Ненавиджу своє життя та боюсь щось змінити
Добрий вечір!
Останнім часом у мене в житті дуже багато ненависті. Я працюю репетитором та ненавиджу це. Я ненавиджу своїх учнів і витрачаю багато нервів. Але в той же час боюсь щось змінювати, боюсь розпочинати нову роботу, тому що в мене не вийде і в мене буде недостатньо грошей, і я знаю як на це відреагує мама.
Я живу з мамою, та почала працювати тільки у 21 рік, а до того часу мама декілька разів натякала, що інші вже працюють, а я ні. І коли я завершила навчання, я дуже боялась не знайти роботу, я боялась, що буде казати мама і як осуджуюче вона буде дивитись на мене. Типу, що вона працює кожного дня, приходить з роботи, а я нічого не роблю. Вона розповідала знайомій(я була присутня), що ось моя дочка(я) працює, а не так як син її колеги, що сидить у мами на шиї.
Я не пишаюсь тим, ким я працюю, тому що це не приносить мені радості. Розумію, що я б хотіла бути кимось іншим, але не тією людиною, яку мама(та бабуся) хочуть бачити.
І ось я працюю більше пів року, та копила гроші або на психологічну допомогу або щоб кинути цю роботу та деякий час відпочити і мати змогу знайти щось інше.
Вирішила трохи відкритись мамі, сказала, що хочу пакувати свічки(мені недавно показало рекламу цієї роботи, та вона звучала непогано) та хотіла б кинути роботу. Проте я говорила несерйозно, мама звісно ж сприйняла це серйозно. Знову я відчула засудження з її сторони. Вона сказала, що чи вважаю я нормальним так робити і що я опускаюсь на сходинку нижче, хоча закінчила філологічний.
Останні тижні, які я жила надією, що ось ближче до літа кину роботу, знову є якимись недосяжними.
Я хочу кудись втекти, але я боюсь. Я боюсь, що в мене нічого не вийде, я боюсь осудження зі сторони мами. Я думала, що якщо, я залишуся без роботи, у мене буде підтримка, але я відчуватиму лише провину.
У мене ще є варіант, що я залишусь на цій роботі та на накоплені гроші піти до психолога, щоб у майбутньому зʼїхати, щоб бути собою.
Як ви вважаєте?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Це звучить як хороша ідея, бо психотерапія допоможе сепаруватися від матері емоційно і припинити чути в голові її критикуючий голос (метафорично кажучи) кожного разу, коли Ви намагаєтесь щось зробити.
Тільки чи влаштовує Вас саме робота репетитором? Якщо Ви вигоряєте на цій роботі, то може пошукати інший шлях заробити собі на психолога? Але я не наполягаю, бо де працювати - це Ваш вибір. Я лиш пропоную різні варіанти вирішення проблеми.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361999 для Марія Радченко
Дякую за відповідь! Та за те, що вислухали
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий вечір, Іра!
Без психотерапії Ви навряд чи зможете вийти з такої сильної психологічної залежності від мами, яку описали.
А щоб почати виходити ДУЖЕ бажано спочатку з'їхати від неї, щоб уникнути маніпуляцій почуттям провини з її боку, які Вам вкрай складно винести. Як і засудження, яке буде в будь-якому випадку, бо справа НЕ в Вас або Вашій поведінці, а СУТО в МАМІ - це з нею щось не те, а не з Вами. Просто Ви травмовані мамою, з якою щось не те.
психолог онлайн
Добрий день. Я вважаю, що ви маєте довіряти собі. Щось робити із відносинами з мамою, та слідувати вашим бажання, баченню та мріям.
Психолог вам зможе стати у нагоді на вашому шляху.