зустрічась з порнозіркою-пансексуалкою і мучаюсь
добридень. зустрічась з порнозіркою-пансексуалкою . я її ревную як мені здається не безпідставно але це шкодить нашим стосункам. я консервативних поглядів в сексі(вважаю що кохатись це як підписати якийсь надприродний пакт про те що ви належите лиш одне одному), а для моєї дівчини це як попити каву. вона бачиться з друзями чоловічої статі з якими в неї був секс і може фрівольнічати( тактильно і загравати) такий в неї стиль спілкування з яким мені важко поки що прийняти, змиритись і не ревнувати. бо я невпевнений в собі. ми обговорюємо все і я її поставив в деякі рамки(наприклад зніматись вона буде лиш з дівчатами і її це влаштовує без проблем). НЕ ЗНАЮ чи зможу бути теж настільки фрівольним і розділяти -кохатись- і -трахатись-. і я не бачу нашого спільного майбутнього якщо це в мене не вийде. можете допомогти розібратись: як мені зрозуміти чи здатен я на розділення кохатись від трахатись? дякую
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго дня
Скажіть, буд ласка, чому ви вирішили будувати стосунки з дівчиною, погляди якої на секс кардинально відрізняються від ваших? Хіба ви не передбачаєте, що дана тема буде слугувати приводом для того, щоб ви в стосунках ранились і конфліктували?
Вам подобається розкута жінка з великим сексуальним досвідом. Це супер. Але ви мусите усвідомити, що вона цьому навчилася не в інституті благородних дівиць. Це значна частина її життя, зокрема завдяки якій, ця жінка і стала такою, якою зараз є.
Я розумію, що ви б хотіли щоб вона залишалась такою, але твльки для вас, за зачиненими дверима спальні. Але так не буває. Не співає пташка у неволі.
Що саме ви вкладаєте в поняття «кохатись» і «трахатись». Чи впевнені ви, що справді хочете ці поняття для себе розділити і почати робити те, що для вас не природно? Тут важливо розуміти не твльки чи ви здатні, а чи будете ви щасливим, якщо це зробите.
Доповнення від автора
після розлучення я багато думав спробувати секс без обовязків і рішився, списувався з різними дівчатами, ходив на побачення і вибрав двох: порнозірку і сіру мишку яка була б хорошою дружиною. я грався обома( жінки в моєму житті робили багато поганого і певне так я хотів почувати себе кращим за інших)знайшов їх на сайті знайомств але з кожною зустріччю ми розуміли що нас з зіркою дуже тягне одне до одного як нідокого і ніколи і це не метелики в животі... це ніби ми знайшли рівного собі по силі і потужності. УВАГА! зі слів порнозірки!: "зірка" розірвала стосунки які в неї були 5 років і сиділа на тіндері щоб теж знайти когось щоб просто був для здоровя. на перше побачення вона сказала що не проти стати "друзями з привілеями" та для цього треба трохи краще взнати одне одного. але з кожною здибанкою вона закохувалась в мене і вже на 3-й здибанці вона відчувала що її тригерить те що я стрічаюсь ще з мишкою(так ми проговорили на першій стрічі що в нас будуть потрахушки і на цьому все). вона відчула що не може просто трахатись зі мною, що в неї дивні почуття які ніколи нідокого не відчувала. вона розпустила весь "гарем" і здала аналізи щоб спати тільки зі мною і без презерватива. іще до того як ми обсуждали заборону сексу з іншими чоловіками (прикол в тому що і в мене теж дивне почуття. це важко описати та нідокого навіть до колишньої дружини з якою ми були разом 4 роки я не відчував нічого схожого) я сказав їй що кину сіру мишку і буду з нею. потім я зустрівся з мишкою і зрозумів що не можу її кинути. вона просто хороша і нічим не заслужила це і вона буде кращою дружиною в тому плані який навязує суспільство. і тому на наступну ніч я побачився із зіркою і сказав що " я кидаю тебе і буду з мишкою". потім я провів зірку додому і вона багато говорила і плакалась і на наступний день ми знову побачились бо вона така "ти мудак але я розумію чому ти так поступаєш, давай здибаємось щоб все обговорити" і ми просто по пунктам все обсудили і я побачив потенціал, я побачив що з зіркою я можу стати кращою версією себе: більш відкритим, більш вільним, менш зажатим в рамки. і вже на наступний день я кинув мишку...
я зустрічався з обома і з обома, як я відчував, що кохаюсь!хоча з обома я перейшов до інтиму вже десь на побаченні 5-6-му. і в чому прикол: як можливо кохати двох? з обома трахався чи з обома кохався??? я не розумію і в цьому хочу розібратись. . я мав почуття до обох...точно! я кохався з обома бо мав почуття до обох. бля але як це можливо мати почуття до обох???? і я не знаю чи буду щасливим якщо це зроблю та мені все таки треба спробувати секс без почуттів щоб зрозуміти себе.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
після розлучення я багато думав спробувати секс без обовязків і рішився
Ви уже усвідомили, чому шлюб розпався?
У тому шлюбі були такі моменти, коли не могли відрізнити кохання від банальних занять сексом?
цитата:
і я не знаю чи буду щасливим якщо це зроблю та мені все таки треба спробувати секс без почуттів щоб зрозуміти себе.
Дивно, чому це Ви вирішили, що психологи можуть передбачити Ваше майбутнє?!
Як казав мій терапевт, досвід і статеве безсилля приходять з роками. Відповідно до цього - не спробуєте, не взнаєте.
Доповнення від автора
я усвідомив що шлюб розпався. я був ініціатором. це було більше року тому.
не в шлюбі ні в інших інтимних стосунках в мене не було простого трахання. я pустрічався з усіма своїми дівчатами. завжди була емоційна близькість.
"Дивно, чому це Ви вирішили, що психологи можуть передбачити Ваше майбутнє?!"- це - взагалі не зрозумів що ви мали на увазі.
"Як казав мій терапевт, досвід і статеве безсилля приходять з роками. Відповідно до цього - не спробуєте, не взнаєте". - говорив вчора з "зіркою". пропонував запросити ліву дівчину для сексу в трьох. вона проти. не хоче чужих людей в наших стосунках. це було якось дивно і приємно одночасно. тепер треба реєструватись на тіндері але мені ссикотно). я поки не готовий. коли я був самотній я в цьому проблему не бачив... але коли в мене є дівчина... і вона НЕ ПРОТИ- це тааак дивно. перетравити це все треба.
Доповнення від автора
Цитата"У тому шлюбі були такі моменти, коли не могли відрізнити кохання від банальних занять сексом?"
-тільки зараз я подумав за це...знаєте...ні. навіть коли все почалося хєритись і стосунки були натягнуті... я паматаю що в нас з колишньою дружиною вже місяць не було сексу бо я її не хотів. мені краще було "пересмикути" ніж займатись з нею коханням. і бувало що я тихенько пив півдози віагри щоб в мене встав на дружину. і навіть зараз коли я все це написав... я не можу розрізнити чи це ми кохались чи трахались чи взагалі це було згвалтування бо я не хотів .блін це так дивно. я й справді не розділяю це. треба спробувати секс на раз, може тоді я все стане на свої місця...
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Звісно, якщо ви хочете щось спробувати, то спробуйте. Це ваше право і можливості.
Але з того, що ви написали, по-моєму, очевидно, що просто трахатись - не про вас. Ви дивуєтесь як то можливо з двома дівчатами одночасно і що то було з дружиною, що потрібно було пити віагру. Але, думаю, справа не в дівчатах, а у вас. Ви така людина, якій для сексу потрібний певний емоційний зв’язок і психологічний «відгук» на неї. Тільки тоді ви здатний до сексу.
Але це не те, чого потрібно соромитися чи боротися. Це ваша суть, природна особливість. На мою думку, більше дивно, що люди можуть займатися сексом, повністю виключивши цей психологічний компонент. Бо це нічим не відрізняється від сексу з резиновою жінкою чи мастурбатором.
«я грався обома» - я думаю, що це більше те, що ви б хотіли про себе думати, ніж те, що було в реальності. Схоже, ви по натурі чутливий скромний чоловік. Можливо, вам іноді було боляче в стосунках і ви подумали, що хороший вихід - стати брутальним, грубим до людей. Але це не про вас, вам це чуже. Вам було приємно розпочати стосунки з рорнозіркою, бо вона має те, що хочете мати ви. Але в неї цього безпосуттєвого фізіологічного сексу вдосталь в без вас. Швидше за все саме вас вона вибрала, бо ви маєте те, чого їй не вистачає - тепло і чутливість. Ви через невміння просто трахатись даєте їй те, чого так не вистачає. І вам самому стало приємно, коли вона сказала, що не хоче в ваші стосунки приносити секс в трьох, бо ви завжди шукаєте ознаки почуттів і прихильності. І ці слова якраз були про те: що ви для неї особливий. На роботі вона може все, що завгодно, бо це без почуттів, а з вами хоче з почуттями.
Доповнення від автора
Цікаво. Дякую. Є над чим подумати.
Може ще хтось поділиться думкою?
І ще питання: як вважаєте, при яких умовах у нас з зіркою може вийти довгі гармонійні стосунки?