Проблеми в стосунках
Добрий день! Майже рік перебуваю в стосунках, але постійно відчуваю недовіру до партнера. Вона не є безпідставною, адже він переписується з іншими на відверті теми і каже, що це нормально. Ми не живемо разом, бачимось на вихідні, що додає недовіри в стосунки. Мої спроби поговорити про проблеми безрезультатні, адже він каже, що це навіть не вартує обговорення. Внаслідок цього в мене знизилась самооцінка, я розумію, що стосунки в такому вигляді приречені на провал, але люблю і мені важко відпустити. Безумовно є й позитивні моменти, але вони перекреслюються таким ставленням. В мене відчуття, що я напрошуюсь, адже майже завжди ініціативу проявляю я.
Можливо в нас різні погляди на любов? Чи варто продовжувати такі стосунки? Розумію, що вибір лише за мною, але хочу дізнатись незалежну думку.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброе утро!
А ради чего Вы это терпите и что хорошего для Вас в этих отношениях? Какие отношения с родителями? Вы видите своё будущее с этим человеком?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
В мене відчуття, що я напрошуюсь, адже майже завжди ініціативу проявляю я.
що Ви маєте на увазі тут? Розкажіть детальніше, будь ласка.
цитата:
Чи варто продовжувати такі стосунки? Розумію, що вибір лише за мною, але хочу дізнатись незалежну думку.
Належна думка з приводу чого? Варто Вам продовжувати ці стосунки чи ні? Але крім Вас цього ніхто не знає. Можливо питання в тому навіщо Вам стосунки, в яких Вам не комфортно.
Чи бачете Ви перспективу в них? Що Ви очікуєте? Чи маєте ви з чоловіком спільні плани на майбутнє?
Всі відповіді Ви вже знаєте, потрібно лише знайти їх
Доповнення від автора
Відчуття, що я напрошуюсь виникає у зв‘язку з тим, що я не бачу ініціативи і проявляю її майже завжди першим.
Доповнення від автора
Які в мене відносини з батьками? Батька за все життя я бачив два рази. Мама постійно працює і часу на спілкування в неї немає. Живу сам по собі. Друзів як таких також немає.
психолог онлайн
Чому Вам так важлива ініціатива від партнера?
Вигдаядає так, що Ви щось робите, очікуєте зворотню реакцію, і не отримав її, розраровуєтесь, що Вас дуже засмучує. Можливо Вам дуже потрібна любов та увага, якої Вам не вистачало в дитинстві. І Ви шукаєте це в партері (прлявляєте ініціативу)?
Але безсвідомо шукаєте такого партнера, схожого на одного з батьків, який не дає Вам любов, тим самим повторюючи сценарій дитинства.
Я б рекомендувала Вам пропрацювати батьківсько-дитячі стосунки в індивідуальній терапії. В подальшому це значно вплине на побудову здорових стосунків,на мою думку.
психолог онлайн
Да, так бывает, что у людей разные представления про то, что и как должно быть в отношениях, что такое верность, разные ценности и взгляды. И только вам решать хочется ли вам тратить свое время на человека, с которым, как вы уже сами видите, вам не по пути и больше страданий, чем удовольствия.
психолог онлайн
цитата:
Чи варто продовжувати такі стосунки?
Якщо б ви бачили вашу найкращу подругу, близьку людину у таких стосунках, щоб ви їй рекомендували?
психолог онлайн
цитата:
От скажу я Вам - так, напрошуєтесь. Як це вплине на Вашу поведінку?
цитата:
Чи варто продовжувати такі стосунки?
Пропоную 10 разів перечитати свій пост. І потім спокійно дати відповідь на своє ж питання.
психолог онлайн
Ви майже відповіли на своє запитання. І самі кажете , що стосунки приречені на провал. Адже в цьому випадку якщо відверто обговорити з хлопцем Ваші сумніви і висновок буде таким саме то, мабуть, варто прислухатись до своєї інтуіції. Тому, що жодна порада не коштує вашої особистої думки. Як би Вам не було це боляче.