Напади тривоги
Часами на душі стає дуже тривожно, чую, як тремтить моє серце, також трохи трясуться руки, із-за цього стану нічого не можу робити, навіть спати не можу. Виникає це без причини. Вперше, це сталося коли мені було 14 років. Протягом цих років цей напад тривожності траплявся від сили раз на місяць і тривав 10-15 хв. Зараз же він майже щоденно, по кілька разів за добу, триває не менше години. Скажіть, будь ласка, що це? Можливо, панічна атака? Ніяких думок, що зі мною щось трапиться, чи ще щось,під час цього стану немає, просто якісь неприємні фізичні відчуття. Допоможіть:(
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
цитата:
Допоможіть:(
Помочь Вам сможет только индивидуальная работа с психологом.
Для этого Вам надо обратиться к родителям за помощью, чтобы они нашли и оплатили работу со специалистом.
Так как Вам нет 18 лет, психолог может консультировать Вас только с их согласия.
психолог онлайн
Щоб допомогти, потрібно розмовляти з вами, з'ясувати причину виникнення тривожності.
Подолати стан тривожності можна, але за допомогою психолога під час консультації.
психолог онлайн
Добрий день, Марія!
Проконсультуйтеся стосовно свого стану спочатку з невропатологом. А після шукайте психолога для співпраці, попередньо узгодивши це з батьками (оскільки Вам нема 18 років).
Зараз спробуйте робити 2 рази на день дихальні вправи "Брюшне дихання" (дихання животом). Незалежно від того чи тривожно Вам чи ні.
А також робіть релаксаційні вправи кожного дня. Можете просто розслабляти м'язи по черзі (від ніг до голови) під приємну спокійну музику.
На ніч гаряча ванночка для ніг на 15 хв. (якщо нема протипоказів), щоб розслабитися.
Рекомендую також кожного дня масаж плечевого поясу та масаж стоп (можна і як самомасаж).
Обов'язково прогулянка на свіжому повітрі мінімум 30 хвилин у темпі вище середнього. Це також кожного дня.
Це ваш план мінімум на 2 тижні. Якщо буде покращення, то продовжуйте і надалі.
Під час нападу тривожності ваше завдання відволіктися - комп'ютерною грою, танцями, комедійним фільмом, читанням анекдотів і т.ін. Щоб ви не зосереджувалися на тілесних відчуттях і не думали про них.
Мої рекомендації не заміняють роботу з психологом!!!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 327351 для Ірина Абрамчук
дуже вам вдячна за поради!)
психолог онлайн
Будь ласка!