Ретроактивні ревнощі
Доброго вечора, мені 30 років я познайомився з дівчиною в телеграм групі, ми спілкувались потім зустрілись, потім через невеликий проміжок часу ми почали жити разом я бачив в цій людині майбутню дружину,але одна розмова про її минуле відштовхнула мене, в неї з 18 по 30 років було 15 партнерів,і вона мені про це сказала дуже спокійно, я розумію що це напевне не багато, але в мене почалися проблеми, я почав про це дуже часто думати,розпитувати її про це:хто,з ким,як...і т.п.
Вона сказала,що просто хотіла бути бути комусь потрібною...
І я це намагаюся зрозуміти і не думати про це,але не дуже добре виходить, я думаю з ким вона була, як це було і т.п.
Хоча коли я спитав який секс їй запам'ятався вона сказала,що ніякий,що наш...бо він буває ніжний і чутливий.
Як мені перестати думати про її минуле, і знову відчувати до неї це захоплення, як до цієї розмови?!
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора.
З чим саме у Вас асоціюється "велика" кількість партнерів у дівчини? Які негативні асоціації це у Вас викликає? Чи впевнені Ви у собі як чоловікові і в своїй привабливості для дівчини, чи порівнюєте Ви себе з її колишніми партнерами?
Причини ретроспективних ревнощів (як і будь-яких ревнощів загалом) треба шукати, насамперед, всередині себе.
Судячи з відповіді дівчини на Ваші питання, вона інтимною близькістю компенсувала нестачу емоційної, а з Вами отримала саме емоційну близькість, в пошуках якох знаходилась весь цей час. Тобто, з Вами дівчина отримала дещо цінніше, ніж просто секс, і це вже привід для гордості, а не занепокоєння.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362888 для Марія Радченко
З тим що жінка трішки легковажна,під час сексу я про це думаю,що її торкались і вона торкалась інших і т.п.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362888 для Марія Радченко
Я впевнений в собі.
Колись дівчина з якою я зустрічався зрадила мене з іноземцем, і в цей раз я теж спитав(не знаю правда для чого,бо в нас все було прекрасно)чи спілкувалась вона раніше з іноземцями,вона відповіла що спілкувалась і переспали пару разів.
Це і було точкою поганого відліку, я почав розпитувати скільки партнерів і т.п.
І зараз дуже багато про це думаю, але хочу бути з нею, бо я відчуваю наскільки сильно вона мене кохає і я її
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Колись дівчина з якою я зустрічався зрадила мене з іноземцем, і в цей раз я теж спитав(не знаю правда для чого,бо в нас все було прекрасно)чи спілкувалась вона раніше з іноземцями,вона відповіла що спілкувалась і переспали пару разів
Тобто, у Вас через досвід зради колишньою дівчиною з іноземцем сформувалась установка "Спілкується з іноземцями - схильна до зрад". А якщо б Вам зрадили з місцевим чоловіком/не зраджували взагалі, чи було б у Вас таке саме упередження?
цитата:
я про це думаю,що її торкались і вона торкалась інших і т.п.
Але ж під час сексу природньо торкатись інших людей. Це не означає, що на Вас до кінця життя будуть відбитки іншої людини. Але на Вашій психіці иожкть бути відбитки колишніх невдалих відносин, тому Вам варто опрацювати це в терапії.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362891 для Марія Радченко
Як мені зараз, не думати про це?
Про її минуле...
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Навряд чи у Вас вийде так просто про це не думати, якщо Ви уже про це думаєте. Значить, ця тема Вас тривожить. Ліпше спрямувати свої думки в русло "Чому мене бентежить саме це? Чого я боюся в цих стосунках? Чого від них очікую? І що хорошого може статися замість того, що мене лякає? Що б я хотів зробити з поточною ситуацією?"
психолог онлайн
Доброї ночі, Yuri!
цитата:
Я впевнений в собі
Дозвольте в це не повірити. Бо, впевнений в собі чоловік ніколи НЕ БУДЕ займатися подібним:
цитата:
я почав про це дуже часто думати,розпитувати її про це:хто,з ким,як...і т.п.
... я думаю з ким вона була, як це було і т.п.
...Хоча коли я спитав який секс їй запам'ятався
Ніколи. Бо таке розпитування виглядає навіть як якесь збочення. Вибачте, але так.
Зрозуміло, що подібне викривлення - це результат психологічної травми, яку Ви отримали колись:
цитата:
+ НЕвпевненість у собі.
Бо впевнена людина не прийняла б зраду дівчини НА СВІЙ рахунок (а вирішила б, що це НЕ МОЯ дівчина, вона невірна, бо не кохає мене і т.д.) і не почала б думати, хто КРАЩИЙ в сексі? Я чи той іноземець, з ким вона мені зрадила? А Ви саме так і думаєте. Більш ніж впевнений. Інакше не було б запитань до дівчини, який секс їй найбільш запам'ятався.
Але Вам складно це визнавати і Вам набагато ЛЕГШЕ почати ПОГАНО думати про дівчину ніж про власні сексуальні здібності і самооцінку. Тобто, це вона - розпусниця, яка з усіма спить, а не я поганий коханець. Але ж Ви - НЕ поганий коханець. Справа в іншому. У Вас ЗАнизька, а може НЕадекватна (з коливаннями - то завищена, то занижена) самооцінка.
З цим, Yuri, треба працювати на психотерапії з психологом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362895 для Марія Радченко
Дякую, але сам я цього не зроблю)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362898 для Павел Леонидович
На мою думку 15 партнерів за 12 років, це не так і багато, тим більше з 6 вона була в стосунках, я її кохаю і буду з нею...
Я змирюся і забуду про її минуле і про колишніх, чому я це зроблю?!бо зі мною вона прекрасна жінка і щаслива...
Просто це важко
Чому я сюди написав, бо подумав що компетентні люди підкажуть якісь маленькі але дієві кроки...
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Це були ілюзорні сподівання на кшалт того, що диво можливе і з допомогою слів можна зробити хірургічну операцію. Але на жаль, ні. Навіть компетентний хірург не зробить операцію словами.
В ситуації психологічної "пухлини" в голові - а це саме Ваша ситуація, підказки НЕ працюють.
Тільки психотерапія - глибинна робота з собою. Але ж Вам легше займатися самогіпнозом:
цитата:
Просто це важко
Так? Спробуйте. Але ж Ви вже це робили. І не вийшло. І НЕ ВИЙДЕ. Бо так це НЕ ПРАЦЮЄ. Говорю це як кваліфікований спеціаліст з 27-річним стажем.
Проблема в САМООЦІНЦІ. Вашій. НЕ в дівчині. А самооцінка самогіпнозом НЕ ЛІКУЄТЬСЯ. Але ж Вам треба ще в цьому переконатися, чи не так?