вы снова заболеете.
Чего именно вы боитесь?
Что конкретно боитесь потерять?
психолог онлайн
цитата:
Я з Вами згодна. Але як мені бути у цій ситуації?
Я не знаю з чим ви згодні, і як вам бути в цій ситуації - це ваш вибір.
Я не знаю вашої історії вцілому, але щиро рекомендую звернути увагу на себе і ваші відносини. Якщо важко розбиратися в цьому одній, візьміть, будь ласка, індивідуальні консультації.
психолог онлайн
Доброї ночі. У Вас прослідковуються співзалежні відносини які варто пропрацювати з психологом.
Але наразі Вам слід подумати про здоров'я й розпочати лікування.
цитата:
Він через місяць приїде, що мені робити?
У вас є цілий місяць роботи над собою. З'ясуйте для себе - навіщо вам ці токсичні відносини?
Які відносини були у Ваших батьків? Як відносилися до Вас у дитинстві... можливо, ці питання допоможуть зрозуміти, чому саме він.
психолог онлайн
цитата:
Була у лікаря й знайшли хворобу, яка передаеться статевим шляхом. Чоловіку не зраджувала.
Если Вы не изменяли Вашему мужу, следовательно изменил и заразил Вас он.
цитата:
Й тому боюсь сказати про хворобу, й не знаю як.
Вам терять уже нечего.
Если муж не будет лечиться, тогда Вам нельзя будет заниматься с ним сексом, так как он будет Вас постоянно опять заражать. А непролеченное ЗППП - это очень большой вред для Вашего организма.
цитата:
що в усьому винна я
цитата:
й не знаю як. Він через місяць приїде, що мені робити?
За месяц Вы сможете получить 4 индивидуальные консультации. Этого как раз хватит, чтобы Вы смогли проработать чувство вины и научиться противостоять его манипуляциям за счет развития своего уверенного поведения.
психолог онлайн
Доброго дня, Камілло!
цитата:
така проблема. Була у лікаря й знайшли хворобу, яка передаеться статевим шляхом. Чоловіку не зраджувала. ( Вже пів року не бачилися )
Я так розумію, що останній раз бачились з чоловіком півроку тому. Правильно?
А коли вудчули, якщо взагалі відчули, дискомфорт і необхідність обстежитись у лікаря?
цитата:
Він дуже емоційний й завжди до всіх мене ревнує й каже, що в усьому винна я.
Де зараз Ваш чоловік? Якого він віку? Оці звинувачення, вони чого торкаються? Що означає "в усьому винні"?
цитата:
Боюсь його втратити, й терпіла усі скандали.
Чи же так цінні стосунки, що Ви боїтесь їх втратити? Невже Вам приносять радість і задоволення ревнощі та звинувачення від чоловіка?
цитата:
Він через місяць приїде, що мені робити?
От що може робити молода жінка у відповідь на те, що чоловік її нагородив статевою хворобою?
Звісно, коли в неї висока самооцінка, будуть одні вчинки. А якщо низька - то зовсім інші.