Часто втомлююся від спілкування з людьми
Вітаю, я скільки думаю над проблемою та не можу навіть зрозуміти причини цього, але все одно догадуюсь. Якщо написати все коротко, то я зустріла 3 роки тому двох людей, які стали для мене близькими і в одну людину я навіть закохалася. Ця людина, після того як я призналася що я її кохаю, то людина теж відповіла взаємністю, але все одно я відчувала якусь фальш між нами. Відчувала що людина часто не любе мене, але то дійсно дуже довга історія і дуже болюча і неприємна я жила в болі 3 роки. І потім я дізнаюся через 3 роки що людина мені брехала і ніколи не любила мене. Після цього мені стало дуже важко морально і я буквально змушувала себе насильно говорити з цією людиною, бо була сильна прив'язаність і плюс я все ще відчувала якусь симпатію. Людина багато чого робила поганого мені і маніпулювала і навіть погрожувала мені що уб'є себе, але це дуже довга історія і після того, як я втомилася насильно говорити з цією людиною і зникла десь на 4 місяці щоб все обміркувати і все-таки я вирішила кинути людину тому що ця людина приносила мені тільки біль. І начебто мені стало легше після того як кинула її, але спілкування з іншими людьми після такої токсичної дружби або відносин я навіть не знаю як це назвати, просто стало дуже важким. Через це мене кинув інша важлива людина але, зараз я почуваюся нормально тому що це відбулося рік тому і тоді рік тому через це зізнання людини яку я кохала що вона ніколи не кохала мене, мені стало набагато важче спілкуватися з іншими людьми. до цього все було відносно добре і я не втомлювалася від спілкування з людьми, а зараз це стало великою проблемою для мене тому що я боюся втратити мого ще одного близького друга через це. Можливо я сліпа або тупа що не можу зрозуміти проблему та насправді вона елементарна, але все ж таки я б дуже хотіла дізнатися причину чому саме після того як людина зробила мені боляче мені досі важко спілкуватися з людьми і ось коли наприклад я почну змушує себе говорити з цим людина я відчуваю себе як вичавлений лимон і мені потрібно як мінімум днів 5 що б відновитися. І так із кожною людиною. Я не була ніколи такою раніше я могла говорити з людиною цілу добу і я ніколи б не відчувала себе настільки погано, а зараз навіть після 30 хвилин спілкування мені погано.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Минулий досвід може відбиватися на терепішніх патернах поведінки. Імовірніше за все, при втомі від спілкування у Вашому випадку включається захисний механізм проти близькосьті з іншими людьми, адже близькість - це ризик того, що Вам знову можуть зробити боляче. Наприклад, своєю байдужістю, як минулого разу.
А ще, психіка може так показувати, що у Вас зараз нема ресурсу на те, щоб змушувати себе спілкуватися, коли Ви не хочете. Якщо Ви робили щось через силу, то у психіки міг виробитися спротив до того, щоб робити це взагалі. В даному випадку, спілкуватися.
Ви можете особисто звернутися до психолога, щоб навчитись чути себе і свої потреби. До Вашого повноліття для роботи з психологом обов'язковою є згода батьків (якщо це не психолог в навчальному закладі), після - Ви можете обрати фахівця і працювати з ним самостійно.