Чому не виходить спілкуваться у соцмережі, чому хейт?
В мене зараз, мабуть, депресія.
В реалі спілкуватись важко.
З'явилась залежність від соцмереж.
Пишу про себе правду (не все пишу, ясна річь).
Зіткнулась з негативом в свій бік. Я погана людина, та нитик, та чому мене земля носить та т.п. Це неприємно.
Що я роблю поганого? Зараз працюю, допомогаю мамі (88 років), допомогала притулку дл тварин. Діти живуть окремо. Младший неповнолітній (14 років) тимчасово живе з батьком окремо, по домовленості, зараз так зручно. Ми не в ссорі, спілкуємось.
Чому цей факт викликає хейт до мене в соцмережах? Не розумію. Звиновачують, що я кинула дітей (при тому, що старший вже одружений). Яка справа стороннім людям до мого особистого життя?
Питання від: ; Вік: 47
Доповнення від автора
Мені може, потрібно бути з мамою жити. Ніхто не хоче жити з нею, крім мене, це важко.
У всіх ідеальні обставини, тому вони мають право мене засуджувати? Чому суспільство засуджує мене? У вигляді соцмереж, маю на увазі.

психолог онлайн
Доброго дня, Джуліє.
Я не буду радити Вам взагалі відмовлятися від соцмереж. Все-таки, це інструмент спілкування в сучасному світі.
Проте, пропоную проаналізувати, звідки у Вас такий страх, що про Вас подумають люди?
Ви - доросла людина, і самі керуєте своїм життям, самі вирішуєте, що для Вас правильно, а що - ні. Цілком природньо в 47 років жити окремо від батьків і давати своїм дорослим дітям самостійно будувати своє життя. Це не означає, що Ви кидаєте родичів. Треба звернутись до психолога, щоб опрацювати комплекс провини і залежність від думки оточення, тоді і тривога з приводу соцмереж зникне.
Доповнення від автора
Якщо люди пишуть негатив мені, вони в чомусь прави? Тому що негатив сильний в мій бік. Наприклад - у "цього" ще й діти є, який жах! як її земля носить?
При чому, якщо пишу під анонимом, негатива нема. Чому починають хейтить, коли під ником пишу?
Ще цікаво - інші там гірше пишуть, але
такого хейта нема, як до мене.
В мене і так депресія зараз. Чому вони так?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359261 для Марія Радченко
Мені одного разу писали, що я притягую негатив, бо сама про себе погане пишу. Я злюсь на себе, це так. Мені там і щось добре писали, але це не запам'ятовую. А про негативні коментарі думаю постійно, та сама звиновачую себе.
психолог онлайн
Будь-яка людина, яка що-небудь постила в Інтернет, рано чи пізно стикалася з хейтом. Не тому, що перебування в інтернеті - це призов до хейту, а тому, що хейтити - людська природа. Доказ тому - відомі блогерки, які скаржаться на те, що гості блогу критикують зовнішній вигляд їх котика або песика. Навіть щось миле, типу котика або песика, може викликати хейт в анонімів. Не кажучи вже про чуже особисте життя чи морально суперечливі теми.
В інтернеті люди анонімні, тому їм простіше аргесувати одне на одного. Зустрінься Ви з ними на вулиці, навряд чи вони б стали з Вами сваритися. Тому раджу терапію, щоб не задавати собі питання "За що?", а опрацювати надмірну залежність від думки людей.
Доповнення від автора
Чому взагалі залежність від соцмереж? При тому, що в реалі багато чого не влаштовує.
Тягне хоч щось читати. Хочу переключитись на щось більш приємне та продуктивне. Чому це важко?
психолог онлайн
цитата:
При тому, що в реалі багато чого не влаштовує.
Певне, тому і залежність. Треба розбиратися з тим, що у Вас в реалі коїться, що Ви тікаєте від проблем у соцмережі.
Доповнення від автора
Зараз не можу знайти чітких цілей, мвйбутне невизнвчене. Не можу зрозуміти, що робити, щоб стало крвще.
Тому, якщо не соцмережі, то фентезі дивлюсь, де герої перемогають. Чому така потреба? В ревлі засмість справ можу проспати 20 годин, якщо вихідний. Справи особисті відкладаю.
Доповнення від автора
В соцмережаж така ілюзія, що якщо обговорити проблеми, це допоможе їх вирішити в реалі.
І читаю уважно даже хейт - може вони в чомусь прави?
Таке спілкування допомогає чи я, навпаки, через це втрачаю енергію та час?
психолог онлайн
Невизначене майбутнє, зараз, певне, у всіх людей, отже не Ви одна від цього потерпаєте.
А зі сном по 20 годин і вічною прокрастинацією справ варто звернутися до психіатра (для діагностики можливих проблем зі здоров'ям) і до ендокринолога (треба перевірити щитовидку і гормони в цілому, бо в середньому віці вони можуть почати збоїти). Сімейний лікар теж не завадить, бо зара зима і нестачу вітамінів ніхто не відміняв.
З усім іншим - до психолога. бо Ви дуже багато берете на себе провини за всілякі дрібниці, і потім тікаєте від життя, яке Вас не вдовольняє. Це вже не формат форуму.
Доповнення від автора
Я читала, що прокрастинація, апатія та бажання сховатись від реальности, - це реакція "замри" у відповідь на стрес. Туди ж сидіння в соцмережах, серіали відносяться. Якщо так, як з цим боротись?
психолог онлайн
В каких соц.сетях вы пишите про маму и свою жизнь? Зачем? Для чего вам информировать людей про обстоятельства своей жизни?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359271 для Валентина Михайловна
Хочу з кимось ділитесь. Але іноді негатив отримую.
психолог онлайн
Вы неоднократно писали на сайте уже с темой мамы и как все плохо.
Есть потребность поделиться, как вы пишите.
Почему бы не поработать с психологом, чтобы и была возможность выговориться, поделиться чем-то важным для вас, и при этом как-то начать менять вашу жизнь в лучшую сторону. Ведь вам всего 47 лет
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359280 для Валентина Михайловна
Хочу зрозуміти, чому мені там пишуть, що я погана людина. І наскільки це може бути правдою, зрозуміти.
психолог онлайн
Логичен обратиться индивидуально к психологу и разбираться с этим. По обрывкам рассказов сложно представить полную картину
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359296 для Валентина Михайловна
Мене звиновачують, що дитина зараз не поряд зі мною. Я вважаю, що дитина повинна бути там, де кращі умови зараз для неї, а не поряд. Зараз важко все, я всього не пишу про себе.
Але сторонні люди зробили висновки, що я погана людина. Я нікому не пишу того, що мені пишуть, к слову.
Люди мають право засуджувати мене в соцмережах? Чому в мене було бажання знайти там спілкування та порузуміння? Чому я там конфліктую з людьми замість цього?
Доповнення від автора
Про маму написали, що я з неї знущаюсь, бо їй боляче. Хіба хворій людині у 88 років може бути погано тільки тому, що з неї хтось знущається?
психолог онлайн
Люди разные есть. Если видите, что в каком-то месте ваши рассказы вызывают негатив и гадости в вашу сторону, то не пишите просто там.
Но вы интересно так игнорируете вопросы про то, почему не идете к психотерапевту)
психолог онлайн
Доброго дня! Депресія це і є перенавантаження негативом. Спілкування в соціальних мережах це і підіймає, тобто підіймає те, що є і чого б не хотілось бачити чи переживати. На жаль, не можливо жити в світі і не зустрічатись з негативом. Важливо навчитись його проживати, справлятись, щоб він не був більший чи сильніший за вас.
Сторонні люди зробили висновок про вас і ви одразу захищаєтесь від нього. А попробуйте побути один день поганою людиною, пограйте в цю гру, в цю роль. Може вам ще й сподобається. Ви чомусь вбачаєте в цьому негатив, але там є і позитив та свобода. Можливо саме свободи вам не вистачає, бо ви лише хочете подобатись людям?) Соціальні мережі виводять вас на конфлікт, тобто на агресію, а це і є вихід з депресії. Вам важливо навчитись захищати себе, давати відсіч і приєднати свою «погану» частину.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359308 для Алла Володимирівна
В мене з дитинства якесь враження, що я хуже, ніж інщі. Інщі більш успішні, богаті, сім'ї в них більш благополучні. Якісь комплекс, тому мені хочется доказати щось суспільству, але мені не вдається це чомусь, мене не любять(
Соцмережі для мене - таке "суспільство" в мініатюрі, бо в реалі я майже не спілкуюсь. Але мене там не приймають теж.
Мені казали, що це "картинка", а не реальність, там. А я створюю сама про себе погану картинку, тим, що я пишу(
психолог онлайн
Может тогда пора решать основную проблему - перестать считать себя хуже всех, а не пытаться найти принятие там, где его нет?
психолог онлайн
Співчуваю, що ви такої думки про себе! Тоді виходить, що соціальні мережі відображають вам те, що ви про себе думаєте. Якщо мислити порівняними, то завжди буде вище, менше, гірше і тут нема прийняття. Своїм клієнтам я пропоную подивитись на себе маленьку, яка тільки з’явилась, народилась і дати їй люблячий погляд і цей погляд направити в усі минулі дитячі травматичні досвіди. Ваша дитина внутрішня повірила, що вона гірша і якась не така. Так, вона особлива і не схожа на усіх і це не значить, що вона погана.
Я пропоную вам такий перелік підтримуючих фраз:
Я зможу!
В мене вийде!
Я впораюсь!
Я впаду і встану… багато разів, поки не навчусь і зроблю це звичкою!
Все що я відчуваю - це правда, це мій прогноз погоди сьогодні і завтра він може буде інший. Зараз я вдягаюсь та бережу себе відповідно внутрішньому синоптику!
Я приймаю себе і свої помилки! Я не робот, а жива людина.
Я маю сміливість мріяти… широко, щиро та правдиво і маю зухвалість вірити, що це здійсниться!
Нестерпно - це лише частина шляху, яка вчить мене дисципліні та витримці! Іспит, який я здам і тут важлива не оцінка, а досвід!
Я довіряю і ціную себе, навіть якщо комусь це не подобається і він має інші думки!
Я можу все це сказати собі, хоча можливо ніколи нічого подібного не чула, бо в мене є вибір жити своє Життя ❤
Попробуйте сфокусуватись на відношенні до себе і заглянути всередину!
Відредаговано автором 27-01-2024 19:24:21
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359336 для Алла Володимирівна
Дякую.
Я не розумію, чому люди засуджують інших, дають оцінку людині, яку не знають особисто. По постам в соцмережах, наприклад. Хочу зрозуміти.
І при тому допускаю, що вони можуть десь прави, тому читаю негатив. Чи це може характеризувати їх, а не мене? Наскільки надо звертати увагу на негатив? Бо я починаю багато про це думати(
психолог онлайн
Коли люди засуджують вони таким чином скидають напругу, діляться тим, що з ними робили і проектують свої несвідомі частини на інших, але якщо це вас задіває, то це щось про вас. Якщо я скажу, що ви невпевнена людина, а потім скажу, що ви динозавр. Скоріш перше вас задіне, а друге не зачепить.
Критика - це розщеплення на хороше і погане, красиве і некрасиве, правильне і неправильне. Людям важко утримувати погані об’єкти всередині і вони виміщають їх ззовні. Світ зараз дуже нарцисичний і мережі полігон для хизування та знецінення, а це є домінуючими патернами нарцисів.
психолог онлайн
Что именно не получается понять? И что вам даст понимание?
Люди разные - если они воспитывались в осуждении они и сами могут делать.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359338 для Алла Володимирівна
Мені писали, що інші брешуть в соцмережах, пишуть про себе хороше. А я начебто навмисно створюю погану картинку. І ще писали, що я тригерю людей, бо "нию", а в інших теж проблеми, більш важчі, але вони не пишуть про них.
Наприклад, пишу про те, що в родині є зайва жилплощадь, здавати не хочемо (маємо право), а деякі пишуть, що їм негде жити і я їх тригерю.
Таке може бути причиною агресії до мене в коментарях? Бо до інших такого хейту нема. Ще я відносно здорова, маю роботу (зп мала). Але хвора мати, виїхати не можу, фінансові скдаднощі.
Я не "нию" як раз в реалі. Роблю це в соцмережах, де я "інкогнито". Але чомусь виклиеаю хвилю незрозумілого мені негативу в мій бік. Хочу зрозуміти агресію людей у відповідь на розповіді про свої проблеми.
І чому люди створюють красиву картинку в соцмережах, коли в житті все не так? Чому мені це не потрібно?
І чому "нити", тобто розповідати про проблеми в соцмережах - погано та дратує?
Можно ж просто не заходити в тему? Навіщо заходять та пишуть неприємне мені? К слову, я нікого не блокую, щоб не писали мені. А мене півфорума чомусь заблокувало(
Хіба інтернет - це не є зручне місто для обговорення проблем? І чому писали, що я егоїстка, я нікого спілкуваться не примушую?
Деякі пишуть, що сливають агресію в інтернеті. Деякі створюють смішні та не дуже смішні нереальні теми. Я ж про свої почуття там пишу, а мене тролем називають(((
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359338 для Алла Володимирівна
Мене чіпляє оцінка моїх моральних якостей з боку суспільства у вигляді соцмереж. Що я погана дочка та мати.
Але я писала, що кричу на хвору мати і сперечаюсь з нею. Я сама себе сварила за це, люди запам'ятали і теж сварять мене.
Але я також писала, що допомогаю та не кину мати, цього не помітили.
Дали оцінку люди, що я погана дочка(
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359338 для Алла Володимирівна
Мені це хвилює, бо це траплялось і в реалі. Незрозуміла агресія (словесна) і мені казали, що я людей чимось провокую в своєї поведінці(
Я не можу зрозуміти. І тому хочу зрозуміти в соцмережах, у відносной безпеці), де теж зараз подібне відношення до мене.
Чим я тригерю оточуючих? Бо я дуже хочу хороших відносин, це якось неосознано трапляється. І я не можу зрозуміти, чому люди без причини починають до мене погано відноситись(
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Заметьте, что здесь на форуме вы делаете тоже самое, что и соц.сетях, при чем не первый раз.
Вам не нужны отношения, вам нужно жаловаться нон-стоп, при этом игноря, что вам пишут люди, пытаются что-то объяснить, поддержать. Вы раз за разом приходите на форум и страдаете про маму и свою жизнь.
психолог онлайн
Вы не осознаете собственную агрессию и встречаетесь с ней во вне. Отношения - это обмен, отдачи и принятия. Соглашусь с коллегой, что у вас потребность разместить себя и пожаловаться здесь на форуме доминирует. А вам самой хотелось бы с таким человеком дружить, общаться?
Доповнення від автора
Я шукаю щось подібне на гурток для обговорення проблем з людьми онлайн. Як в кино показують, де люди сідають в коло, і кожен говорить про власні проблеми. Але іншим чомусь не потрібно це, реагують іноді негативом в мій бік(
Чому інші люди не хочуть говорити про проблеми? Мабуть, в них є можливість робити це в реалі? Я в реалі не можу навпаки.
Доповнення від автора
Типа клубу анонимних ... не знаю кого, "нитиків") В мене є потреба розмовляти про проблеми. Здається, це може допомогти їх вирішенню. Я не права?
психолог онлайн
Наверно потому, что вы не слышите других, а только ноете
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Тут відбувається монолог вас і все. Ви не відповідаєте на поставлені питання. І мені здається вам всеодно, що ми пишемо і кажемо…
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359369 для Алла Володимирівна
Ні, я читаю всі відповіді мені.
психолог онлайн
Ви не даєте відповідь на питання і ведете розмову в іншу сторону, тому не відбувається діалогу. Ми на ваші поставлені питання дали відповідь і ви далі і далі писали і писали… Не відбувається зв’язку, ні зовні, ні всередині вас.
Погодьтесь, це ж ігнор та агресія…
Що ви взяли з почутого і прочитаного?