Чоловік не хоче одружуватися
Ми вже були в шлюбі з чоловіком маємо спільну дитину .
Так склалося що ми розлучилися коли дитині було 2.5 років .
Сварилися , бо чоловік гуляв з друзями , а я вимушена була сидіти вдома .
Згодом розвилися , через півроку зійшлися знову . Зараз дитині вже 6 .
Все наче чудово
Але вдруге одруживится принципово не хоче і без пояснень
Мені вже здається , що я просто як запасний аеродром , зі мною тільки і за дитини .
В чому може бути причина ?
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Що Ви вкладаєте у фразу "все чудово"? Чим саме Ваш чоловік мотивує відмову одружуватись знову? І якої допомоги Ви хочете від психологів сайту?
психолог онлайн
Доброго дня!
Шлюб - це зв’язок та взята відповідальність не лише перед вами, а й перед обличчям суспільства. У нього проблеми саме з відповідальністю і йому так комфортно. Що заважає вам ставити умови? Ви не відчуваєте себе захищеною і обраною, співчуваю.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марія Радченко
цитата:
Все наче чудово
Це як? Тобто саму вже не кидає? З друзями не гуляє?
І друге питання: Як проходив процес розлучення?
Ваші і його вчинки під час цього?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
цитата:
В чому може бути причина ?
Здається, закономірне та природнє питання. Але ж відповідь на нього знає чоловік, точно не психологи. Однак він
цитата:
вдруге одруживится принципово не хоче і без пояснень
Тобто він навіть не розглядає можливість ставитись до Вас з ПОВАГОЮ. Ніби Ви якийсь об'єкт, тобто не жива людина. Адже живій людині, з якою ти у стосунках, маєш озвучувати мотиви рішень і дій в таких складних питаннях, як от одруження.
На жаль, Ваш чоловік або боїться, або не здатний йти на прямий і щирий контакт з Вами.
цитата:
Якщо це, насправді, ТАК, то мають бути різні ознаки на рівні його поведінки - як вербальної, так і невербальноїм - окрім голосу Вашої інтуіції. Що можна вважати такими проявами?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ваша ситуація непроста та щоб розібратися в ній, потрібно з Вами поговорити.
Я завжди закликаю жінок брати відповідальність за своє життя на Себе.
Перша Ваша помилка полягає у тому, що Ви сама погодилася на стосунки без зобов'язань.
Якщо ви вирішили пожити разом, то потрібно чітко обговоріть терміни, скільки вам необхідно часу, щоб з'ясувати, наскільки вам комфортно разом та зробити висновки – одружитися чи розлучитися назавжди.
Жінка, погоджуючись пожити разом, просто ставить себе в невиграшне становище: Якщо ви вже живете разом, то взагалі незрозуміло, навіщо чоловікові офіційно одружитися з вами? Йому й так добре.
Бажано, щобі всі жінки розуміли, що коханій, бажаній та єдиній чоловік НЕ пропонує громадянський шлюб, бо її він боїться втратити
Штамп у паспорті нічого не означає, - каже чоловік одній, але незабаром офіційно одружується з іншою.
Якщо він зустрічає Свою жінку, якщо він цінує свою обраницю, якщо вона дорога йому, якщо йому важливі стосунки з нею, то чоловік офіційно Одружується. Він бере на себе відповідальність за цю жінку, за їхнє майбутнє, за майбутніх дітей.
А тепер треба подумати, як можна виправити ситуацію. Вам обов'язково потрібна консультація психолога. Самі Ви не розберетеся у вашій ситуації.
Відредаговано автором 01-03-2024 18:13:59
психолог онлайн
Доброго вечора!
Певне, щоб говорити щось більш конкретне, як на мене, замало інформації, але...
Є певні припущення щодо Ваших стосунків з чоловіком.
З того, що Ви написали, у мене склалося враження, що ви з чоловіком перебуваєте в залежних психо-емоційно стосунках. Ваша роль "жертви" латентна, тому її важко відслідкувати, але...
Хто висловив думку про розлучення? Хто подав на розлучення? Швидше, за все Ви?
Хто став ініціатором спільного життя після розлучення? Адже, щоб дійсно Вам допомогти, потрібно якнайкраще розібратися в тому, що призвело до того, що ви тепер живете в громадянському шлюбі маючи спільну дитину...
І, до речі, а як склалися стосунки між Вашими батьками?
Відредаговано автором 01-03-2024 19:26:32