Недовіра в стосунках
Ми з хлопцем зустрічаємося 6 років ,ще із шкільних років разом , відносини завжди були гарними , ми завжди були близькими ,довіряли один одному , були надійною опорою . Але рік назад сталася ситуація , в якій змінилося все. Я втратила довіру , хоча стосунки і налагодились ,зі сторони хлопця все було добре , так як і раніше , але я перестала довіряти. Я постійно ревную ,без приводу.В його оточенії є дівчата , я наче і розумію ,що він до них ніяким боком , але все ж голову зносе... я можу довірити йому все , але в ньому не впевнена. Вже рік я не можу нормально і спокійно поводитись. Я тільки в трубці чую чийсь голос , все ... мене розриває.я розумію, що це не нормально і так бути не може ,але зробити нічого не можу
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго вечора! А що сталося, яка ситуація призвела до втрати довіри? Розкажіть, будь ласка.
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
.. рік назад сталася ситуація , в якій змінилося все. Я втратила довіру , хоча стосунки і налагодились ,зі сторони хлопця все було добре , так як і раніше , але я перестала довіряти
Що між вами сталося, що ви перестали довіряти своєму партнеру?
психолог онлайн
цитата:
Я постійно ревную ,без приводу
За Вашей ревностью скрывается страх потери отношений с парнем.
цитата:
але зробити нічого не можу
Вы можете обратиться к психологу и поработать в индивидуальном порядке по уменьшению страха и развитию уверенности.
Рассматриваете такой вариант?
Или какой помощи ожидаете от психологов?
психолог онлайн
цитата:
я можу довірити йому все , але в ньому не впевнена.
На чому грунтується Ваша недовіра? Хіба вона може бути без причини?
цитата:
Я тільки в трубці чую чийсь голос , все ... мене розриває.
І що ж такого малює Ваша уява в ці моменти? Поділіться, будь ласка.
психолог онлайн
цитата:
Але рік назад сталася ситуація , в якій змінилося все. Я втратила довіру
А яка саме ситуація сталася? Можна більш докладно?
Доповнення від автора
Зрада, не фізична ,але для мене це зрада.
Доповнення від автора
Зрада, не фізична ,але для мене це зрада.
психолог онлайн
Дуже мало інформації, щоб зрозуміти, що між вами сталося і що саме на вас вплинуло, що ви перестали довіряти хлопцю.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ви якось обговорювали ситуацію, яка виникла між вами тоді?
Тут може бути розбіжність поглядів на зраду. Складно дати будь-яку рекомендацію нерозумія ситуації. Можливо, ви про щось недомовилися і ваші погляди на те, що для одного є зрадою не сходяться, тому що для іншого це не сприймається як зрада. Тут тоді слід обговорювати межі відносин.
Так само ревнощі і недовіра можуть бути пов'язані з якимись зрадами в минулому, з низькою самооцінкою, зі страхами втратити, самотності, стати непотрібною, нецікавою, бути обдуреною, жадібність і небажання ділитися людиною та емоціями які він вам дає і т.д. Необхідно знаходити та опрацьовувати причини і те, що стоїть за ревнощами та недовірою. Краще це робити у співпраці із психологом в індивідуальній роботі.
Доповнення від автора
Так, мені здається ,що причина саме в мені і це дійсно пов'язано з небажання ділитися людиною та емоціями
та страх бути зрадженою ...
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Терещенко
цитата:
Зрада, не фізична ,але для мене це зрада.
Знову неконкретно. Треба ситуацію повністю описувати, а не просто її називати.
Тому що різні люди по різному тлумачать одне й те саме.
А Ви і у відносинах так спілкуєтеся? З Вас теж по одному слову витягують...?
Тоді це проблема. З нами схоже Ви теж не дуже хочете ділитися. Але ж ми Вас ніяк не зраджували і навряд чи зможемо це зробити.
психолог онлайн
цитата:
мені здається ,що причина саме в мені і це дійсно пов'язано з небажання ділитися людиною та емоціями
Схоже на моменти з дитинтсва, ніби не хочете ділитися улубленою іграшкою, бо можете втратити задоволення. Але ж хлопець, наскільки я розмію, не Ваша власніть. Чи, можливо, Ви його приватизували і маєте відповідний документ?
цитата:
та страх бути зрадженою ...
Скажіть, будь ласка, в дитинстві Вас зраджували? Залишали десь? Забували? Розповідали іншим Ваші особисті секрети?