Потреба в спілкуванні
Останнім часом почала замічати, що я конкретно втратила мотивацію щось робити. Ніби бажання виникає,але дуже скоро пропадає. Мало спілкування,але на жаль все так склалося що нема з ким спілкуватися. Таке враження ніби завжди маю втрачати всіх хто став мені близьким (окрім сім‘ї)
Дуже хочеться,щоб хтось просто обняв,підтримав,а цього немає.
Намагаюся переконати себе ,що все буде добре і я впораюся,але з часом опускаються руки.
Колись я мала чітку ціль куди рухатися,але зараз немає тієї мотивації.
Завжди мріяла мати біля себе хоч одну людину,яка завжди підтримає і буде поруч попри все,на жаль на теперішній момент немає цього.
Довгий час намагалася знайти цю людину,але здається цими «пошуками» завдала собі тільки болю.
Хотілося б відчути себе по справжньому щасливою даже з самим собою,відновити мотивацію і рухатися вперед.
Мені здається якщо я буду мати біля себе « цю»людину то все буде добре. Принаймні хочу себе переконати саме в цьому…
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день, М!
Відсутність мотивації і цілей може бути пов'язано з травмою (війна у країні і є такою травмою). Навіть, якщо конкретно Ви не були в окупації, не ховалися в укритті, не чули свист снарядів і т.д., ви все одно можете отримати травму слухача, читаючи і дивлячись новини.
Ваш стан - нормальна реакція на ненормальні події. Дайте собі час. Не поспішайте. Піклуйтеся про себе. Бажання, цілі з'являться. А тоді і мотивація їх досягти буде.
Стосовно підтримки: чудово, коли є хтось, хто нас підтримує. Але якщо такої людини зараз біля Вас немає, Ви можете самі себе підтримувати. Казати собі ті слова, які хотіли би почути від іншої людини. Спочатку це може бути дивно і важко, потім буде легше. Підтримки потребуєте Ви-маленька, ось Ви-доросла і дайте собі цю підтримку.
Успіхів! Тримайтеся!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
" Останнім часом почала замічати, що я конкретно втратила мотивацію щось робити. Ніби бажання виникає,але дуже скоро пропадає."
Мотивацию делать что? О какой конкретно мотивации вы пишете?
"Довгий час намагалася знайти цю людину,але здається цими «пошуками» завдала собі тільки болю. Хотілося б відчути себе по справжньому щасливою даже з самим собою,відновити мотивацію і рухатися вперед. Мені здається якщо я буду мати біля себе « цю»людину то все буде добре. Принаймні хочу себе переконати саме в цьому…"
Вы связываете свою мотивацию к действию с присутствием в вашей жизни какого-то человека.
Я предположу, что сейчас вам необходима не мотивация, а возможно человек, который будет вам близок. И это не просто человек, а мужчина, и вы хотите отношений, но пока не готовы в этом себе признаться.
"Боль" о которой вы пишите, может быть препятствием к появлению мотивации, и как раз с ней лучше всего поработать на личной терапии с психологом.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
Мені здається якщо я буду мати біля себе « цю»людину то все буде добре.
Спробуємо разом подивитись на реальність. Що вона нам говорить? Вона переконливо свідчить, що Вам у Вашому стані потрібен Рятівник(!) І це не про кохання і стосунки. Це про спасіння.
Коли людина у пригніченому стані, то важко сподіватись на чисті взаємини в закоханості, бо вони завжди будуть схилятись до використання іншої людини. А як інакше? У пригніченому стані сприйняття викривлене, воно бов'язково буде налаштоване на пошук того, хто б міг підтримати і врятувати.
У буденному житті такими спасителями можуть бути батьки, справжні друзі і ПСИХОЛОГИ. Останні найкраще підходять на цю роль, бо мають освіту і досвід допомоги іншим.
цитата:
Ось це Ваше бажання виглядає як перший крок до виходу з тупика. Віднайти себе! Зустрітись з собою справжньою! Знайти власні внутрішні опори! І вже потім рухатись вперед, добре усвідомлюючи напрямок і сенс цього руху.
Раджу звернутись до психолога особисто. Онлайн, до речі, дає таку можливість.
психолог онлайн
Наталия Горская
Вітаю, ви сказали дуже важливу річ : "Мені здається якщо я буду мати біля себе « цю»людину то все буде добре. Принаймні хочу себе переконати саме в цьому". На якомусь рівні ви знаєте, що щоб бути счастливою та цілістною вам непотрібна якась інша людина, достатньо знайти опору в себе. Але, зараз, в цей непростий час, ми шукаємо підтримки, якоїсь опори, стабільності хоч в чомусь.
Втрата соціальних зв'язків дуже болюча тема для людини, ми починаємо відчувати себе ізольовано, самотньо та невдахою. Якщо згадати піраміду Маслоу, то ваша самореалізація настане лише при умов задоволення попередніх рівней (фізичного, безпеки, соціальної приналежності та поваги), тому вам може нехотітися робити щось нове та й старе також. Запитайте себе, чи все те в вас присутнє, чи задоволені ви в фізіологічному плані (ситі, маєте стабільний сон та відпочинок) далі чи в безпеці ви, чи здорові ви та ваші близькі, чи є в вас стабільний заробіток. Тоді вже можете перейти до стосунків.
Це дуже добре, що ви ділитися своїми переживаннями хоча б в такому форматі. Можу вам порадити знайти онлайн групи, де люди зустрічаються і обговорюють свої проблеми. Там є можливість не тільки виговоритися, але й створити інтимність, яку вам зараз не вистачає.
І нагадаю вам, що найкраща людина яка завжди зашиться з вами і буде підтримуючою - це ви.
психолог онлайн
Ви пишете
Але, ця людина-це саме Ви. Саме ви можете себе підтримати у будь-яку хвилину. І Ви підсвідомо це розумієте, тому що хочете бути щасливою саме з собою. Мабудь в вашому житті склалися обставини, але не знаю які, що Ви втратили мотивацію. Тут річ в тім, що за обставини в Вашому житті сталися.