Відносини
Я зустрічаю з хлопцем більше року, скоро весілля і мене дуже хвилює багато питань, щодо нашого майбутнього ( питання про бюджет, обов’язки, діти), хлопець говорить, що я його вже дістала такими питаннями. Питання: Це норма, якщо я так серйозно до цього ставлюсь чи це якась внутрішня не впевненність в собі чи в нашій парі, поясніть будь-ласка з точки зору спеціаліста.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Ирина Николаевна Островерх
Соломія Лехіцька
ДОброго часу доби!
цитата:
Це норма, якщо я так серйозно до цього ставлюсь чи це якась внутрішня не впевненність в собі
Судячи з того, що Ви цим цікавитесь - для Вас це норма, а от для хлопця - ні.
Я вже декілька років веду дошлюбне консультування і саме ці питання пара обговорює та намагаеться дійти порозуміння та домовленності. Бо сімя - це не про метеликів в животі, а про доволі прагматичні, рациональні та зрозумілі речі. І краще, якщо хочаб про деякі з них пара домовляється ще на березі, до того, як сісти у шлюбку.
Можливо Вам має сенс ці питання дозувати або домовлятися з хлопцем про такі вечори. Назвіть їх наприклад "вечір порозуміння" робіть раз на тиждень довжиною 2 години та виносьте на обговорення лише одне питання. Зробіть це як гру... буде і весело, і корисно.
психолог онлайн
цитата:
Це норма, якщо я так серйозно до цього ставлюсь чи це якась внутрішня не впевненність в собі чи в нашій парі
Это действительно Ваша неуверенность в себе и/или в парне.
Обычно за этим скрываются страхи.
Чего Вы боитесь в вопросах
цитата:
про бюджет, обов’язки, діти
?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Валентина Віталіївна Гриценко
Наталия Горская
Тетяна Олександрівна Бородавко
Доброго дня!
цитата:
Це норма, якщо я так серйозно до цього ставлюсь чи це якась внутрішня не впевненність в собі чи в нашій парі, поясніть будь-ласка з точки зору спеціаліста.
Ставити подібні питання і собі і партнеру – це нормально.
Ваш партнер щось відповідає на Ваші запитання? Чи ігнорує їх?
Чи чуєте Ви те, що він відповідає? Чи влаштовує Вас те, що Ви чуєте?
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Чи знайомий Вам такий вислів - все доречно у свій час?
Спробую разом з Вами дещо прояснити. Наприклад, дівчина перед весіллям увесь вільний час закидає питаннями нареченого, що буде у нас з грошима, з дітьми, обов'язками і таке інше??? Сама при цьому своє бачення не висловлює. І думки її повсяк час прикуті до цих питань, а ні роботи, а ні сну, а ні відпочинку, а ні краплини радості...
То що може спонукати її так себе поводити?
Перший варіант - її власна тривожність і невпененість в собі. Адже вона не готова до майбутніх випробувань і тому їй важливо полегшити свій стан через перенапруження.
Другий варіант - сумніви щодо якостей нареченого.
Третій варіант - поєднання перших двох.
Отже, який з варіантів Вам ближче?
І що маєте намір з цим робити?Ответ отредактирован автором 06-01-2023 10:50:23
психолог онлайн
Ні, це не норма.
У Вас однозначно спостерігаються підвищена тривожність і проблеми з довірою - до хлопця та до життя в цілому.
Це заявка на глибоку роботу з психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тетяна Олександрівна Бородавко
Ирина Григорьевна Инститорова
Соломія Лехіцька
Павел Леонидович Басанский
Якщо Вас хвилюють всі ці питання, то вони для Вас важливі.
І тут варто розібратися, або Ви ще не отримали на них відповіді хлопця, або ті відповіді Вас не влаштовують.
Ще важливо розуміти вашу власну точку зору щодо цих питань, чи вона взагалі присутня, чи Ви б хотіли перекласти вашу долю відповідальності на хлопця.
Виникнення таких питань свідчить про ваше усвідомлене ставлення до шлюбу, а це дуже важливо.
А от ваша підвищена тривожність та роздратування хлопця щодо цих питань може свідчити про те, що щось у вашому контакті потребує більш глибокого з'ясування причин та певної корекції .
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Согласна с коллегами. Период ухаживаний нужен прежде всего для того, чтобы определиться, насколько Ваши цели, ценности, смыслы, отношение к жизни, финансам, обязанностям совпадает. Если у Вас дело движется к свадьбе, а парень уже сейчас Вас не выдерживает, не выслушивает, не хочет отвечать на важные для Вас вопросы, может стоит разобраться в отношениях, пока не поздно и не торопиться со свадьбой? Что значит "достала"? Это значит надоела, утомила, раздражаешь, вызываешь агрессию, ведешь себя неправильно со мной или еще что-то... Достает кто-то, кого ты не уважаешь, но от кого не можешь избавиться: насекомые, соседи, родители... Именно с этого начинается абьюз. Никто внезапно с кулаками на партнера не бросается. Все начинается с хамства, раздражения... А это оно и есть.
психолог онлайн
Добрий вечір!
"зустрічаю з хлопцем більше року, скоро весілля і мене дуже хвилює багато питань, щодо нашого майбутнього ( питання про бюджет, обов’язки, діти"
Що викликає ваше хвилювання? Можливо вас щось турбує у взаємовідносинах з хлопцем?
Чи ці питання були актуальні раніше?
Яким чином ви обговорюєте важливі речі у вашому житті?
Що саме вас хвилює, наприклад у питанні про бюджет? У чому виникли сумніви?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
цитата:
Це норма, якщо я так серйозно до цього ставлюсь чи це якась внутрішня не впевненність в собі чи в нашій парі,
А ви впевнені у вашій парі?
Як ви реагуєте, що відчуваєте, коли вам прилітає від майбутнього чоловіка, що ви "дістали" з питаннями, які по суті, про ваше сумісне майбутнє?