я не вірю в себе. чому?
я не можу повірити в те, що я щось можу робити. наприклад: допомогти по дому, в змаганнях і тд.. мені здається що я не заслуговую подяки, тому що я ну ніяк не допомогла! позвали на змагання, я там простояла, мені подякували та сказали що я молодець, ЗА ЩО? що мені робити?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий вечір, це цікаво розібрати з точки зору вимог до себе. Які вони? Як сформувались? Як ви загалом відноситесь до власних успіхів? Чи знецінюєте себе, чи знецінює вас хтось інший?
Якщо вам цікаво було б про це поговорити - запрошую до себе на консультацію. Там ми пошукаємо відповіді та ви зможете для себе більш детально відповісти на питання - чому ж так важко приймати подяку і дякувати собі.
психолог онлайн
цитата:
позвали на змагання, я там простояла, мені подякували та сказали що я молодець, ЗА ЩО?
Добрий вечір. Можливість отримати вашу допомогу в необхідний момент, спертися на вас - дуже важливі. Звичайно вам подякували, ви не відмовились і підтримали команду своєю присутністю. Робота в команді - це не тільки коли ти дієш активно, а іноді достатньо присутності, це також дія, просто іншого характеру. Якщо ви підтримуєте подругу яка плаче у вас на плечі, то може бути достатньо вашої присутності, бо вона не сама у цей момент. Іноді навіть нічого не треба говорити.
цитата:
я не можу повірити в те, що я щось можу робити
А чому не вірите?
цитата:
мені здається що я не заслуговую подяки
Ви знецінюєте себе. Навіщо? Вам хтось говорив що ви повинні якось спеціально "заслужити" подяку?